Yazardan selamlar
Millet bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz sırlarla dolu ve karışık bir hikaye olacak sabırla okuyun ve bekleyin.Geçmiş 5 yıl önce
Şafak doğmadan iki kız uçurum kenarına gelmişti ikiside üstlerindenki ince kıyafetlere inat soğuk havada ağacın kenarında bekliyordu. Tıpatıp bir birine benzeyen ama çok farklı iki arkadaşlardı.bir süre geçen zamandan sonra konuşmaya başladı cansu.
Ne zaman gelecekler
Birazdan gelirler cansu
Peki beni kabul edecekler mi zambak
Etmek zorundalar beni o çöplüğe göndermelerinin cezası olarak istediğimi yapmak zorundalar.
Herşeyi mi
Evet herşeyi avukatla konuştum şirketin yüzde yetmiş beşini üzerime yapacaklar
Ne inanmıyorum peki seni nasıl tanıyacaklar aradan seneler geçti.
Avukat 1 hafta önce dna testi yaptı ve boynumdaki kolyeden artık özgür olacağız cansu özgür ve mutlu diyip oturduğu ağacın altından kalkıp uçurum kenarına doğru yürüdü genç kız. Cansu sinir ve öfkeyle bu duyduklarını hazmedemedi dış görünüş olarak aynı görünselerde farklılardı cansu bebekliğinden beri kaldığı yetimhaneden kurtulmak için araç olarak kullanmıştı zambağı ne kadar yakın davransada ondan nefret ediyordu. Zengin güzel herkes tarafından sevilen hep zambak olmuştu oda onun gölgesi bunlar nefrt etmesi için iyi bir nedendi 13 yaşında olmasına rağmen içindeki kötülük bitmemişti. Tam tersine kalbine daha çok yayılmıştı. O an zambağın yerinde ben olmalıyım düşüncesi doldu aklına. Sonra gözü nasıl döndü bilmiyordu yerdeki taşı bir hışımla eline alıp hemen zambağa doğru ilerledi taşı arkasına saklayıp onu kendine doğru döndürdü.
İlk dikkatini çeken zambağın boynundaki altın kolye oldu elini uzatarak kolyeye dokundu.
Güzelmiş
Onun hediyesi
Anladım ama artık benim
Anlamadım demesine kalmadan sert bir hareketle kolyeyi koparıp elindeki taşla zambağın kafasına vurmaya başladı. Genç kız ne olduğunu anlamadan uçurumun ucuna doğru darbeler nedeniyle geri geri gitmeye başladı. Ve ayağı boşluğa takılan zambak uçurumdan düşecekken cansu onu tuttu ama bir saniye geçmeden elini bıraktı. Zambak uçurumdan düşerken tek yapabildiği çıklıkları ve cansunun ismiydi.5 yıl sonra
Genç kız yataktan gördüğü kabusla sıçrayarak uyandı. Lanet olasıki geçmişin hayaletleri 4yıldır peşini bırakıyordu. Gördüğü anıyı tekrar unutarak yataktan kalktı. Duvarda asılı saat dikkatin çekti birden saat 1 doğru geliyordu hızla yerdeki kıyafetlerini alarak giyinmeye başladı. Tam kapıya doğru ilerleken dün gece birlikte oldugu adam aklına geldi hemen hızlı bir geri dönüş yapıp cebindeki cüzdanını alıp için deki bütün paraları alıp cantasının içine tıkıştırdı zevk almış olsada dünkü seksin karşılığını almalıydı. Tekrar kapıya doğru ilerleyip hızla dışarı çıktı daha eve uğrayım üzerini değiştirecek sonrada şirkete geçecekti. Hızla bir taksiye binip evin adresini verdi. Yarım saat gibi bir sürede koca malikaneye varmıştı hızla taksiciye parayı verip eve doğru yol aldı kısa süre kapıda bekledikten sonra bunak hizmetçi kapıyı açmıştı.
Sonunda lanet olası bunak biraz daha geç açsaydın seni öldürürdüm. Diyip hızla onu iterek içeri girdi tam merdivenlere doğru ilerleyeceken İrfan Hanzarın sesi yayıldı odaya.
Zambak hemen buraya gel
Genç kız sinirle salono doğru ilerledi lanet olası yaşlı bunak sinirlendirmişti onu.
Nerdeydin bütün gece zambak
Sanane seni ilgilendirmez
Nasıl ilgilendirmez ben senin dedenim genç bayan.
Para dedesi bunak sen benim para kaynağımsın ondan başka birşeyim değilsin beni sinir etme sen kimsin be bana bağırıyorsun ölde kurtulayım artık lanet suratını görmekten bıktım diyip hemen odasına doğru yol aldı.
Yaşlı adam sesini bile çıkaramadı küçük torununu tek varisi için gözden çıkarmanın cezasını çekiyordu poyrazı delikanlı torunu için minik güzel zambağını gözden çıkarmıştı ve onun saf masum zambağını kendi elleriyle bu hale getirmişti. Keşke dedi yaşlı adam küçük torunu beni bırakma dede derken kararından vazgeçseydi. Ama artık çok geçti.
Genç kız odasına varır varmaz soyunmaya başladı lanet olası moruk sinirini bozmuştu zambak zambak dedikçe siniri bozuluyordu lanet olası herkese ben zambak değilim ben cansuyum kızınızı geberttim yerine ben geçtim demek istiyordu ama bu hayatı ve paraları gözden çıkarmaya değmezdi. Tam banyoya doğru yol alırken telefonunun sesi yankılandı odada hızlıca telefonunu eline alarak mesaj kısmına girdi gizli numaradan gelen mesajı merak edip hemen açtı birden mesajı okurken eli ayağı buz kesti mesajı tekrar tekrar okudu.
Hayır olamaz kimse bilmiyor bunu hayır olamaz. Diyerek sayıklamaya ve mesajı tekrar okudu mesajda..........Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAH KEÇİSİ🔫📞
Teen FictionGÜNAH KEÇİSİ Bir hata ne kadar büyük olabilir ki Bir günah ne kadar tehlikeli Bir intikam ne kadar acı Kazananın olmadığı bir intikam. Aşk bile buna engel değil. Ben bu noktaya gelmek için katil oldum senden mi korkacağım. ...