●7 dalis●

56 7 6
                                    

Prie durų stovėjo ne Josh, o kažkoks vaikinas. Ir labai matytas.

-Sveika Katie.-nusišypsojo man jis.

-Am.. Pažįstami?-sutrikau.

Vaikinas įėjo į mano namą.

-Ką tu darai?-nesupratau.

-Atėjau pas savo geriausią draugę į svečius. Katie, tu rimtai manęs nepameni?-nusijuokė vaikinas.-Aš Markas.

-Pala..-sustingau vietoje ir pažvelgiau į jį.-Markas Collinsas?

-Tas pats ir nepakartojamas.-nusišypsojo.

Aš tik suspiegiau ir bėgau jam į glėbį.

-Negaliu patikėti! Tu grįžai! Ir toks pasikeitęs.-spaudžiau jį taip stipriai savo glėbyje kiek tik galėjau.

-Katie, aš padusiu. Beje tu irgi pasikeitusi.-nusijuokė Markas.

Markas yra mano ir Esmes vaikystės draugas ir buvęs kaimynas. Jis su savo tėvais išsikraustė iš miesto prieš penkis metus. Dabar Markas toks pasikeitęs..
Parašiau Josh žinute "Sveikas, aš žiaaauriai atsiprašau. Šiandien aš truputį užsiėmus, tad gal galim susitikti kitą kartą? :)", greitai sulaukiau atsakymo, "Labas, žinoma.xx"
Nieko jam daugiau neberašiau.

-Alkanas?-paklausiau Marko.

-Dar klausi?-nusijuokė.

-Einam į virtuvę, ko nors pagaminsiu.-nuėjom ir jis prisėdo.-Aš greit grįšiu, einu persirengt.-nusišypsojau jam ir užlipau laiptais į savo kambarį.

Persirengiau, pilką maikutę ir šortukus. Nusileidau žemyn ir Markas mane pradėjo nužiūrinėt.

-Taigi.. Kokie vėjai tave atpūtė į šį miestą?-paklausiau Marko, ištraukdama iš šaldytuvo produktus.

-Tėtis gavo geresni darbo pasiūlyma, kurs netoli nuo šio miesto, todėl ir nusprendėm čia sugrįžti.

-Kaip puikuuu! Kaip sekėsi po to kai išsikraustei?

-Na.. Pradėjau lankyti naują mokyklą, susiradau naujų draugų, po kiek laiko ir merginą.

-Ouu. Kokia ji?-susidomėjusi klausinėjau Marko.

-Ji.. Buvo graži, miela..

-Buvo?-nesupratau.

-Na.. Mūsų draugystė ilgai nesitesė. Ji pradėjo vaikščioti į klubus, flirtuoti su kitais vaikinais. Labai dėl to nesirūpinau, bet tada ji permiegojo su kitu ir aš tiesiog..

-Ouch.. Suprantu..-apsikabinau Marką.

Padariau sumuštinių ir pradėjome valgyti, juoktis.
Ach.. kaip aš jo pasiilgau! Reikia paskambinti Esmei!

-Galiu pranešti Esmei, kad tu čia? Ji tikrai labai apsidžiaugs!-siekiau telefono.

-Galėsime jai padaryti siurprizą, vėliau.-pasiūlė Markas.

Jis atrodė kažkoks nesavas.. Lyg liūdnas.
Namo grįžo mano mama. Ji labai nustebo pamačiusi Marką. Kadangi mano ir jo mamos buvo geros draugės, tai turbūt jos labai norės susitikti. Su Marku užlipome laiptais į mano kambarį ir atsisėdome ant lovos.

-Tu kažkoks nesavas šiandien?-paklausiau.

-Viskas gerai.. Tik..

-Kas?

-Neesmė.. Kadanors papasakosiu.-nusišypsojo man Markas.-Taigi, šiandien norėjai kažkur eiti?

-Taip, bet nieko svarbaus..

Kalbėjomės apie tai kur jis dabar gyvens, kaip sekasi ir t.t.

Atėjo vėlus vakaras ir Markas jau ruošėsi eiti namo. Palydėjau jį iki durų ir nuėjau į virtuvę kur valgė mama.

-Na, mam. Pasakok kaip sekėsi su Kevinu.-pasirėmiau rankomis galvą.

Štai! Jau net man įdomu kas taps Katie vaikinu xdd
Laukiu vote ir com jei patikoo!
Lavv ❤❤

●[ Tears ]●Onde histórias criam vida. Descubra agora