cap 3

708 27 0
                                    

Acum tot ce trebuia să fac , era să-l las să aştepte .
Să-l fac să se gândească la mine , să aştepte să vin .. să-l înebunesc .
În următoarea seară nu am mers la bar ... Dar am avut o surpriză .
Primisem un pachet . Era o cutie destul de mare , ca un fel de cadou şi un buchet imens de trandafiri .
Ăsta era cu siguranţă Max . Deşi lui nu-i stătea în caracter romantismul .

Am pus buchetul în apă , şi am mers cu cadoul în cameră , să-l deschid .
Era o rochie superbă , albastru închis , alături de o scrisoare mică .
Am citit-o . Cum bănuiam , era Max . Mi-a spus că mă aşteaptă la bar în seara asta şi că vrea să port rochia de la el .
Mda , să aştepte el mult şi bine . În seara asta nu merg niciunde.
Mi-a lăsat şi numărul lui , în caz că am nevoie de ceva .

L-am sunat pe Ştefan să-i spun tot ce se întâmplase..
Mâine aveam să merg la bar , sigur o să fie dezamăgit când o să mă aştepte şi o să vadă că nu mai apar , poate chiar puţin furios , deoarece nu acceptă refuzurile.

Am mers să mai alerg puţin , când m-am trezit cu cineva lângă mine .
Era Jake , tipul acela împiedicat şi enervant pe care îl antrenam.

Jake : - Hei Elouise .
Elouise : - Pa .
Jake : - Ce faci aici ?
Elouise : - Alerg , nu se vede ?
Jake : - Mă refer.. pe aici stai ?
Elouise : - Da . La câteva blocuri distanţă .

Mi-am băgat căştile în urechi , şi l-am lăsat să vorbească singur. Off, mă enerva atât de tare omul ăsta . Nu ştiu de ce , dar cred că niciodată nu l-am suportat.
E prea..băgăcios ! Mă scoate din sărite pur şi simplu.

După jumătate de oră de alergat , m-am întors acasă .
M-am plictisit şi de Jake parcă nu mai scăpam .

Astăzi aveam toată ziua numai pentru mine , abia seara trebuia să merg la bar .

M-am pus să mă uit la un film .Ohh, de când nu mai văzusem unul . Uneori aveam impresia că nu mă ocup deloc de mine, serviciul îmi ocupa tot timpul .
Bine , mergeam la salon de multe ori .. Dar nu prea aveam timp să mă relaxez , mereu intervenea ceva.

Şi nici de data aceasta nu am scăpat.

Mă sună Stefan :

Stefan : - Elouise ..
Elouise : - Da . Spune .
Stefan : - În cartierul tău a avut loc o crimă . Victima se pare că e o femeie , de vreo 23-25 de ani . Cred că Max e implicat . Încearcă să afli ce poţi .
Elouise : - Dă-mi adresa .

Mi-a dat adresa , m-am îmbrăcat , am luat pistolul şi am plecat .
Erau atâţia poliţişti , încât abia puteam trece de ei , şi mă săturasem să le arăt insigna fiecăruia.

Am aflat că erauna dintre dansatoarele de la bar . Nu o cunoşteam , probabil era nouă şi a încălcat regulile lui Max . Mda , tipic .

Acum trebuia doar să-l trag de limbă pe Max .
Am mers acasă şi m-am îmbrăcat în rochia de la el , apoi m-am aranjat puţin .
Era timpul să plec .

Max nu era la bar , din câte aflasem , dar cu siguranţă va venii.
Bănuiam că e în biroul lui , de la etaj , dar nu avea nimeni acces acolo .

L-am văzut pe Eric .

Bell ( Elouise ) : - Hei, Eric . Unde-i Max ?
Eric : - Nu e .
Bell : - Ştii când vine ?
Eric : - Nu . Dar îţi pot ţine eu companie până atunci.
Max : - Eric , mai bine ai pleca . Acum .
Eric : - Da , şefu .

Şi pleacă .

Luasem ceva de băut şi am mers la o masă.
Max a venit după mine .


Max : - Te-am aşteptat ieri . De ce nu ai venit?
Bell : - Am fost ocupată .
Max : - Tu..îmi aparţii . Când eu te chem , trebuie să vii.

M-am tras de lângă el.

Bell : - Şi dacă nu, ce ? O să mă omori ca pe dansatoarea aceea de azidimineaţă ?

A rămas mut. Nu ştia de unde am aflat . Ahh , ador când îi închid gura , când am ultimul cuvânt , când îl văd cum îmi mănâncă din palmă .

Max : - Ce dansatoare ?
Bell : - Nu te prefă că nu ştii Max . Eu te cunosc mai bine ca oricine . Nu poţi să mă minţi . Spune-mi . Ce a făcut ? Nu ţi-a plăcut cum e la pat ? Sau poate nu a acceptat să se culce cu tine ? Sau ştia ceva despre tine , ce nu trebuia să afle şi alţii ? ;;) .

Aproape se îngălbenise la faţă . Mda , probabil el a omorât-o . Mă rog , nu el o făcuse , sigur a pus pe altcineva să-i facă treburile murdare.

M-a luat de mână şi m-a dus sus la el în birou.

Max : - Ce vrei de la mine ? Mă înebuneşti !
Bell : - Nimic . Nu mă poţi controla cum faci cu restul . Ştiu cam multe , aşa-i ? Mă omori şi pe mine ?

S-a apropiat de mine şi m-a sărutat pasional.
Mă aşteptam la altceva , vroiam să-l enervez, să-mi dea mai multe informaţii , dar nu-mi ieşise . FUCK ! Urăsc când nu iese cum vreau eu .

Bell : -Gata . Lasă-mă . De ajuns pentru astăzi .

Am vrut să plec , dar m-a strigat .

Max : - Stai . Rămâi la mine în noaptea asta.
Bell : - Tentant , dar nu .
A venit după mine şi m-a sărutat iarăşi .

Max : - De ce ? Care-i planul tău ? Să mă zăpăceşti ? Vrei să te joci cu mine ?
Bell : - De ce ? Mi-a ieşit cumva ?
Max : - Bell , nimeni nu se joacă cu mine .

A scos un pistol . Nu mă panicasem , aveam şi eu unul în poşetă şi el oricum nu avea curaj să tragă .

Am început să râd .

Bell : - Cu pistolul ăla nu mă ţii lângă tine . :)) Nici nu mă impresionezi . Fii bărbat , Max , nu găină . Te-ai cam schimbat . Eşti cam vulnerabil . Îmi plăceai mai mult când făceai pe duru' .

A aruncat pistolul şi eu am plecat .
L-am auzit cum lovise cu pumnul în ceva .
Am reuşit , l-am făcut mai vulnerabil ca niciodată , mai slab .

Am mers la biroul lu Stefan . Mă aştepta.

Stefan : - Ce ai rezolvat ?
Elouise : - Nu prea multe . El a omorât-o . Probabil a pus pe altcineva să o facă . Cred că aflase ceva despre afacerile lui.
Stefan : - Nu . Era un agent de al nostru .
Elouise : - Ai implicat pe altcineva în misiunea mea fără să-mi spui !?

* Am ţipat eu .

Stefan : - Ea ţi-a luat locul cât ai fost plecată . A prins-o . Şi-a dat seama că era poliţistă .
Elouise : - La dracu , Ştefan . E misiunea mea! Alt agent mort , din cauza lui Max .
Ştefan : - Elouise , ai grijă . Nu te putem pierde şi pe tine.
Elouise : - Fi serios . Îmi mănâncă din palmă . Ştii că m-a ameninţat cu pistolul ?
Ştefan : - Şi ce ai făcut ?
Elouise : - Nimic . Nu avea tupeu să tragă . Dacă mai implici pe cineva în misiunea mea , fără să îmi spui , eu ies!
Stefan : - O să ai un nou coleg . O să stea cu tine în apartament . Va trebuii să spui că-i fratele tău . Îl infiltrezi şi pe el , printre angajaţii lui Max .
Elouise : - Nu am nevoie de ajutor .
Stefan : - Astea sunt ordinele , Elouise . Nu poţi să faci totul de capul tău . E prea greu doar pentru tine.
Elouise : - Mă descurc . Pe cine vrei să-mi bagi pe gât ?!
Stefan : - Jake .

Mă enervasem la culme . Pe lângă că vroia să mai bage un agent , l-a ales tocmai pe Jake , deşi ştia foarte bine că nu-l suport .

Elouise : - Glumeşti , nu ? Eu nu îl vreau pe împiedicatul ăla lângă mine . Dacă-l bagi pe el , scoate-mă pe mine din plan . M-am descurcat foarte bine şi fără el !
Stefan : - Foarte bine . Dă-mi insigna şi arma . Acum.

I-am aruncat şi pistolul şi insigna şi am plecat trântind uşa.

Aveam lacrimi în ochii . Cum poate să-mi facă asta !? Îi dă misiunea mea ăluia ? Mă chinuiam de foarte mult timp să ajung aici.. şi acum !? :-j

M-am dus la un super market , şi am cumpărat multă ciocolată şi chips-uri , apoi am plecat acasă .
Am luat o pătură şi m-am pus pe canapea, uitându-mă la TV şi mâncând ciocolată .

Se făcuse târziu, dar a sunat cineva la uşă .

Elouise : - Da , fix chef de vizite aveam acum .

Am deschis uşa .
Jake , bagaje , la mine .. Ce naiba ?

Elouise : - Ce faci tu aici , măscăriciule ?:-L
Jake : - ........

Sper sa va placa,astept pareri :*

~ Arestează-ţi iubirea ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum