♥ Hurt 11

4.3K 116 11
                                    

Taeil.pov

Air mata ku tidak berhanti untuk mengalir.. Aku hanya menahan perasaan takut.. Mata ditutupi oleh kain telah membuat hati ku ingin hancur apatah lagi bila melihat apa yang terjadi..

"Sayang? "

Aku meronta-ronta sebaik sahaja pipiku disentuh..

Satu suara tertawa dapat ku dengar.. Tubuhku di tolak ke atas sebuah katil dengan kasar..

Pelekat Yang terlekat di mulutku di buka kasar menyebab kan segelintir kulit bbir ku trkupas.. Aku mengalih kan kepala ku ke arah yg lain.. Tangannya mula menyentuh daguku ke arahnya.. Airmata ku mengalir deras..

"H-hajima.. Jebalyeo"

Kataku teresak-esak..

"Not today sayang.."

"Jeb-.."

Belum sempat ku menghabiskan ayatku.. Lelaki itu telah mengucup bbir ku.. Aku cuba melawan tetapi apakan daya tenagaku telah berkurangan.. Lidahnya bermain dengan lidah ku.. Aku hanya menangis dan tidak mampu melawan lagi..

Akhirnya ikatan mata ku di buka .. Wajah lelaki ku dapat ku lihat dengan jelas walaupun mata ku berair..

Lelaki itu mula memandang ku dengan wajah yang terkejut.. Aku hanya menundukkan kepala ku..

"S-seolma.."

Tubuh ku mula bergetar apa bila tngannya menyentuh pipi ku ..

"I-il?"

Nae? Macam mana dia-.. Siapa dia?

Aku memberanikan diri untuk melihat wajah lelaki itu..

♥♥♥

Hoshi.pov

"Seulgi!"

Aku merempuh pintu hotel tersebut bersama yang lain..

"Dia kat dewan hotel.."
Ringkas Mingyu..

Aku mula bengang lalu bergegas ke arah pintu dewan di hadapan kami..

Aku hanya merempuh kuat pintu itu.. Keadaan dewan yang gelap mengurangkan penglihatan ku..

"Shh.."

Mingyu mula menghalang ku.. Lampu mula terpasang dengan sendirinya.. Akhirnya aku nampak di mana seul gi berada..

"Anyeong
Seulgi melambai ke arah ku..

"Aku nak il.. Mana dia?"
Tanya ku mula geram..

"Awww.."
Seulgi mula mendekatiku perlahan.. "Bogoshipheo.." Lalu memeluk tubuhku.. Aku hanya mendiamkan diri dan tidak membalas.. Aku tergelak kecil..
"Kau ingat kau boleh goda aku macam dulu? Kau dah buat il sakit jadi kau boleh ganti dia? Sedar lah sundal"aku menolak nya kasar dari pelukannya..

"Kau kata kau nak bunuh perempuan bodoh tu! Kenapa tak bunuh sampai sekarang?"
Seulgi meninggikan suaranya..

"Aku bunuh orang perlahan-lahan.. Macam kau juga.." aku senyum sinis memandangnya.. "Aku tak taulah kenaoa perempuan zaman sekarang ni bodoh sngat..Kau guna aku.. Nak duit.. Tapi kau tak pandai jaga hati aku.."

+Łïťťłë Høřñý 《K.S.Y》Where stories live. Discover now