Part 16

36.1K 156 3
                                    

Sayup-sayup kedengaran orang bercakap ditelinga aku. Mata yang mengantuk tetap aku buka. Aikk aku kat bilik aku ? Sejak bila ? Seingat aku semalam aku dengan Abang Hafiz....

Tiba-tiba senyum lebar aku seorang diri. Manisnya nikmat semalam. Ni mesti Abang Hafiz yang angkat . Jam loceng diatas meja kecil yang dah sedikit usang itu aku pandang. Dah pukul 9:30 pagi.Mak aihh dah lambat nak buat kerja ni. Penatnya nak bangun . Dah la semalam tidur lambat. Ishh kena henjut punya pasal la ni... Tuala warna pink aku ambil dari penyakut tepi almari.

" Mak Mah buat je apa yang kita dah rancang tu .. " Baru je sedikit tombol pintu aku pulas . Rancangan ape ni ? Suara macam perempuan je.. Kalau Perempuan mestilah Mak Mah atau Melissa . Tapi tadi aku dengar dia sebut nama Mak Mah. Haah la.. tu suara Mellisa. Apa yang dia rancang dengan Mak Mah?

Dah tua pun , otak jahat lagi. Tak reti taubat ke orang tua ni ?

Baik aku dengar sampai habis ni. Rugi .. Rugi..

" Dia ingat Mel ni tak tahu yang dia tu selalu goda laki Mel. Dia letak apa dalam minuman kita semalam sampai kita tertidur awal ?. Baru kerja tapi dah buat hal. Mak Mah buat macam biasa je. Buat taktahu je tau..?  Nanti kita perangkap dia."

WHAT THE FUCK MANN !!

Macam mana dorang tahu ? Mati aku !! Jap ! 

Telefon aku ambil. Baru je tulis beberape patah perkataan , telefon dah mati.Hmm ..

 Petang nanti la mengadu kat superhero. Aku intai sikit melalui pintu kayu itu setelah tiada lagi bunyi orang bercakap. 

Terus aku bergegas mandi dan menyiapkan kerja aku. Mellisa dah keluar. Pergi mane pun aku tak tahu. Mak Mah pulak dah masuk bilik . Nak rehat katanya sebabb penat buat kerja. Laipun semua kerja dah siap.

Tengah hari tu , Abang Hafiz balik rumah. Muka dia tegang sikit. Macam ada masalah je. Ahh aku tak kira. Aku nak jugak cakap pasal ni.

" Abang " tunggu ku ditepi pintu. Kalau orang lain tengok ni mesti dah salah faham. Mesti dia ingat isteri tengah tunggu suami. Padahal sebenarnya tak pun. 

" Sayangg.." sapanya. Dia tersenyum tapi senyuman dia macam tak ikhlas je.

" Buatkan Abang Nescafe boleh ? " Sambungnya lalu duduk di sofa.

" Mestilah boleh. Tapi nak upah dulu.. " Pipi gebu aku suakan kepadanya.

" Nakal ni. " Pipiku ditarik lantas satu ciuman diberikan di bibirku. Merona merah mukaku ketika itu. Lantas aku bangun tapi badan aku ditarik ke badannya. Rambutku dicium.

" Mellisa nampak nanti macam mana ? " Tanyaku

" Mellisa kan keluar ? " Alamak , terlupa pulak. Hehee

Tubuh Abang Hafiz aku peluk. Bau badannya aku sedut. Memang aku suka bau Abang Hafiz. Menggoda sesangat. Aku suka. Dadanya aku cium. DIa hanya melihat telatah aku ketika itu.

" Kita kahwin sayang ? " Tanya Abang Hafiz. Dahiku dicium sekilas sebelum merenung mataku.

Kahwin ? Oh maii... Cepat-cepat aku bangun dari ribanya. Aku ke dapur dan mula mengambil gelas untuk membuatkan air Nescafe.

Sedang aku mengacau air tiba-tiba aku teresa ada tangan merayap di pinggangku. Siapa lagi kalau bukan dia. 

" Kenapa sayang lari Abang ajak kahwin ?" Rambutku diselak. Opss baru aku teringat yang aku lupa pakai tudung. Iye lah kan duk rumah je.

" Ni air Abang. Mia nak buat kerja sikit. " Kataku cuba melarikan diri. Tapi kalau dah nama Hafiz tu memang tak la kalau nak lepaskan diri. Pelukkan diketatkan. Aku sedikit meronta.

" Mia dengar sini ! Mia lupa apa yang dah jadi dulu ? Mia dah takde dara sebab siapa ? Siapa yang rogol Mia ? Kalau ada jantan nak kat Mia pun , Abang takkan lepaskan Mia macam tu je. Abang akan pastikan Mia kahwin dengan Abang jugak. Lambat atau cepat je. Ingat tu ! " tegas Abang Hafiz.

" Mia bukan tak nak kahwin dengan Abang tapi..." tak sembat aku menghabiskan kata-kataku Abang Hafiz dah masukkan lidahnya ke dalam mulutku. Bibir bawah ku hisap. Ni kalau Mak Mah nampak ni memang kena aku dengan Mellisa. Ishh.. Tubuh Abang Hafiz aku tolak. Dia sedikit berganjak. Rambutnya diraup. 

" Abang tak nak dengar alasan. Abang dah lama cari Mia tahu tak ?" Muka ku ditenung.

" Bagi Mia masa okay ? " Dadanya aku elus lembut. Butang kemeja aku buka satu-satu. Tanganku terhenti bila Abang Hafiz pegang. 

" Take your time as much as you want . But not for this one." Tubuhku diangkat dan diletak diatas kabinet. Dia tersenyum. Begitu juga aku. Gelas Nescafe diambil dan dihirup. Dah terbiasa dengan air panas memang camtu lah gayanya.

" Manisnya air macam tuan yang buat lah " katanya lalu mendekatiku. Aku menjelirkan lidah lalu dihisap oleh Abang Hafiz. Memang tak boleh kasi chance. Tiba-tiba ada satu idea muncul.

" Abang sayang Mia ? " Soalan aku dapat menghentikan ciumannya disekitar leherku itu.

" Tak" katanya lalu kembali mencium leherku. Bukan mencium tapi mengomol.

" Abangg.. Elok-elok lah " Mukanya aku pegang. Dia menarik nafas panjang.

" Mia , kalau Abang tak sayang , why i wait for you ? Why I ask you to marry me ? Hahh ? Answer me sayangg.. " katanya dengan mata redup.

Wajah aku tundukkan sikit. 

" Kalau betul sayang Mia , Mia nak Abang buat satu benda. " Kataku meletakkan syarat.

" Apa dia sayang ? " Gelas Nescafe diambil semula dan diminum isinya.

" Berhentikan Mak Mah " dan paling aku tak sangka , dia menyemburkan air yang diminumnya ke mukaku. Ada sedikit tempias ke bajuku. 

Ohh shit !! 



*Sorry for any typo. Vote and comment okay.

Aku awek tudungWhere stories live. Discover now