Hayat her zaman bir koşuşturma. Her zaman sorun. Her zaman yorgunluk. Ama belki de günün sonunda mutluluk....💫
Kapının çalmasıyla tavanla bakıştığımı anladım. Gerçekten ne kadar zamandır böyle duruyordum?
N: Selin sen iyi misin?
S: İyiyim.
N: Bize kızgın mısın?
S: Sence benim yerimde başka biri olsa kızgın olmaz mı?
N: Bence olmaz. Bazen çok abarttığını düşünüyorum.
S: Ne diyorsun sen nazli? Şuan sen değil misin diye şüpheye düşmeye başlayacağım.
N: Bunca yıl bu kaprislerini çekmiş olmam artık çekeceğim anlamına gelmiyor Selin. Aklını başına topla, gereksiz kıskançlıkları bırak.
Kapıyı çarpıp çıktı. Nazlınin neden böyle davrandığını anlayamadım ama bu işin içinde bir şey vardı. Nazlı bana ne yaparsam yapayım bir şey demezdi.
Hem onun cildinin rengi mi solmuştu bana mı öyle gelmişti??
Çekmecemi açtım. İçinden kütüphaneden aldığım kitabı çıkardım. Şimdi okuma zamanıydı.
1. Sayfa Vampirler
2. Sayfa Kurtadamlar
3. Sayfa Büyücüler
4. Sayfa Orman perileri
5. Sayfa Ruh Emiciler
6. Sayfa Kurt-Vampir Melezleri
7. Sayfa Vampir-Cadı Melezleri
8. Sayfa Kurt-Cadı MelezleriBla...Bla...Bla...Bla...Bla...Bla...
Vampirleri zaten biliyordum, kurtadamlarla yaşıyorduk zaten, büyücüleri de biliyordum. Orman perilerini bilmiyordum ama zaten iyi türdelerdi onların zararları olmazdı. Ela nin üzerinde ise koca bir siyahlık vardı.
Ruh emiciler? Tende beyazlama, vurdumduymazlık, yakınındakini bile çekememe durumu, efendisine bağlı hizmetkarlar, et parçası olan doğaüstü varlıklar...
Aradığım şey bu olabilir mi??
Birden ayak sesi duymamla irkildim. Hemen kitabı çekmeceye geri yerleştirdim. Biraz sonra kapı çaldı ve ardından Ela göründü.
El: Selin? Müsait misin canım?
S: Müsaitim, gelebilirsin.
El: Aslında pek durmayacağım, kitabı okudun mu diye soracaktım?
S: Haa onu diyorsun daha okumaya zaman bulamadım.
El: Peki canım. Ben gidiyim rahatsız olma.
S: Bence de.
Bu kız gözleriyle yer insanı. O nasıl bir karanlık ve nefret dolu bakıştır. Ağzı gülüyor gözleri nefret dolu. Ağzıyla gözü yer değiştirir inşallah...
(Amin deyin arkadaşlar😊)Odadan çıktım. Aliyi bulmam lazımdı. Ona her şeyi anlatacaktım. Şüphelerimi söyleyecektim.
Az ilerde oturan bizimkileri gördüm. Neyseki Ela aralarında değildi di. Uyuz oluyorum o kıza..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANIN İZLERİ (Tamamlandı)
VampirAile en büyük güçtür. Her zaman yanında olan en büyük güç. Onlar kan bağı olmadan birbirine tutunanlar. Korumak istedikleri küçük bir melez. Ve onu korumak uğruna feda edecek her şeyleri. Selin Ali kızlarını korumak için sonuna kadar savaşacak ve...