♡14♡

370 17 24
                                    

Medya :)))))
İnşallah bir gün isteyenler ile burada buluşur ve birlikte ordan geçeriz. Kabuluk, düşünse! Ne kadar güzel olur, @mispotter204?? Böyle olursa duygularını yorumda bekliyorum. Tabi 50 cm uzunluğunda, kompozisyon şeklinde :P

Selam Güzel Okuyucularım! İlk olarak bölümü ithaf ettiğim kişilerden başlayayım. Üç kişiye ithaf edeceğim. Önce Sonuçları, ardından da seçme sebebim;

> @patiayakvecatalak (Altı üstü bir trip attım. Ve bence hala haklıyım. Ama lanet olsun ki senin haricinde biri ile konuşmak çoooooooooooooooooook sıkıcı)
> @mispotter204 (Sanırım nazar değdirdin :P Tatlı okuyucum 😘 )
> @slytherin_varisi (Bana Slytherinlileri sevdirdin :))

Seçimim sizsiniz. (Hayır, O ses Türkiye'yi izlemiyorum '.')
İthaf isteyenler yoruma~~

18 Şubat Cumartesi-Hogwarts Gryffindor Ortak Salonu

"James hadi! Herşey hazır olmalı!" dedi endişeli ve heyecalı yakışıklı çocuk.

"Pati, sadece bir kutlama yapacağız. Hem daha üç saat (ithaf ettiğim kişi sayısı) var. Ve o dediğin şeyi o sarı kafa için yapıyorum!" dedi James. İkiside saf kanlı ve çok tatlılardı. (James çoooooooooooooooooook tatlı!)

"Lanet olasıca çeneni kapat ve dediklerimi yap!" dedi yakışıklı Pati.

James ilk önce Sirius'a deli görmüş gibi baktı. Ardından göz devirip gizli geçitten Hogsmade'e gitmeye başladı.
________________________

"Lily?" dedi Lauren. Gözlerini birisi kapatmıştı.

"Doğru, ama gözlerini açmayacağım. Sadece çektiğim yöne gel."

"Peki..."

_________________________

"Önünde taş var dikkat et!"

"Ağğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğh! Bunu en az beş saniye önce söylemeliydin!!"

"Lauren, o ses senden mi çıktı?" dedi korkarak Lily.

"Tamam belki biraz abarttım." dedi Lauren.

"Biraz mı?"

"Tamam, neyse..."

"Lauren, gittiğimiz yerde insanca hareketler yap."

"Ben hayvan gibi mi hareket ediyorum?!?!"

"Ya uyarı olsun diye söyledim. Hah geldik!!" diyen Lily, ellerini Lauren'in gözlerinden çekti.

"İyiki doğdun." dedi Sirius. Çok karizmatik bir şekilde demişti bunu. Lauren ilk önce içinden bir yuh dedi. Ardından Sirius'a gülümseyerek

"Teşekkür ederim :)" dedi Lauren. Lily,

"Siri, James nerde?" diye sordu. Sirius sırıtarak (Neden acaba?)

"Birazdan gelir." dedi. Lily, Sirius'un birşey yaptığını anladı ama birşey demedi.

James elinde bir tepsi, tepsinin üstünde dört kaymak birası ile yanlarına geldi. Fakat işin garip tarafı üstünde;

Garson
James C. Potter

yazılı bir kart vardı. Lily gülmemek için dudaklarını ısırıyordu. James ise sinirliydi.

"Lanet olsun Sirius! Herkesin dalga kaynağı olacağım!" dedi ve kartı çıkartıp yere attı. Parti çok eğlenceli gecmişti. Ertesi gün ise Hogsmade gezisi vardı ve Çapulcular ile YC grubu birlikte gideceklerdi.
(YC: Lily-Lauren, fakat gerçekte Ben- @patiayakvecatalak)

Ertesi Gün

Remus, Peter'ı kolundan tutup bir markete götürdü. James-Lily, Sirius-Lauren ise *Kara Kazan'a* bakmaya gideceklerdi. Maksat aksiyon ve eğlence idi. Birlikte gittiler. İçerisi buz gibiydi. Içerde siyah cüppelerin içinde birkaç kişi vardı. Fısıltı halinde konuşuyorlardı. Sonradan seslerini yükselttiler. Çocuklar onları dinlemeye başladı. Karanlık Lord'un yanında savaşmaktan bahsediyorlardı. Ardından dışarı çıktılar. James ve Sirius onların peşinden gitmeye başlayınca Lauren ve Lily'de mecburen peşlerinden gittiler. O an yüzlerindeki maskeyi gördüler. James, Sirius'a baktı. Ardından Lily'yi tutup arkasına aldı. Korumak amaçlı sarıldı. Geri döneceklerdi. Fakat artık çok geçti, farkedilmişlerdi. İçlerinden birisi asasını çıkardı ve sessizce birşeyler söyledi. Kırmızı bir ışık onlara doğru geliyordu.


Not: Kara Kazan kendi bulduğum bir dükkan. Karanlık Büyücülerin Tanıtıldığı Karanlık Bir Yer.

___________________

Sanırım artık tatlı değilim @mispotter204 . Ama böyle yapmamda sizin suçunuz yok. Tüm suçlu @patiayakvecatalak . Çünkü kendisi de en heyecanlı yerde bitiriyor. Nasıl bir his Kabuk?
Veeeeeeeeee 510 kelime! Başardım!!!

Yazardan Kendini Bilen Okuyucuya Not: Kabuk, benim trip atmam gerekiyordu. Senin değil!!

Neyse, Herkese İyi Okumalar!!

Çapulcular ve KızılHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin