Κάθομαι στο παγκάκι και απλα κοιτάω το υπερπέραν.....
Ειναι πολύ σκοτεινά.....
Δεν ξρ που ακριβώς βρίσκομαι αλλά ούτε και με νοιάζει....
Το μόνο που θέλω είναι να μείνω μόνη μμ...ξρ πειρε με υπερβολική πείτε με ότι θέλετε....οτι και να πείτε έχετε δίκιο....δεν τα έχουμε με τον Κώστα και γι'αυτό δεν θα έπρεπε να είμαι ετσι Τώρα....Αλλά.....
Αυτό το φιλί ήταν......ή μάλλον μμ φάνηκε τόσο αληθινό.....γεματο πάθος....ενταση....
Αλλά....οχι
Όταν τον είδα να τρέχει πίσω από την Ιωάννα κατάλαβα ότι ακόμα την αγαπάει....δεν θέλω να γίνω εμπόδιο στην σχέση τους....
Και αυτή τον θέλει.....η τύψεις για αυτα που σκέφτομαι με καταβάλουν ......Η ώρα έχει πάει 5:00 ώρα να γυρίσω ......
Πηγαίνω από ενα στενό και ευτυχώς κατάλαβα που ειμαι....βγηκα στον κεντρικό και πήρα τον δρόμο όλο ευθεία ώστε να πάω σπίτι μμ....
Μεριά Κώστα
Ψάχνω εδώ και σχεδόν μια ώρα την Έλλη....που ειναι?
Πήγα σπίτι της και μμ είπαν πως δεν ειναι εκεί.....
Αρε Έλλη.....
Περπαταω στον κεντρικό δρόμο και προσπαθώ να σκεφτώ που μπορεί να πήγε.....
Ξαφνικά βγαίνει από ενα στενό μια κοπέλα.....μπορω να πω ότι της μοιάζει αρκετά
Κώστας-Ελληηηη.
Φωνάζω και το κορίτσι γυρνάει για να δει ποιος ειναι αυτός που την φωνάζει.....
Αυτή ειναι.....την πλησιάζω και για λίγο κανένας από τους δύο μας δεν μιλάει.....
Την παρατηρώ λιγάκι......
Μπορώ να διακρίνω ένα δάκρυ να κυλά από τα μάτια της....αμεσως το σκουπίζει με ένα χαρτομάντιλο για να μην το δω....θελω να της μιλήσω αλλά δεν μπορώ....δεν ξρ τι να της πω....
Κώστας-Γεια.
Αμήχανο....πολυ
Έλλη- Γεια.
Λέει χωρίς να με κοιτάξει....
Κώστας- εεεε οι γονείς σου σε ψάχνουν.....με το που το ακούει σηκώνει το κεφάλι της...
Μεριά Έλλης
Τι? Που το ξρ αυτός....
Κώστας- θες να σε πάω σπίτι σου ?
Δεν θέλω....ομως θελω ...... ααααα Έλλη απλά απόφασησε .....
Ελλη-Ναι θα το ήθελα πολύ....
YOU ARE READING
Δικός ΜΟΥ ΜΌΝΟ 💘
RomanceΜΙΑ ΣΤΙΓΜΉ...Μια στιγμή αρκεί για να αλλάξουν ζωές 💘μια στιγμή γεμάτη ένταση....Σε κοίταξα...με κοιταξες...ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΜΕ 💘