Sabah olunca kütüphanenin kapısı açıldı. Çalışan bir amcaydı.
"Sizin ne işiniz var burada? "
"Dün burada kilitli kaldık" kütüphane'den çıkıp sınıfa çıktık çantalarımızı alıp eve doğru yürüdük. Eve girdiğimde kızlar kahvaltı ediyordu.
"Nerdesin sen?"
"Sormayın ya Kris'le kütüphanede kilitli kaldık. "
"Nasıl? "(Krystal)
"Kris beni kovalıyordu sonra bende kütüphane'ye kaçtım o sırada zil çaldı ve kilitli kaldık. Neyse ben uyuyacağım okulada gelmicem.
~Krystal~
Okulda Kai yine peşimdeydi. Hayır ben anlamıyorum ki sen bana kötü davranan herif neden bana şimdi iyi davranıyor? Ayrıca onunla sevgili oldum diyelim iki gün sonra bırakıcan beni. Ben tekrar üzülücem yine deprosyona giricem çikolata,cips, çerez, kola ohh mis gelsin kilolar ay bir tuaf oldum şimdi böyle şısko bir krystal bir düşünsene gerçi ilerde hamile falan kalınca yine kilo alicam ama o geçici olacak off neyse."Ne var Jong in?"
"Bak tamam yeter artık. Son kez sorucam. Neden benimle sevgili olmak istemiyorsun?"
"Jong in... bak sana karşı aşk falan beslemiyorum diyelim seninle sevgili oldum ya ben sana alışana kadar sen benden vazgeçersen yine ben üzülücem. Ben artık üzülmek istemiyorum"
"Sen bana gel ben seni bırakmam ki. Bırakmam. Krystal hayatıma girdiğinden beri her şey çok değişti. Istesemde başka kızlara bakamıyorum. Deneyelim huh? Sadece deneyelim? "
Denemek bilmiyorum işte bilmiyorum. Tamam sakin ol krystal. Sakin.
"Pekala. Kabul deneyelim sevgili olalım ama beni zorla öpmek falan yok!"
"Tamam tamam kabul. Sen isyersen elini bile tutmam ama öyle bir şey isteme elini bari tutayım" tepkisine gülümsedim o da gülümsedi. Beraber sınıfa girip oturduk. Yani o kendi sırasına bende kendi sırama. Hoca sınıfa girince ders işlemeye başladık.
○○○○○○○○○○○○○○○○○
Ders aşırı derecede sıkıcı geçiyordu sömestr tatilinden yeni çıkmıştık keşke biraz daha tatil olsaydı yaa off. Ayy acaba Jiyeon ne yapıyor özledim lan çatlak kızı. Telefonum titreyince elime aldım kai'dan mesaj gelmişti açıp okudum."Canım sıkıldı benim :("
"Benimde ama yapacak bir şey yok :("
"Konuşalım"
"Konuşuyoruz zaten"
"Eee naber?"
"İyi. Konu bulamadın sanırım"
"Aynn. Beni nasıl kaydettin?"
"Jong in sen?"
"Jong in ne ya? Daha romantik bir şeyler bul! Ben seni MELEGIM diye kaydettim ;)"
"Peki o zaman. Seni Hödüğüm♡ diye kaydetteceğim ^-^"
"İyi bari hiç çoktan sahipleniyorsun "
Zil çalınca Kai yanıma geldi.
"Dışarıya çıkalım mı? "
"Olur" üzerimize montlarımızı alıp dışarıya çıktık arka tarafa geçip ağacın altındaki banka oturduk.
"Hâlâ inanamıyorum"
"Neye?"
"Sen şimdi benim sevgilimsin değil mi? "
"Evet" gülümsedi. Benimle sevgili olmak onu neden bu kadar mutlu etti ki? Yanağımı öpünce şaşırdım. Yüzüm yanıyordu eminim şu an kızardım. Kolunu omzuma atıp beni kendine çekti. Kalbim neden bu kadar hızlı atıyor yaw.
○○○○○○○○○○○○○○○
Okul bitince Kai ile beraber yemek yemeğe gittik. Beni yine tavuk yemeğe getirmişti. Burayı hatırlıyorum burası ilk tavuk yediğimiz yerdi. Kai tavukları sipariş edince beklemeye başladık.
Tavuklarımızı yerken dükkana Taemin ve sevgilisi girdi. Benim sandalyem kapıya dönük olduğu için rahatlıkla görüyordum. Onları boş verip yemeğimi yemeye devam ettim. Kai'nın ağzı hep sos olmuştu. Gülümsedim bana ne oldu dercesine baktı.
"Ağzın sos olmuş" elime peçete alıp ağzını silmeye başladım. Bana şaşkın şaşkın bakıyordu.
"Ne bakıyorsun öyle. Sevgilimin ağzınıda mı temizleyemez miyim? "
"Ahh şey tabiki temizleyebirsin ama öpücükle falan daha güzel olurdu. " elimi çekip yüzümü eğdim.
"Niye utandırıyorsun ki?"
"Utanınca çok güzel oluyorsun. Ama sadece benim yanımda utan olur mu? Başkaları görmesin"
Yemeğimiz bitince kai tam hesabı ödemek için kalkıyordu ama masamıza gelen Taemin ile durdu.
"Geldiğimi gördüğün halde niye yanıma gelmedin?" Ne yani onu gördüğümü görmüşmüydü.
"O yüzden mi bana tuaf davrandın. Yok ağzının kenarında sos varda oyda buyda!"
"Kai hayır saçmalama. Evet onu gördüm ama o yüzden öyle davranmadım" Kai masaya para bırakıp hızla uzaklaştı bende ayağa kalkıp peşinden gidecekken Taemin kolumdan tuttu.
"Sakın bana onunla sevgiliyim deme!"
"O benim sevgilim! "
"Sen beni seviyorsun"
"Seviyordum!" diyip kolumu hızla çektim ve dükkandan çıktım.
Arkadaşlar duyduğum kadarıyla Pazar akşamı ATV'de Lee min ho'nun filmi varmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi
FanficOkullarında yangın çıkan ve başka bir okula gönderilen 4 yakın arkadaş bakalım erkek lisesinde neler yaşayacak. [01.02.2017]