Ξύπνησα με ένα χάδι στην πλάτη μου για ακόμα μία φορά τις τελευταίες μέρες. Άνοιξα ελαφρά τα μάτια μου και ένα ολόλευκο φως με τύφλωσε. Καταπολεμώντας με την όρεξη μου να σηκωθώ.
Ένιωσα πάλι το απαλό χάδι στη μέση μου και μόνο τότε πρόσεξα πως είμαι ξαπλωμένη πάνω στον Chris. Κυριολεκτικά!
Το κεφάλι μου πάνω στο στέρνο του και η υπόλοιπη μέχρι τα πόδια. Ακούμπησα απαλά το θώρακα του και ανεβοκατέβασα απαλά το χέρι μου μερικές φορές.
《Καλημέρα》μουρμούρισα και ξάπλωσα πάλι πάνω του.
Γέλασε ελαφρά, έβαλε τα χέρια του στα πλευρά μου, τραβώντας με πάνω του τη στιγμή που ανακάθισρ στο κρεβάτι.
《Καλημέρα, αγάπη μου》απάντησε χσμογελώντας.
《Πώς κοιμήθηκες;》ρώτησε ειρωνικά, αλλά περίμενε σαν τρελός για την απάντηση μου.《Το στρώμα δεν ήταν πολύ βολικό》παραπονέθηκα για το σώμα του και αμέσως κατσούφιασε.
Δεν είπε κάτι, απλά σήκωσε το κεφάλι του επιδεικτικά και ξερόβηξε.
《Υπονοείτε κάτι κ. Διαμαντοπούλου;》ζήτησε διευκρίνηση.
《Ναι》πέταξα σαν πειραχτήρι.
-Ελληνικά-
《Τι;》
WHAAAAAAAAT?
-Αγγλικά-
《Πάρ' το άλλη μία》
-Ελληνικά-
《Τι;》ξαναείπε.
《Τι 'τι';》αναφώνησα.
ΣΤΑΚΑ! ΜΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ;
Ακούτε τα καμπανάκια;
Για λίγο δε μίλησε και κατέβασε σκεπτικός το βλέμμα του. Δεν άργησε να με κοιτάξει απογοητευμένος και με μία απορία να διαγράφεται μέχρι και στη στάση του σώματός του.
《Τι;》
Άνοιξα πλατιά τα μάτια μου και στη συνέχεια, κατέβασα το κεφάλι μου, ακουμπώντας το στις άκρες των δαχτύλων μου.
《What... 'τι';》ξαναείπα ελαφρώς αγχωμένη.
《Δεν καταλα-βαίνω》με ενημέρωσε και η αμερικάνικη προφορά του ήταν ανεπαίσθητη για λίγο.
Ένεψα θετικά, αλλά την επόμενη στιγμή πετάχτηκα όρθια, αρπάζοντας το... τι είναι αυτο;... σεντόνι! Το σεντόνι, λοιπόν.
-Αγγλικά-
《ΤΙ ΛΕΣ;》φώναξε
-Ελληνικά-
YOU ARE READING
Only With Him
Romance-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...