Pesimizam

20 8 6
                                    

Prvo da vas pitam; kako ste?
Ja sam odlično! Moj orhideja je jako dobro, to mi je i više nego dovoljan razlog da budem sretna.
Ovo poglavlje će najvjerovatnije biti kratko, nemam inspiracije za nešto duže a svaka tema mi se čini nekako dosadnom. Sigurno niko ne bi želio da samo filozofiram tokom pisanja ove knjige, ali ne mogu protiv sebe.

Hoćete li da znate nešto o meni?
Svako me smatra mnogo zrelom i pametnom. Ponekad mogu ljudima čitati misli. Zbog iskustva, naravno. Nekoliko godina sam posmatrala ljude, shvatila sam da smo svi mi nekako isti i da nimalo nije teško saznati sljedeći korak neke osobe. Ili sam samo nasljedila vještičje sposobnosti od svoje mame.
Ovo mi je dosta od koristi, pogotovo kada pomažem osobi oko nekog njezinog privatnog problema a ona nije sigurna da li da mi kaže sve ili da šuti i kaže jedan mali dio.

Ali ni to mi ne pomaže ako je osoba pesimistična i ako ne želi da shvati da je mnogo vrijedna na ovoj malenoj planeti i da ne može riješiti problem ako se ne aktivira u život.
Svi smo mi dragulji, različitog smo oblika ali opet istog porijekla. Vrijedimo isto, niko od nas nije posebniji od drugog a zajedno činimo jednu posebnu vrstu koja nije svjesna šta sve može uraditi.

Najmrže mi je kada sretnem nekog teškog pesimističara koji misli da ga niko ne voli, da džabe živi i mnoge druge gluposti.
Pesimizam samo ubija ljude, optimizam vraća život.

Ako imate nekakav težak problem ne stajte na njemu, ne kukajte, ne dovodite sebe na ivicu depresije... Budite snažni, vjerujte da možete riješiti taj problem i imajte na umu da niste jedini sa problemom.
Svako od nas ima probleme, bili oni porodični, školski, ljubavni isti su i imaju istu težinu.

Ako ne možete pomoći svojoj/svom drugarici/drugu nemojte se osjećati krivima. Nismo Bogovi da možemo sve činiti.
Ponekad radimo dobru stvar ali je problem u drugima i njihovom pesimizmu.

Kako da uvjerim pesimističare da zaista mnogo vrijede?
Da li i ja i ti imamo ruke, noge, zube, kosu, oči, pamet, svjest...?
Imamo, po čemu si onda ti manje vrijedniji od mene?

Svijet Misaki Where stories live. Discover now