chapter 19

33 4 8
                                    

                                                                      pp Bahia

Vandaag werd ik wakker  met een heerlijk gevoel wakker, Ik keek naast me en zag Farid niet naast me liggen. Ik liep naar me slaapkamer en zag hem het gebedskleed klaar leggen, om te gaan bidden ik bleef hem een tijdje na staren hij had een prachtige stem hij kon mooi koran reciteren , ik keek hem vol trots aan. Maar het bleef aan me knagen dat wat we deden haram was. Het bleef de rest van de dag aan me knagen ,misschien moet ik  vragen of yasmina en omar voorlopig blijven tot dat mama beter is . Het was goed bedoelt dat hij op ons lette maar hij maakte zoveel bij  me los . Ik wil hem zo snel mogelijk aan me binden als me ma beter was . Ik was vandaag in het ziekenhuis geweest het ging beter met haar ik heb haar gesproken. Haar rug hersteld snel alleen de psychische klap moet behandelt worden , het is natuurlijk niet niks als je word neer gestoken door je eigen man.Ik hield eerst nog van mijn vader en vond het op een of andere manier dat me ma van hem wilde scheiden ook toen hij haar zo toetakelde. Pff "waar zit je met je hoofd" haalde "farid me toen uit me gedachte , ik keek recht in zijn ogen en me hart miste een slag . We zaten nu in de vapiano te eten , "luister farid ik vind je heel erg leuk en zo  maar wat we doen is haram ook al bied je ons bescherming en zo , ik wil dat als wij gaan trouwen dat we dan een geslaagd huwelijk hebben snap je , ik dacht er aan om Yasmina en omar in huis te nemen dat zou dina echt leuk vinden.En ik wil je zo snel mogelijk aan me binden als me ma weer beter is  want je maakt teveel bij me los" zei ik. "saffi lieverd je ma komt al over 3 dagen naar huis insha allah dan zal ik gelijk met haar praten en met je neven natuurlijk want dat zijn net broers voor je". antwoordde hij toen .   

Ik was nu thuis met me nichten omar en farid . We hadden besloten om er een leuke  avind van te maken de boys bleven in de woonkamer pitten . er hing een hele gezellige sveer iedereen sprak door elkaar heen, ik stond zo on opvallend mogelijk op en liep naar de keuken pakte een aantal redbull  en deelde ze uit . Ik keek ze allemaal blij aan, die tijden dat ik me ongelukkig voelde wist ik niet dat er  mensen zijn die er voor me zijn en wel echt om me geven.En als ik niet op allah vertrouwde  weet ik niet of ik zo ver zou gekomen zijn. 

Op een gegeven moment  Zat ik in de keuken met farah over mijn bruiloft te praten, Ze zijn zo blij dat ik hun schoonzusje zal worden maar de meeste dingen zijn nog niet eens geregeld.Ik bleef een tijdje met haar praten en ging  daarna  bij dina kijken . Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik  zag wat ik daar aantrof  , namelijk.......

WHAHAHAHAHHAHA ik zag Omar en dina in minion onesies die inslaap zijn gevallen,Ik had echt moeite om me lach in te houden . Echt fsheskel deze  , ik maakte snel een foto van ze en stuurde het in de groepsschat. Niet veel later kwam iedereen naar de kamer en maakte ook fotos we besloten ze allemaal als pf te doen want wlh dit was gewoon hajak grappig en goals.We gingen eer in de woonkamer zitten en besloten om allemaal matrassen  neer te leggen in de woonkamer op de grond  en gingen daar lekker knus met ze alle liggen en film kijken. 

De avond verliep heerlijk, en ik viel met een fijn gevoel inslaap.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 09, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The truth behind my mask...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu