Som na plážy ležím vedla neho a zalúbene sa na seba pozeráme. Zadívam sa do jeho krásnych modrých očí a viem že je pre mňa ten pravý. Tieš sa zadíva do mojich gaštanových očí a pomali sa ku mne približuje a pozoruje moje plné pery. Uš sme pri sebe úplne blízko, keď v tom započujem tón môjho budíka. Preberiem sa a dúfam že raz sa to stane aj v skutočnosti. Budík nekompromisne dalej hrá moju oblúbenu pesničku od Kaliho Veľa slov. Začnem si pospevovať a idem zažať nech sa preberiem. Je pondelok 6:00 a ja stáva do školy. Nachystam sa a zídem do obyvački. Rodičia s mladčou sestrou Emkou už odišli a tak som doma sama. Ako prvé konečne vipnem budík ktorý už hral tretý krát a pustim si pesničky. Začnem si spievať a obliekať sa. Po učesaní a vykonaní hygieny si zbalim desiatu a do 7:10 čítam knihu. Ako vždy meškám a z domu odchádzam až 7:15. Moja najlepšia komoška Táňa ktora ma má čakať už dávno určite odišla na zastavku a tak si dám sluchatka a idem aj ja. Na zastávku prídem 7:20 zároveň z autobusom. Pozdravime sa s Táňou a ideme do autobusu. Cesta trvá 20 minút a mi celý čas rozoberáme chalanou. Do školy prideme medzi prvými. Šatna je plná tlačiacich sa a kričiacich deciek. Čo najrichlejšie sa prezujem a idem pred šatnu kde počkam Táňu. Sem-Tam okolo mňa prejde niekdo z triedi s kým sa pozdravím. Stále mám sluchatka a keď to zbada učiteľka začne po mne kričať. V tom zbadam Táňu a ignorujuc učiteľku odídem do triedy. Je tam už pár spolužiakou ale nikdo zaujmavý. Do zazvonenia ležím na lavici a počúvam pesničky. Zo zvonení do triedi prýde učiteľka. Sadne si za kadedru a niečo začne zapisovať do klasaku a ja rýchlo odpisujem úlohu. Prvú máme biológiu. V pohode predmed s dobrou učiteľkou. Moc som ju nevnímala, rozmýšlala som o svojom živote a o tom aký ma zmysel. Dosť často nad tým rozmýšlam ale odpoveď nepoznám. Párkrát som už rozmyšlala nad samovraždou ale zakaždým mi to niekdo prekazil. Celý deň som prespala alebo kecala s kamošmy, ktorých som nemala veľa ale aj tývh pár my stačilo lebo som sa na nich mohla vždy spolahnúť. V škole som trčala celých šesť hodím hotová nočná mora. Po škole som chodila s Táňou a Mantáliou čo je spolužiačkyna prezívka do parku sa prejsť a porosprávať. Neskôr sme išli na autobus a domou. Keď som prišla domou boli tam už aj rodičia, nemala som ich moc rada ale tak preca len to boli moji rodičia. Zavrela som sa do izby a počúvala pesničky, mamke to strašne vadilo ale ja som ju nevnímala. Do školy som sa neučila a úlohy som odpisala cez prestávky. Rosičia ma nutili chodiť do sprchy o 20:00 a chneď do postele ale ja som bývala hore aj do tretej rána. Mala som vela energie a nikdy som nebývala moc unavena aj keď som spavala tak približne tri hodiny. Toto bol môj stereotyp ktorý sa každý deň opakoval.
543 slov a koniec prvej kapitoly ktorá sa vám dúfam páčila. Bolo to len také zoznamovanie sa a opisovanie ale v dalšej kapitole to bude inak a ako možno tušíťe tak stereotup sa nám zmený...... ☺
YOU ARE READING
Tak trocha stereotyp
RomanceAhoj som obyčajné dievča z dediny. Mám 14 rokov a toto je môj deníček. Začala som si hopísať ako ôsmačka. Všetko sa to začala úplne obyčajne ale bolo v tom niečo vinímočne a iné. Môj príbech bude romantický a plný lásky, sklamania a napätia. Celí so...