Pokroutila jsem hlavou, abych zahnala všechny myšlenky na minulost. Podívala jsem se na Namjoona který se díval na mě.
"Tady ti nikdo neublíží. A pokud ano.. Rozbiju mu hubu. Ale přeci jen, na Jimina si dej trochu pozor. Podle mě je zavislí na sexu." Pokroutil nad tím hlavou a postavil se. Udělal několik kroků ke mně ale pak se najednou zastavil.
"A na čem máš závislost ty?" Zeptala jsem se a sledovala ho.
"Na pomáhání ostatním." Řekl zatímco si vzal roh mě osušky do ruky a ukradl mi jí. Překvapeně jsem zamrkala a ohromeně stála na místě, prostě jsem ho jen sledovala jak si lehl zpět na postel, ale si ustlal i na mé osušce. Prát se o ní by nemělo cenu, váží skoro o polovinu víc než já. "A možná taky na mobilu." Řekl nepřítomně zatímco si mě prohlížel. Mírně zvedl jeden koutek do úsměvu. Začal se tak spokojeně usmívat. Klasický hćhlap když vidí nahou ženu.. "A jsi vážně krásná ženská, Nigi." Dostal ze sebe po chvíli. (Takhle nějak vypadá, okk xdd)
Potichu se uchechtla. I přes tu jistotu, že mi Namjoon nic neudělá jsem došla k jedné skříni a vytáhla z ní první věc která by mi zakryla co největší kus mého těla. Navlékla jsem na sebe nějakou košili. Ha. Růžová.. Snad mě Jin neukamenuje.
"Myslím, že ten fén je už zbytečný.." Položila jsem ho Namjoonovi na postel "..ale děkuju." Usmála jsem se a rozešla se ke dveřím. Začalo tu být.. Divně.
"Víš.." Začal větu kterou nedokončil tak jsem se otočila. TEN IDIOT STÁL PŘÍMO ZA MNOU. Tiše jsem vykřikla a udělala jsem krok od něj. "..vždy jsem si myslel, že to já jsem tvůj bias. Ale. Dám ti jednu radu. Samozřejmě, je na tobě s kým půjdeš, ale nevybírej si podle biase. Ale podle toho kdo si to zaslouží." Řekl až moc blízko mě a poté se vrátil na postel.
Jen jsem mlčky přikývla a raději rychle odešla z místnosti. Rychle jsem doběhla do Hobiho pokoje a rychlostí světla se převlékla do šedých tepláků a domácího trika. Udělala jsem si obyčejný drdol. Sedla jsem si na postel a začala jsem přemýšlet o tom, kdo si to zaslouží nejvíc.
"Nigi?" Ozval se hlas ode dveří. Otočila jsem na Hobiho a usmála se. Vypadal ustaraně. "Budeš si se mnou povídat? Nikdo jiný nechce.." Zeptal se, přičemž se podíval na zem jako by už čekal odmítnutí. Víc jsem se usmála a posadila se na postel. Poklepala jsem na místo vedle sebe. Nemusel jsem nic říkat, hned si ke mně sedl a obejmul mě okolo pasu.
"Tak povídej broučku." Pohladila jsem ho po vláskách. Během chvíle se Hobi rozpovídal o tom, jak rád pomáhá klukům ale jak ho to unavuje. Že on nemá tu pravou oporu která by ho pochopila, která by pochopila jeho smutné nálady a byla tu pro něj. Že kluci jsou fajn, pomůžou mu ale.. Nepochopí ho. V tu chvíli mi to došlo.
"A víš co Hobi? Já s tebou půjdu na ten ples."
ČTEŠ
Removal! [EXO, BTS]
FanfictionVšechno bylo aspoň polovičně báječné. Tři kamarádky které by bez sebe nedaly ani ránu. Proto si mysleli že přestěhování k bratrovi jedné z nich bude dobré nápad. Ale co když všechny mýlily a stěhování bude mít efekt motýlích křídel?