3... 2... 1...

9 3 0
                                    

Žinote, kas labiausiai mane skaudina? Tie visi stereotipai. Jie kontroliuoja žmones. Jie priverčia elgtis taip, kaip niekados gyvenime nesielgtum. Valdo mus ir suteika skausmo tiems, kas nepriklauso nustatytiems stereotipams. O tokių žmonių pasaulyje daugybė. Jų pilna kekvienam mieste, užkampyje. Ir žinote ką? Jie mėgina pritapti prie stereotipų ir ne visada pavyksta. Mūsų galvos prigrūstos beviltiškų stereotipų, kurie griauna gyvenimus. Kam rūpi jog tu storas, plikas, bulimikas, esi mergaitė, bet atrodai kaip berniukas, tamsiaodis. Mes visi skirtingi ir tai mus daro unikaliais. Tai sukuria tą žmoniją, kuri turėjo būti, o ne tą kurioje mes esame. Man nesvarbu tu turtingas ar vargšas, dėvi brangiausius drabužius ar padevėtus. Kam tai turėtų išvis rūpėti? Mes turime galvoti savaip, o ne vienodai. Tik būdami skirtingi mes pasieksime daugiau. Būsime tai, kuo turėjome būti visą laiką. Mes dabar esame degraduojantys, o pasiekę daugiau ir galime pasiekti daugiau. Mes galime sukurti visuomenę, kurioje būtų gera gyventi, kurioje nereikėtų bijoti žmonių ir stengtis įtikti, kurioje mes galėtumėme būti savimi, elgti kaip tik mums patinka. Būti tie žmonės, kuriuos sukūrė "Dievas", o ne tie pasaulio atmatos, kurios viską naikina kelyje, išnaudoja visus kas pasitaiko, naikina tikrąjį grožį. Kai būsi senas ir susiraukšlėjęs niekas nebematys tavo grožio, niekam neberūpės tavo stereotipai, nes jų nebeliks. Jų nebereikės. Viskas pasikeis. Tai kam laukti tiek ilgai? Pradėk dabar. Naikin, tai kas trugdo laimingai gyventi. Mėgaukis savo unikalumu, dalinkis juo. Nes ne visi jį išsaugojo.

*Revoir encore*

Don't like? Don't readWhere stories live. Discover now