❤Μερια Emilys❤
Ενα δυνατο φως με χτυπησε στα ματια και αυτο ειχε ως αποτελεσμα να ανοιξω τα ματια μου.Αμεσως κοιταξα προς το παραθυρο και ειδα την Sophia να τραβαει τις κουρτινες ωστε να μπει το φως στο δωματιο.
"Τι κανεις πρωι..πρωι"της ειπα και κοιταξα την Crystal...δεν ειχε ξυπνησει παρολο που ολο το φως επεφτε πανω της.
"Πρεπει να ξυπνησουμε... η μητερα σου ηρθε και μου ειπε οτι το πρωινο για μας ειναι ετοιμο" μου ειπε η Sophia και εγω κοιταξα την Crystal για ακομα μια φορα..
"Πρεπει να ξυπνησουμε την Crystal" ειπε η Sophia και εγω κουνησα καταφατικα το κεφαλι μου..
Αμεσως σηκωθηκα και πηγα στο κρεβατι της Crystal..ειχε κλειστα τα ματια της και φαινοταν τοσο ηρεμη..
"Αληθεια τωρα πρεπει να την ξυπνησουμε;" ρωτησα και η Sophia με κοιταξε με το βλεμμα του δολοφονου..
" Οκ καταλαβα... την ξυπναμε.." ειπα και αρχισα να την σκουνταω..
Η Sophia κοιταγε μια εμενα και μια την Crystal....
" Crystal ξυπνα.." ελεγα ηρεμα για να την ξυπνησω.
" Crystal πρεπει να παμε κατω να φαμε" συμπληρωσε η Sophia και η Crystal σιγα..σιγα ανοιξε τα ματια της..Πρωτα ειδε εμενα και μετα την Sophia.
"Τι εγινε αργησαμε;" μας ρωτησε η Crystal και προσπαθησε να σηκωθει..
"Μην ανισυχεις δεν αργησαμε" της ειπε η Sophia και πηρε την τσαντα του σχολειου της που ηταν κατω στο πατωμα....
"Πρεπει να παμε κατω να φαμε" της ειπα εγω και η Sophia ανοιξε την πορτα του δωματιου μου..
"Εσεις πηγαινετε...θα ερθω σε λιγο.." ειπε η Crystal και η Sophia βγηκε εξω απο το δωματιο....Εγω μετα απο μερικα δευτερολεπτα την ακολουθησα για να παμε μαζι κατω στην κουζινα και να φαμε.
Πηγαμε στην κουζινα και ειδαμε διαφορα φαγητα στο τραπεζι..Ειχε μπισκοτα..κρουασαν..ψωμι με μαρμελαδα.τοστ..κεικ...αυγα.. τα παντα...
"Πωπω ποιος θα τα φαει ολα αυτα?" Ρωτησε η Sophia και γυρισε για να με κοιταξει...
"Εσεις" ειπε η μαμα μου που μολις ηρθε στην κουζινα..
"Μαμα η Hayden κατεβηκε?" Την ρωτησα..
"Ναι η ξαδερφη σου ξυπνησε νωρις και αφου εφαγε εφυγε για το σχολειο..." μου ειπε και προχωρησε προς τα ντουλαπια..
"Θα κατσεις;" με ρωτησε η Σοφια η οποια ειχε κατσει σε μια καρεκλα και με κοιταγε.
"Ναι θα κατσω" της ειπα και με ενα χαμογελο εκατσα διπλα της.
Τοτε στην κουζινα ηρθε και η Crystal...
"Δεν αργησα ετσι??" Ειπε και εκατσε διπλα μου..
"Μπα" της ειπα και πηρα ενα κρουασανακι απο το πιατο και αρχισα να το τρωω...
"Κοριτσια μου δεν σας πειραζει να βαλω τηλεοραση σωστα??" Μας ρωτησε η μητερα μου..
"Οχι κυρια Reed.. δειτε οτι θελετε" ειπε η Sophia και χαμογελασε..
Η μαμα μου ανοιξε την τηλεοραση ενω εμεις τρωγαμε..
Εβαλε το μοναδικο καναλι που αυτη την ωρα βαζει ειδησεις..
"Τι εχει γινει;;" ειπε η μαμα μου σοκαρισμενη και εμεις αμεσως κοιταξαμε την τηλεοραση..
Νεκρη κοπελα σε ηλικια 18 χρονον βρεθηκε στο ποταμι..
Εγραφε στην κατω πλευρα της οθονης ως ανακοινωση..
"Ποτε εγινε αυτο;" ρωτησε η Sophia..
"Μαλλον χθες...για να μην εχουν πει ακομα το ονομα της κοπελας"ειπε η μαμα μου..
"Και δηλαδη πεθανε;" την ρωτησε η Crystal...τρομαγμενη..
"Καποιος την σκοτωσε" ειπε η μαμα μου.
"Και γιατι να την πεταξει στο ποταμι;" ρωτησε η Sophia..
"Δεν ξερω Sophia... αλλα καλητερα να μην ασχοληθουμε αλλο με αυτο... ας αφησουμε την αστυνομια να ριξει φως στην υποθεση.." ειπε η μαμα μου και εμεις συνεχισαμε να τρωμε μεχρι που τελειωσαμε και επρεπε να φυγουμε..
Εγω πηγα κοντα στην μαμα μου και την φιλησα στο μαγουλο..
"Καλα να περασεις" μου ειπε και χαμογελασα..
"Θα προσπαθησω" της ειπα...δεν μου αρεσει καθολου το σχολειο αλλα χαιρομαι που ειναι τελευταια χρονια..
Με τα κοριτσια βγηκαμε εξω απο το σπιτι μου και περπατησαμε στον δρομο για να παμε στο σχολειο..
Στην διαδρομη η Crystal μας ελεγε συνεχεια για την δολοφονια ενω η Sophia προσπαθουσε να θυμηθει ενα τραγουδι που ειχε στο κινητο της.
" τι λετε να εγινε με αυτην την κοπελα;" ειπε η Crystal και εγω με την Sophia την κοιταξαμε..
"Πραγματικα δεν ξερω αλλα δεν θελω και να μαθω" ειπε η Sophia..
"Γιατι;" ρωτησε η Crystal..
" απλα δεν θελω..." της ειπε και συνεχισε να ψαχνει στο κινητο της.
"Εσυ;" με ρωτησε και με κοιταξε εντονα..
"Να σου πω θα ηθελα να μαθω τι εγινε...και πιστευω οτι θα μαθουμε συντομα...η αστυνομια θα μαθει την αληθεια και θα βεις τον δολοφονο... καλητερα ομως εμεις να μην το συζηταμε.."της ειπα..
"Ενταξει κανενα προβλημα.."ειπε η Crystal..
"Φτασαμε" ειπε η Sophia μετα απο μερικα λεπτα
Μαζι και οι τρεις κοιταξαμε το σχολειο..
"Ειστε ετοιμες;" ειπα...και τις κοιταξα..
"παμε" ειπε η Crystal..
"Τελευταια χρονια" συμπληρωσε η Sophia και μαζι προχωρησαμε προς το προαυλιο..
Ειδαμε πολλα.γνωστα παιδια αλλα και αλλα που μαλλον πρωτη φορα ηρθαν στο σχολειο...
Χθες λεγαμε οτι πολλες οικογενειες ηρθαν στο Riverdale...αυτο ειναι καλο...αυτο σημανει νεοι φιλοι
"Παμε να κατσουμε στο παγκακι?" Ρωτησε η Sophia...
"Ναι" ειπε η Crystal και μαζι προχωρησαμε προς ενα παγκακι..
" Ωχ" ειπε η Sophia μολις κατσαμε..
Κοιταξαμε και εμεις εκει που κοιτουσε η Sophia και ειδαμε τον Taylor.
"Και ελεγα οτι τιποτα δεν θα με κανει χαλια σημερα" ειπε η Crystal και χαμογελασε ψευτικα..
"Να σου πω κατι ...δεν θα επρεπε ουτε να τον κοιτας... το γουρουνι..." ειπα και κοιταξα αλλου εκτος απο εκει.
" ναι δικιο εχεις" ειπε η Crystal και κοιταξε την Sophia..
"Τι κανει τωρα αυτος;"ρωτησε την Sophia που κοιτουσε ακομα τον Taylor.
"Ερχεται προς τα εδω" ειπε η Sophia και η Crystal σοκαρισμενη γυρισε να κοιταξει...
"Δεν το πιστευω οτι ερχεται εδω... μια χαρα δεν μιλησαμε ολο το καλοκαιρι...τι ερχεται τωρα..." ειπε νευριασμενη και κοιταξε το εδαφος..
"Καλημερα κοριτσια" ειπε o Taylor αλλα καμια δεν του απαντησε..μεχρι που τελικα η Sophia ειπε ενα καλημερα με ενα τεραστιο χαμογελο.
"Τι κανετε;" ρωτησε ο Taylor και κοιταξε την Crystal
"Οσο δεν εισουν εσυ εδω ειμασταν μια χαρα" ειπε η Crystal..και θυμομενη εφυγε...
"Crystal"ειπε η Sophia ....και την ακολουθησε...
Εγω κοιταξα τον Taylor..
"Η Φιλια μας εχει τελειωσει ." Του ειπα..
"Γιατι;" μου ειπε...
"Πληγωσες την Crystal..με τον χειροτερο τροπο... και με ρωτας το γιατι??" Του ειπα..
" δεν την πληγωσα...δεν καθισε καν να με ακουσει .." ειπε..
"Δεν με ενδιαφερει...εγω στο ειπα...σου ειχα πει οτι αμα την πληγωνες η φιλια μας θα τελειωνε.."
Του ειπα και γρηγορα εφυγα απο εκει...
"CRYSTAL..SOPHIA.."φωναζα συνεχεια μεσα στο σχολειο.... μα καλα που πηγαν.
προχωρησα προς ενα διαδρομο και καταλαθος επεσα πανω σε μια κοπελα.
Μολις κοιταξα ποια ηταν χαμογελασα και την αγκαλιασα..
"Γεια σου Ria"της ειπα..
"Γεια και σε σενα" μου ειπε με ενα χαμογελο..
"Πως περασες χθες στο παρτυ;" την ρωτησα..
"Εμμ καλα ηταν" ειπε και εβαλε τα βιβλια της στην τσαντα που κραταγε στο ενα χερι .
"Ωραια" της ειπα...
"Εμαθες για την δολοφονια" μου ειπε...
"Ναι τα εμαθα" της ειπα...
"Η μαμα μου που δουλευει στα ΜΜΕ μου ειπε οτι η κοπελα ηρθε αυτες τις μερες στο riverdale... απλα χθες ειχε ερθει στο παρτυ που εκανε η Sara.."ειπε η Ria
"Εγινε μηπως τιποτα το τρομερο στο παρτυ της Saras;" την ρωτησα..
"Ναι τωρα που το λες εγινε" ειπε η Ria.
"Τι εγινε;" την ρωτησα ..
" ο William τα εφτιαξε με την Sara.."μου ειπε και η καρδια μου ηταν ετοιμη να σταματησει..
" τι εγινε;".. την ρωτησα σοκαρισμενη .
"Τα εφτιαξαν...τους ειδα χθες να φιλιουνται...ειπε..
"Αυτος και η Sara.."ειπα λες και δεν το πιστευα..
"Ναι αυτοι οι δυο... εισαι καλα;" με ρωτησε..
"Ναι..μια χαρα." Της ειπα και χαμογελασα ψευτικα...
"Δεν φαινεται" μου ειπε και μαζι προχωρησαμε προς τα εξω..
"Οχι αληθεια ειμαι μια χαρα..." της ειπα..
"Οκ..." μου ειπε..
"Ria να σε ρωτησω κατι?"..της ειπα.
"Ελα ακουω" μου ειπε..
"Αυτοι τα εχουν καιρο...ή χθες μιλησανε για πρωτη φορα...;" την ρωτησα..
"Εγω ηξερα οτι ειχαν βγει μια φορα γιατι τους ειχα δει ομως δεν ξερω...σιγουρα δεν ηταν απο χθες ετσι"μου ειπε
"Μαλιστα σε ευχαριστω παρα πολυ" της ειπα και την αφησα να παει στις φιλες της.... πρεπει να βρω και εγω τις δικες μου...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RIVERDALE
Genç Kurgu•Περιληψη• _________________________________________ Σε μια πολη που ονομαζεται Riverdale..συμβαινουν διαφορα πραγματα..ενα απο αυτα ειναι και οι μυστηριωδες δολοφονιες στο ποταμι που υπαρχει εκει κοντα στην πολη...Οταν ενας ψαρας βρισκει το πρωτο π...