Part 10.......

98 7 2
                                    


Sekarang ni author dah tak tulis tajuk dh. So sekarang ni author tulis part je. Oke kita balik kepada cerita.

Seolhyun: kau nak cakap apa jungkook. Cakap lah. Dari takdi lgi.

Jungkook: seolhyun macam ni, esok aku tak boleh hantar kau kat sekolah, faham....

Seolhyun: kenapa pulak, pastu aku nak pergi dengan apa ar.  Jalan kaki.

Jungkook: tu hal kau lah. Ikut kau lah nak naik apa pergi sekolah esok.

Seolhyun: sbb apa kau tak nak hantar aku sekolah ar.

Jungkook: aku tak nak oarang nampak aku ngn kau. Nanti perminat aku tahu macam mana.

Seolhyun: kau dengar sini, aku tak ingin lah nak naik kereta ngn kau. Aku rela pergi dengan jalan kaki dari kau.

Jungkook: bagus lah kalau kau dah buat keputusan.

Seolhyun: oke, ada apa2 lagi yang Encik jungkook nak bagi tahu lagi.*menyampah.

Jungkook: tak ada.. dah pergi bla.

Seolhyun: suka hati dia je nak halau orang. *siap lah kau esok.

Dalam talian.....

Jin: jungkook kau dah tidur ke.

Jungkook: belum hyung, Asal.

Jin: esok kitaorang nk pergi ngn kau sekolah esok.

Jungkook: oke je.

Jin: tapi seolhyun marah tak.

Jungkook: buat apa dia nak marah. Esok bukan aku pergi dengan dia pun.

Jin: kau ni jungkook, tak baik lah buat macam tu kat seolhyun. Dia kan isteri kau.

Jungkook: biar lah hyung. Dia kan isteri jungkook. Ikut jungkook lah nak buat apa.

Jin: ikut kau lah jungkook. Esok oke!!!

Jungkook: oke hyung. Dah ar hyung jungkook nak tidur dulu, esok nak sekolah. Kalu layan hyung sampai esok tak habis.

Jin: jungkook!!!!!

Tamat talian............

Seolhyun: seronok borak.

Jungkook: biar aku lah, kau sibuk apahal.

Seolhyun: aku nak tidur, tepi..

Jungkook: kau ni kan tak boleh ke hormat sikit aku.

Seolhyun: buat apa nak hormat kau.

Jungkook: hormat sebagai suami.

Seolhyun: sebelum kau nak suruh aku hormat kau sebagai suami, baik kau hormat aku dulu sebagai isteri.

Jungkook: *senyap.

Seolhyun: asal senyap. Cakap lah.

Jungkook: aku nak tidur. Tutup lampu cepat.

Seolhyun: nak tutup lampu lah ni.*tidur.

Jungkook: *sentuh pipi seolhyun,.
Betul kata kau, kenapa aku tak pernah angap kau isteri aku. Aku ni bodoh. *suatu hari nanti aku pasti akan angap kau isteri aku. Percayalah. *peluk seolhyun.

6:00 pagi....

Jungkook: *tersedar terus ke bilik mandi....

15 minute kemudian.....

Jungkook: hoiii seolhyun bangun lah. Kau tak nak pergi sekolah ke.

Seolhyun: Apa!!!!!

Jungkook: apa kau kata..kau tengk jam dah pukul berapa. Hari kira sekolah.

Seolhyun: *bangun terus ke bilik mandi.

Seolhyun hanya memakai uniform sekolah dan memakau mekap yang simple sahaja. Tapi cantik.

Di dapur......

Seolhyun: omma mana jungkook. Tak nampak dia pun.

Omma: dia dah pergi dah.

Seolhyun: Apa!!!!! Tak guna punya jungkook. Tak ape lah omma seolhyu  pergi sekolah dulu.

Omma: tapi makan lah dulu.

Seolhyun: tak ape. Seolhyun makan kat sekolah.*pakai kasut. *tak punya jungkook kau tengok kat sekolah nanti, memang nk kena ni.

TBC............
sorry kalau author update lambat.
Dan thank you so much yang sudi baca cerita author ni. Kalau best komen dan vote tau...



I LOVE YOU MY HUSBAND JUNGKOOKIE.Where stories live. Discover now