Death

632 32 4
                                    

Ma imbrac destul de vulgar pentru o copila de 17 ani. Am misiunea de a atrage pe un politician din Gotham si sa-l omor. Mai usor decat atat nu poate fi. Urasc colantii in patratele, triunghiuri, ca de curva. Imi imbrac pantofii ce ma fac cu 15 cm mai mare avand nu 1.68 ci 1.83. Imi fac parul drept si dupa bucle simple la capete si il ciufulesc un pic, sa intru in steriotipul fluturasilor de noapte. Ma machiez foarte vulgar luand o inghititura din whisky de pe masa din bucatarie lasat de mama.

-Mama, eu seman cu o femeie fara moravuri?

Se apropie de mine si un pic pune umbre negre in plus facandu-mi pleoapele mai grele.

-Ma mandresc cu tine, semeni cu mine in anii mei frumosi, la fel de rea si neanfricata. Pinguin te va duce la petrecere. Ia o guma ca pute a tutun si ma enerveaza mirosul asta. Eu incurand plec. Iti vei comanda cand vii singurica o pizza.

-La intalnire? Cauti mie "tata"?

-Vreau sa-l buzunaresc in camera si gata. Eu doar sunt Catwoman.

-Pentru mine Selena Kyle, mama mea iubita.

Imi iau poseta si ies din casa vazand cum vine masina lui Pingu.

-Nanul tau iubit nu a putut sa nu o petreaca pe Death la petrecere. Helly, ai crescut asa mare, tatal tau daca stia ce fica are... Era sa fie cel mai fericit.

-Nu-mi spune Helly. Sunt ori Helena Kyle-Wayne, ori Death si gata. Abia astept sa temin scoala si sa ma pot ocupa cu toate treburile rele deplin. Eu i-am zis mamei ca eu pot acum termina scoala si colegiul si gata, mie testele mi-au aratat ca stiu deja materiile ce deabia la anu le trecem. Ea vrea ca eu sa ma comport ca un copil normal de 17 ani, sa nu atrag atentia la politie sau ceva de genu. Inca un an de teror si gata, libera. Singurul plus din aceasta scoala este ca petrec mult timp cu prietenii mei.

Ajungem si observ ca e langa apa. Usor de scapat de cadavru. Mi-a aratat tinta si eu dupa multe incercari l-am dus in camera unde el se zbatea ca pestele pe uscat. Mi-a spart nasul nesabuitul. I-au tot ce are in buzunare si il chem pe Pingu cu baietii lui sa faca ce vor cu el. Ies din incaperea mica aprinzandu-mi dorinta a ma plomba pe strazile Gothamului.

Imi aprind o tigara si merg incep pe strada

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi aprind o tigara si merg incep pe strada. Obositor sa omori oameni, dar primesc placere si bani. A da, nu m-am prezentat dumneavoastra, stimati cititori. Sunt Helena Kyle-Wayne, am 17 ani. Mama mea este renumita Catwoman dar eu ii zic mama sau cand sunt suparata Selena Kyle. Tatal meu a parasit-o pe mama nestiind de sarcina ei. Bruce Wayne - Batman. El nu stie despre existenta la Helena, a lui Death, pseudonimul meu, stie foarte bine. Eu ii stric cu prietenii mei vacantele. La moment este casatorit cu Talia al Ghul si au un fiu, Damian, cu sapte mai mic. De asemenea are si 3 copii infiati. Ce sa mai zic despre mine... Sunt de 168 cm, bruneta, ochii caprui, gimnasta. Am copilarit cu raufacatorii ce m-au facut singura raufacator. Deadshot ma invatat sa impusc, Harley gimnastica, mama sa fur ca un profesionist, Nygma ma necajea cu ghicitorile lui simple, iar Joker imi ridica dispozitia cand eram suparata sau ma raneam tare. Pinguin, cel mai important barbat din viata mea, poti zice ca tatal meu, m-a invatat sa rabd durerea, sa ma bat, sa nu stiu mila deoarece ceilalti la fel nu au mila fata de mine.

Gotham Volumul Nr.IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum