Going down na ang story no? Hahaha wala man gud koy inspiration ba, Busy pajud kaayo hays.
_____________________________________
Thalia? piste! mao diay tong Thalia? nganong nibalik paman na siya ui! okay naman kaya siya didto sa states!
Kabalo kong ma late nako pero nitago ko didto likod sa pader, gusto ko maminaw kung unsa ilang storyahan, i know na murag chismosa og dating pero gusto ko maminaw sa ilang storyahan para maka balo ko kung mag move on na ba jud ko. T__________________T
Lain baya na ang mga lalaki (according sa akong mga nabasa sa mga libro) na pag gusto pa nila ilang ex kay ila jung balikan, wala juy maka pugong huhuhuhu.
"Binibisita ka." nag smile guro ang babae kay murag happy man ang tono sa iyang tingog.
likod man gud niya akong makita, niya nawong ni Dave.
"Ako ba talaga? o si Jonathan?" - Dave, cold kaayog tingog na murag irritated.
"Nag seselos ka ba?" - murag mas ni happy ang tingog sa girl, happy guro kay feel niya naga selos si Dave.
Ni smirk lang si Dave niya pina hinay og lakaw na walk out.
"Dave, i want you back."
O_____________________________________O WTF!!! NO!!!
AYAW'G SUGOT DAVE! PLEASE!
Nihunong og lakaw si Dave...
"Can we get back to the way it was? Dave, it's you, it's always been you."
Ni lingi si Dave sa iya..
Please Dave! ayaw'g sugot!
"What are you doing?"
"AH----"
Piste! kuratana nako ui! naay nihunghong og kalit sa akong dalunggan pero before pako maka shagit sa ka kurat kay iya nang nasampongan akong baba sa iyang kamot.
niya iya kong gi bira palayo sa parking lot paadto sa Garden.
"J? wait lang, baka balikan ni Dave yung ex niya."
Naratol kog kalit , basig balikan lag kalit ni Dave to iyang ex!
Mulakaw na unta ko pero wala gi buy an ni J akong kamot.
"J!"
"Eh ano naman kung balikan ni Dave yung ex niya? mag pinsan kayo, di ka niya girlfriend."
Tama diay, mag pinsa man diay akong alibi sa iya..
Tama diay no, dili man diay nako siya uyab, gina pugos lang man diay nako akog self sa iya.
Wala ko kabantay na nitulo diay akong luha, ni hinay hinay man gug duol si J sa ako, gi trapohan akong luha niya gi hug ko.
Gi weirdohan guro siya sa ako kay mag pinsan lang man mi( sa iyang pag kabalo) pero nihilik ko pagkabalo na murag mag balik si Dave og iyang ex.
Na inlove najud guro ko kay Dave ai, sakit gud.
Taud2 katong murag ni okay nako kay nanlingkod mi sa bench atubangan sa fountain.
"Hindi naman talaga kami mag pinsan, sorry i lied."
Na konsensya naman gud ko mangatik sa iya maong ni tug an nalang ko.
BINABASA MO ANG
I Love You Kaayo Crush!
Teen FictionPangutana: Sugot ka mag minyo mo ni crush pero si crush di musugot? Tubag: SUGOT UI! PANGITAAN TANAG PAAGI MA CRUSHAN PUD KO NIYA HAHAHHA