Fight

198 16 0
                                    

Mám jméno, Hikway. Sice je to trochu jeblé, ale vyrovnám se s tím. Je to den od hořící budovy. Jedeme dnes všichni Avengers pryč. Teď akorát jíme oběd. Paris a James si hrají, protože dojedli.

Výrážíme:

Ted už jdeme pryč. Když najednou bouchne okno. Do budovy vletí granát a kousek od toho jsou moje děti. Využiju schopnost a granát chytnu do fialové koule. Bouchne a já vím že to dlouho deudržím. Wanda se rychle zvedla a pomohla mi. Společně jsme výbuch dostali pryč z budovy zničili. Do oken začali skákat lidé. ,,Hydra!" zakřičí Steve. Díky výpravě která se měla konat jsou všichni oblečení do svých obleků. Děti přiběhnou ke mě a Bucky taky. Vytvořím kolem nás ochraný štít a vedu je do bezpečí. Vlezeme do laboratoře kterou nemohl zničit ani Hulk. Tam taky zůstanou. I Bucky ,,Pusť mě! Musím vám pomoct" zakřičí. ,,Nemůžu nejspíš jdou pro tebe a mě" řeknu otočím se, běžím nahoru. Začala jsem házet magnetické koule po všech Hydrantech. Všichni s někým bojovali. Superrychlostí jsem proběhla budovou a několika Hydrantům utrhla hlavu a vyrvala srdce. Nevím co se semnou stalo ale začala jsem dost šílet. Zabíjelů jsem hrozně rychle. Smála jsem se a bojovala. Wanda mě kolem mě vytvořila štít, protože mě někdo chtěl bodnout ze zadu. Zezelenala jsem a běžela k dalším nepřátelům. Kapitán málem vypadl z okna. Chytla jsem toho kdo ho chtěl schodit a vrazila mu. Zlomila jsem mu nos a kopla ho mezi nohy. Zlomila jsem mu ruku a několik žeber. Pak jsem ho jednoduše rozervala zevnitř. Chtěla jsem běžet dál, ale někdo mě něčím střelil. Otočila jsem se a zamnou stála žena kterou jsme viděla když mě proměnovali, hrozně se mi smála. Naklonila jsem hlavu na stranu a rozeběhla se k ní. Skočila jsem, ale ona mě odrazila ke zdi. Narazila jsem. Nedala jsem si říct a běžela znovu, tentokrát mě chtěla kopnout ale já se sklouzla po podlaze a podrazila jí nohy. Začala jsem se smát když se zvedla a skočila jsem jí na záda. Trhala jsem jí vlasy a ona křičela. ,,Ted se můžu smát já a ty víš jak to bolí ty krávo." zakřičela jsem jí do ucha. Byla jsem zelená a hodně silná. Schodila mě dolů ze zad skoro plešatá a hlavu měla od krve. Začala mě kopat do břicha ,,Svině, svině, svině!" brečela a kopala do mě. Svými schopnostmi jsem si přivolala nůž a rychle vyskočila na nohy. Bodla jsem jí do břicha a otočila. Začala křičet. Najednou jsem se dostala z toho tranzu. Ona už ale byla mrtvá. A všichni ostatní Hydráci taky. Sedla jsem si a začala jsem brečet. ,,Co jsem to provedla?"křičela jsem a držela se za kolena a kývala se. Přiběhl ke mě Bucky a děti. ,, Mamí, ty si nás zachránila tak neplač"říkala Paris. Podívala jsem se na ní, měla jsem ruce od krve. ,,Ty to nechápeš zlato"řekla jsem a Bucky mě objal. ,,Klid"řekl a hladil mě. Nebyla jsem zelená. ,,Jsem zrůda" řekla jsem. ,,Nejsi" řekl Bucky. Pak jsem usla únavou.

Tak co konečeně je tu něco akčnějšího! Chtěli byste takovéhle kapitoly častěji? Pokud ano rozhodně napište budu ráda

Vaše Lucya_Pevensie

Hikway and Avengers *PROBÍHÁ KOREKCE*Kde žijí příběhy. Začni objevovat