BAD DREAMS

261 7 5
                                    

ROBERT WALKER

Sabah erkenden uyanmak.Ne boktan bir duygu.Gözlerimi açtığım an yanımda adını bilmediğim bir kızla uyanmıştım. Gerçi bu duruma alışkındım.Her gece başka bir ten tadıp  her gece aynı günahla uyanmaya.

Yataktan kalkarken bacaklarımın inanılmaz bir ağrı içinde olduğunu farkettim, sanırım dün çok iyi bir performans sergilemiştim.

Yatağın sol köşesinde duran boxerımı giydim ve masanın üzerinde duran , dünden kalma viskimden bir yudum aldım.

''Ah! uyandın mı tatlım ?''

Arkamı dödüğümde , saçları platin sarısı, yüzü oldukça küçük gözleri gök mavisi renginde olan  güzel bir kızla karşılaştım.

Ama güzel olması neyi değiştirirdi ki.. Hepsinin görevi biz erkekleri mutlu etmek değil miydi ?

Umursamaz bir tavırla :''Evet..Uyandım.''

''Peki ne yapacağız bu gün ?''

(Ne yapacağız bu gün ) mü ? Bu kız ne sanıyordu kendini. Gerçekten onunla bir gün beraber oldum diye ona mı ait olacağımı düşündü. Kızın adını bile bilmiyordum. Gerçekten sinir bozucuydu.

''Ne yapacağımızı sana hemen söyleyeyim, hiç bir şey..Umarım yeterince açık olmuştur.''

Kız , bozuntuya vermeyerek yataktan kalktı.Gözlerimle çıplak vücudunun her ayrıntısını inceledim, gerçekten kusursuzdu.

Kıyafetlerini üzerine geçirip bir şey demeden odadan çıktı.

Sanırım bu manzaraya yeterince alışkındım.Ben aşk adamı değildim.Ben SEX adamıydım.

Sadece yaptığım işten zevk almak isterim, Aşk aptalların işidir.

AMANDA OLY

Öğlen saatinde sıcacık yatağımdan kalkıp, lavaboya doğru yol aldım.Kendimi yürüyen bir zombi gibi hissediyordum.Soğuk suyun yüzümü kaplamasına izin vererek canlanmayı bekledim.Antartika'da ki soğukları aratmayan akan su sanırım beni yeterince canlandırmıştı

Gece 12 de yine iş başı yapacaktım.Gerçekten işim zordu, her gece , ayyaşlarla, fahişelerle, sarhoşlarla uğraşmak kolay bir iş değildi.

Ama ayda bin lira gibi az bir gelir için bu işe mecburdum.

Dolapta duran ballı gevreğimi sütle karıştırırken, ne kadar sağlıksız beslendiğimi farkettim.

Ama kimin umrundaydı ki benim sağlık durumum.

Ölmüş , toprakta çürüyen babamın mı , yoksa beni 7 yaşında terk eden annemin mi ?

Gerçekten bu ballı gevreklere bayılıyordum.Hem ucuz hem de doyurucuylardı.

ROBERT WALKER

Hızlıca villamdan çıkarken ne kadar geciktiğimin farkındaydım.Ama kimin umrundaydı ki o siktiğimin şirketi.

Arabamı garajdan çıkarırken sigaramdan son bir nefes daha alıp sigaramla vedalaştım.Ben buydum işte, günü sigara ve alkolle geçen bir adam.Ve bir de kızlarla.

Walker Holding önünde arabamı dururup, yine yalakacı güvenliklerden biriyle karşılaştım.

''Efendim , yine geç kaldınız.''

Ah! Bak sen ne de çok umursuyormuş geç kalma mı (!)

''Sadece işini yap ve arabayı otoparka park et.Tek bir çizik dahi fark edersem , bunun bedelini işinle ödersin''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAD DREAMSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin