Camila:Lolo,ben sadece yapamam.Üzgünüm bay :(Camila bunu Lauren"e yolladıktan sonra telefonu kilitledi ve yatağında uzandı."Lauren bunu bana nasıl yapabildi?Onun farklı olduğunu düşünmüştüm."diye düşündü Lauren'in yaptığını hatırlarken.
Flashback:
"Geri dönücem bebek" dedi Lauren Kızlar tuvaletine ilerlerken.Camila beklerken Lauren'in telefonuna bildirim geldi.Biri ona mesaj atmıştı.Camila telefonunu Aldı ve mesajlarını okumaya başladı.
Brad:Selam Lauren ;)
Lauren:Selam Brad.
Brad:Bu akşam napıyorsun?
Lauren:Hiçbir şey neden?
Brad:Bu akşam buluşup buluşamayacağımızı merak ediyorum da
Lauren:Oh tab2.Ne zaman beni alırsın?
Brad:Mmm...19?
Lauren:Harika.
Brad:Görüşürüz bebeğim.
Lauren mesaja cevap vermemişti.Büyük ihtimalle yeni gelen mesajdı.Ama "Brad az önce ona Bebeğim mi Demişti?Lauren beni aldatıyor muydu?"diye düşündü.Tuvalet kapısının sesini duyunca hızlıca telefonu kapattı ve yerine koydu.
"Gitmem gerek bebeğim.Görüşürüz."dedi ve Camila'nın alnını öptü.
"Nereye gidiyorsun?"
"Mmm bir arkadaşla buluşacam.Görüşürüüz!"dedi ve kapıyı kapattı.
Lauren Camila'nın evinden çıkınca Brad'le olan mesajlarına baktı.Onun son attığı Mesajı görünce gözleri Büyüdü.
Lauren:Bebeğin Değilim.Camila'yla çıkıyorum.
Brad:Her ne diyorsan işte,bebeğim.
Lauren iç çekti,Arabasına bindi ve evine doğru sürdü.
........
Camila yatağında uzanıp ağlıyordu."Lauren'in beni umursadığını düşünmüştüm."diye düşündü.
......
"Ne düşünüyordum ki Lauren asla benim gibi bir kızla beraber olmaz."