❤BAB 11

39 5 0
                                    

Macam biasa,hari ni aku dapat surat lagi.

Dah penuh dah aku punya laci meja sebelah katil sebab banyak sangat surat si lelaki misteri tu bagi.

Aku pun pelik.Dia ni siapa sebenarnya?

Dia suruh aku hati-hatilah,apalah..Hati-hati apa?Aku tak faham langsung apa motif dia bagi surat tu.

Sedang aku syok mengemas surat-surat yang bersepah di atas katil aku,iphone 7 ku berbunyi Jin bts gelak sebagai ringtone aku menandakan ada mesej whatsapp masuk.Aku yang terdengar tu pun join Jin gelak.Lawak bhai dia gelak.HAHAHA...

Aku dah habis gelak,aku pun bukak mesej tu.

Nak tahu dari siapa???

HAKIMI ANAK DAUS..... OMAIGADEUUUUUUU......TERHARUNYA AKU.....GEMBIRANYA AKU.....KYAAAAAAAAAA....//Please sepak aku sampai lubang jamban Coups....ilydabboi yaya_comel

Aku yang tak cukup nafas tu buka chat dia.

Tarik nafas...

Hembus...

Tarik nafas...

Hembus....

Itupun tak cukup nafas bila dapat chat dari dia.Belum lagi dia ajak aku kahwin..Ciaaa...perasantan kelapa muda betullah aku ni.

Hakimi💘:Assalamualaikum.Free tak esok malam?

Dah kenapa tanya aku free ke tak ni?

Aku:Hmm,rasanya free aje...Kenapa tanya?

Hakimi💘:Hmm,nak ajak awak pergi makan malam esok.Nak ikut saya tak?

Dah kenapa pulak...Aku ikut jelah,aku pun free aje..Crush dari sekolah menengah ajak pula tu,gila kau taknak ikut..

Aku:Hmm,bolehlah..Esok malam eh?Pukul berapa?

Hakimi💘:Pukul 8 saya ambil awak dekat rumah awak.

Aku:Bolehlah...Ambil saya tau,kereta saya dah nak habis minyak kalau saya ikut awak pergi makan.Hahaha😂😂

Haishhh,sempat pulak aku bergurau.

Hakimi💘:Hahaha..Kelakarlah awak ni.Takkanlah saya sanggup biarkan awak datang seorang-seorang.

Haih,boleh terfall in love masuk gaung ni...Sesiapa tolong aku sepak aku dan menyatakan ini semua mainan syaitan sahaja,bukan realiti.

Pakkk...Biadap,siapa plak sepak aku ni.

Ok abaikan.Memang betul ini realiti,bukan mainan syaitan.

Aku:Yela Kimi...Oklah,saya dah nak tidur ni.Bye,goodnight..

Hakimi💘:Ok.Bye.Goodnight my sweetheart.Mimpikan saya..hahaha..takdelah,gurau aje.Kang kalau mimpi saya,sampai ke maghrib taknak bangun.Nak hadap je mimpi dengan saya kan?

Haih,adakah dia doktor psikologi...Kenapa dia buat aku macam ni hahhhh...

Aku:Eh...Macam-macam eh..Oklah,babi👋👋...
Aku:Sorry typo,babai😅😅

Macam mana pulak boleh typo ni.Mampus aku.

Hakimi💘:Hahaha,boleh pulak typo.Nervous sangatlah tu..Okey,bye..

Aku tak seen,aku cuma baca dekat bahagian notification tu.

Macam mana nihhh..aku dah typo.Dahlah typo perkataan haiwan comel berwarna pink tu.Aku nak buat macam mana ni???

Oklah,rilek rilek.Dia pun gelak aje,tak cakap apa-apa pun.

Ok,meh kita gi gosok gigi dan tidur sambil berdengkur satu bumi dengar.

Uishh,pekak semua orang kalau dengar aku berdengkur kuat macam tu.

Aku punya berdengkur paling kurang,gelas kaca yang ada atas meja akan bergegar dan jatuh lalu pecah berderai.HAHAHA.

Dahlah,mengatut pulak aku malam buta nih..

...................................................................

Hai guys,sorry update lambat.Saya takde idea.Memandangkan saya pun baru balik dari asrama semalam.

Sorry sekali lagi sebab bab kali ni terlalu pendek.Saya tengah tiada idea sekarang.Mata saya pun kuyu je minta ditutup untuk tidur.

Oklah,babai..Saranghaeyo...😚😚

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 24, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CHEF //Choi SeungcheolWhere stories live. Discover now