Ústav obecný.

40 9 0
                                    

Přežít Hobiho obejtí a pištění o tom, že mi koupí nějaké krásné šaty, jak v nich budu vypadat dokonale a další takové věci byl zázrak. Tiše jsem chychotala a raději jsem nic nenamítala, bála jsem že by to dopadlo špatně.

"Jen mi hlavně nic nekupuj, dokud si to nevyzkouším a neschválím to!" Pohrozila jsem mu s naoko zlým hlasem. Usmála jsem se a upravila mu vlasy.

"A já ti říkám, že to tak není!!" Zakřičel někdo přes celý dům. Wow, oni se mezi sebou umí hádat?

"Hele, Nigi, že mravenečníci vypadají jako cvoci!" Vyjekl na mě Tae který byl zoufalý z hádky(?) s Kookiem.

"Ty lžeš! Jsou rozkošný!" Zapištěl Kookie.

"Ty mravenečníku!" Kvíkl Tae a "praštil" Kookie ho do ramene. Sledovala jsem se pohledem typu "Are you fucking kidding me?" a přitom jsem se snažila zbavit se pocitu, že teď vypadáme jako rodina. Já jsem matka která má nervy na dranc, Hobi je vysmátý otec který se směje výhradně mě a Tae s Kookiem jsou naše děti které mě rádi zatěžují. 

"Ale no tak kluci, nestresujte maminku." Zazubil se Hobi a já ho praštila do ramene. Tomu idiotovi došlo. Bohužel se toho chytil Tae.. Hned skočil ke mně na postel.

"Mamiiiiiiiii? Koupíš mi omalováááánkyyyyy?" Začal pištět a skákat mi po posteli. Zakryla jsem si hlavu rukama a zakňučela jsem.

"Co se tu sakra děje?!" Vlétl do pokoje celkem naštvaný Jin. Muselo to vypadat vtipně. Já sedím na posteli , ruce na hlavě a do toho vydávám nějaké podivné zvuky, Tae okolo mě skáče a piští, že chce omalovánky a Hobi s Kookiem se smějou.

Začala jsem se houpat dopředu a dozadu. Víte co, musím vypadat ještě víc zoufale. A jako by to nebylo všechno, Kookie se přidal kvílením že jeho oblíbená skupina vydal nový klip. KAM JSEM SE TO SAKRA DOSTALA?!

Kluci si ani nevšimli, že ve dveřích stojí Rapmon a Jin kteří vypadají, že se snaží se teleportovat někam jinam. Opravdu. Jako v nějakém ústavu. A proč ne, že?

Removal! [EXO, BTS]Kde žijí příběhy. Začni objevovat