Kaitly yavaşça gözlerini aralayıp tavanı süzdü. Rahatsız yatağından ayaklarını sallandırıp ayağa kalktı ve banyoya doğru yürüdü. Aynanın karşısına geçip yüzünü incelemesiyle gözleri kocaman açıldı. Çünkü alnında dijital bir saatin yazısıyla 4 382,90639 saat yazıyordu. En başta bunun bir şaka olduğunu düşünerek çıkarmaya çalıştı ama alnındaki yazı geçemeyince endişelenmeye başladı. Saatlerce alnındaki yazıyı temizlemeye çalıştı ama yazı hiç temizlenmiyordu ve saat git gide azalıyordu.
Kaitly alnını saçıyla kapatıp üzerini giyerek beresini taktı. Hızlıca evinden çıktı ve endişeli bir şekilde etrafına bakınırken birisine çarptı. Endişeyle kızdan özür dilerken dikkatini kızın yere düşen beresi çekti. Kafasını kaldırıp kıza baktığında alnında tıpkı kendisinde olduğu gibi alnında yazı olduğunu fark etti. Tek fark kızın anlında 2 dk yazıyordu. Endişeyle kıza baktı ve ' bu.. bu yazının aynısından bende ... bende de var bu ne anlama geliyor ' diye sordu. Kız endişeyle ' bilmiyorum tek bildiğim alnındaki yazı gitgide geriye gidiyor ' dedi. Kaitly ' anladım ..sağ olun' dedi zoraki bir şekilde gülümseyerek. Kızdan yavaşça uzaklaşırken kafasında oluşan düşünceleri def etmeye çalışıyordu. Biraz daha ilerledikten sonra arkasından birisi ' YARDIM EDİN KIZ DÜŞTÜ AMBULANS ÇAĞIRIN ' diye bağırmasıyla Kaitly geri dönüp kıza doğru koşmaya başladı. Kızın etrafındaki kalabalığı yararak kızın yanına gidip diz çöktü. Eliyle nabzını kontrol ettiğinde çoktan ölmüş olduğunu fark etmesiyle endişeyle elini çekti. Etraftaki siren seslerini duyduktan sonrasında ise kendini ambulansta- kızın yanında- buldu.
Hastanenin morguna kaldırılan kızın eşyaları Kaitly ye teslim edilmişti. Kaitly lavaboda elini yüzünü yıkayarak kendine gelmeye çalıştı. Sonrasında saçını düzeltip beresini taktı ve eline kızın eşyalarını alarak dışarı çıktı ve banka oturdu. Kızın eşyalarının içindeki beyaz kağıdı eline aldı ve okumaya başladı ' HERKESİN KADERİ ALNINDA YAZARMIŞ...UNUTMA KİMSE ZAMANDAN KAÇAMAZ VE SENDE ZAMANIN ESİRİ OLDUN. '.
EVEEET arkadaşlar hikayeyi okuyanlar beğenmeyi unutmasınlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamandan Kaçış
Science FictionKaitly yatağından doğrulup küçük odasındaki aynaya bakmasıyla gözleri kocaman oldu. Alnında 4382 .90639 yazıyordu. Eli istemsizce alnına gitti. Bu olanların sadece bir şaka olduğunu düşündü ama gerçekleri fark ettikçe olaylar çıkmaza girecekti ve k...