Herşey yeni başlıyor

7 1 4
                                    

Merhabalar ben hikayemde kisi tanitimi yapmayacağım çünkü tamamen o an aklıma ne gelirse onu yazacağım yani ilhamı bekleyeceğim:))) Öyleyse hikayeye başlayalım:
Hayat size mucizeler sunar kimi zaman sizden herseyinizi alır kimi zaman sadece küçük anılar depolayarak mucizeyi beklemeyi öğretir. Benim hikayemse...gerçekten çok uzun... Sadece hayallerimin daha doğrusu benim yaşamam için gerekli bulduğum hikayeme aşırı bağlanmam sonucu olanlardan ibaret. Bir umut belki de bir heyecanla oluşmuştu her şey.
Hikâyeden önce kendimi tanıtıyım Adım Cherry her zaman normalin dışında bir süper-kahraman gibi yaşamak istiyordum. Sürekli hayatımda aksiyon olsun istiyordum. Buna her zaman engel olan Mary onun gibi dümdüz yaşamamı istiyordu. Ben ona inat süper-kahraman okulunun sınavına girecektim. herşey zaten bununla başladı. Mary düşündüğümün aksine o sınava kayıt yaptırmış. Nasıl yani dedim ben onun icin tam iki sene beklemistim Oysa Mary bana atacağı en büyük kazığı atıp benim tam iki yılımı yani yirmi 24 ayımı almıştı Nalet olsun demiştim iste onun için vazgeçtiğim umudumu ona bakarak tekrar kazanacaktım. Her zaman dostmuş gibi davranıp onun hayalleribi erteleyecektim. Sahi düşündüm de tam oniki yıldır aradığım annemin katili kimdi? Tamam çok uzun süre gecmis olabilir ama bu da beni yaşama bağlayan bir şey Aslinda annemin oldugu gün Mary de yoktu. Bu konuya soyle geldim: sinavda Mary ye baktikca oniki yillik arkadasligimizi ilk defa mantıklıca bir şekilde inceledim. İlk defa... Neden annemin öldüğü gün neden? Yoksa Mary mucizem miydi? Bütün sorular aklımda bir yerde oylece Mary ye bakıyorum bakıyorum bakıyorum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 24, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mary'nin OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin