- 9. Bölüm -

113 19 11
                                    

Multimedya:kuzey

"Sokaklar sana çıkmayacak belki  ama,sen yürüdüğümü bil...

Ben çoktan dönerimi bitirmiş, hesabı ödemiş onunda bitirmesini beklerken ömer'le mesajlaşıyordum.

Nihayet beyefendimizde bitirmiş durumda.
-"Hadi hesabı ödiyim çıkalım."
Ayağa kalkarak "gerek yok ben ödedim" dedim.

-"Bidaha bunu yapma!!!"
Ne diyon mal alttarafı on lira ödedim .
Hiçbişey demedim çantamı omuzuma iyice yerleştirdim. O önden arkasındanda ben mekandan  çıktık.

-"Hadi bin!"
-"Gerek yok ben burdan yürürüm."
-"Bara kadar yürüycekmisin?"
Ne barı salak sende taktın bara ya sanki hayatında hiç bara gitmemiş .

-"Ne barı ?"
-"Hani bara gitcektik ya unutunmu?"
-"Hani ben demiştim ya bara deil yemeğe gidelim sonra biz senle yemeğe gittik hani..."
Ne dedimlan ben öyle .

-"Ama sen yemeğe gidelim dedin ben demedim ki."
Ama benim yapacaklarım var ve havada kararıyor neyse ona çok içirir ordan uzarım.
Kurduğum muhteşem planı düşününce birden sırıtmaya başladım.

-"iyi tamam gidelim ama bidaha asla beni biryere çağarma okulda yanima gelme hatta hiç karsima bile çıkma !"

-"yani bu son mu?"
-"evet"

Kapımı açıp ön koltuğa oturdum ve o da sürücü koltuğuna .

Allahim çocuğa bak nasil da cooll araba sürerken bile . Ben çocuğu süzerken bi dakika ya ben niye hep çoçuk diyorum bu meteorun adı ne??

Neyse boşver bidaha karşıma çıkmaz ve adıda bana lazım olmaz. Bunu en son dediğim çocukla şu an bara gidiyoruz Allahım ne şaçmalık!
Arabayı durdurup indi . Camdan mekan8n içini gördüğüm kadarıyla bura baya barr. Zonguldakta'da barlar vardı ama onlar daha masumane hiç kavga çıkmıyo eminim burada baya kavga olur . Şaçma düşüncelerimi bir kenera bırakıp ona bakmaya başladım bana eliyle gel işareti yapıyodu çünküben hala arabanın içindeyim ve inmeyede niyetim yok. Ben ne güzel koltuğumu da ısıtmıştım. "Hadi " dedi .
Omuzlarımı aşağı yukarı istemsizce kaldırdım.
Aniden arabanın kapısını acıp bileğimden tutu beni kendine doğru çekti.
Ya bana dokunmasanıza en nefret ettiğim şey karışmayın bana.

Elini bilegimden tam çekeceken bileğimi bıraktı. Nazikçe belime elini yerleştirip merdivenlerden aşağı doğru iniyoduk ve belimde olan eline dirsek atmamla elini belimden çekmesi bir oldu.

Çünkü ben bu hareketin anlamını cok iyi biliyorum . "benim,benim sevgilim, ben bilmemneyim gibi..."

İkimizde iki medeni insan gibi merdivenlerden inip barman'in önündeki sandalyelere oturduk.

-"Bi tane viski... sen ne istersin?"
-"banada aynısından" dedim barmane . Yanlız ne barman'di kap kaslı falan onu keserken masadaki kolumu biri çekti ve çenemi masaya vurdum.

-"çocuğu kesme !"
Sanane sanane kıskandınmı ha kıskandın dimi ya çenem zonkluyo. Barman'in önüme koyduğu viskiyi içnek için kafamı kaldırıp bardağa iki elimin arasına alıp diktim.
Bir dikişte bitirdiğim viskinin bardağını masaya sert bir şekilde bıraktım.

O ise hala viskisinden küçük küçük yudumlar alıyodu.

Çantamdan sigara paketini çıkarıp bir dal alıp yaktım.

Etrafı süzerken sigaramı bitirmiştim.
Başım dönüyo ve uykum geliyo.
İyide ben hiç sarhoş olmam ki kesin yanımdaki çocuk icine bi sey kattı .

Ah!salak miray hiç tanımadığın biriyle bara gidilirmi? Hayır bare gidiyosun niye içki içiyosun?

Ya bu iç ses benim için fazla mantıklı konuşuyo.

Kafamı masaya koyup gözlerimi kapatmaya çaıştım.

-"iyimisin?"

-"Hemde hiç olmadığım kadar."
-"Ne çabuk sarhoş oldun ?"
-"Ne sarhoşu be ben gayet iyiyim hatta hadi gel dans edelim."
Daha dengemi zor kurarken ayağa kalkıp onuda kendime doğru çektim . Hala oturuyordu . "hadi gidelim sen iyi deilsin" dedi.

-"Asıl sen iyi deilsin aman gelmezsen gelme ben kendime eğlebcek insan bulurum."
diyerek beş genç erkeğin bulunduğu masaya ilerledim.
-"Dans edelim mi beyler?"
Içlerinden biri ayağa kalkarak senn.." dedi.
-"Ne ben gel dans edelim " diyip onu bileğinden kendime doğru çektim.

O meteorsa hala aynı yerde oturmuş beni şaşkın yüz ifadesiyle izliyordu.
Ona doğru dönerek göz kırptım.
-"ya beni niye oturturuyosun? Oturmaya mı geldik? "
Az önce onu dans etmek için ayağa kaldırdığım çocuk şu an beni boş bir sandalyeye oturtmakla meşguldü.

-"Burda ne işin var?"
-"sen kimsin ya eğlenmeye geldim hem sanan..."
Cümlemi tamamlayamadan bileğimden ayaklı meteorum beni oturduğum yerden kaldırdı.

-"kalk gidiyoruz!"
-"Nereye gidiyoruz ya daha karpuz kesecektik."
Bileğimi elinden kurtarmaya çalışırken bileğimi daha da çok sıktı .

-"Canımı acıtıyosun bıraklan yoksa yüzüne bir yumruk yersin!"
Ben bileğimi kurtarmaya çalışırken az önce dans için kaldırdığım çocuk" bırak kızı" dedi. Heyt be yavrum hadi kurtar beni.
-"Bırakmassam ne olur?" diyip çocuğa kafaatti.
yazık oldu çocuğa . Oysaki o daha beni kurtaracaktı...

                        ***

"İndirde göstereyim gününü hadi korktunnu ya indirsene beni sen simdi görürsün !imdat adam kaçı..."  ağzımı ne kapatıyon manyak ! Omuzuna sağlam bir yumruk geçirdikten sonra ayaklarımın yere bastığını hissettim.
Arabanin kapısını acıp beni oturturduktan sonra kemerimi takıp kapıyı sertçe kapttı.
Kendi kemerini taktıktan sonra gaza köklendi.

Her ne kadar gözlerimi açık tutmak istesemde uykum göz kapaklarımı  yavaş yavaş kapatıyordu.
Koltuğa biraz yayıldıktan sonra kafamı cama yasladım.
Bir iki kere gözlerimi açmayı denesemde çoğunda başarısız olduğum için kendimi daha fazla zorlamadan göz kapaklarımın kapanmasına izin verdim...


Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum🌸

Kendinize iyi bakın...

Umarım herşey istediğiniz gibi olur💕💓💝

Sınırımız Gökyüzü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin