Başlangıç

217 25 13
                                    

Anlatılacak çok bir şey yoktu aslında. Elimde iki tane yırtılmış fotoğraf ve bir bavulla İzmir'e doğru yeni okulum için yola çıkmıştım. Kafamı otobüsün camına yaslayıp, geçtiğim ve bir daha dönmeyeceğimi sandığım Ankara yoluna bakıyordum. Benim için Ankara hep kötü bir yer olarak kalacaktı. Yetim ve öksüz olarak büyüdüğüm bu toprak bana aldatılma hissini de yaşatarak son darbesini de vurmuştu. Takatim kalmadı artık bu şehirde daha fazla kalamam. Üniversiteyi izmirde okumaya karar verdim. Kulaklıkla son ses dinlediğim maNga şarkısının sesine rahatsız olmuş olacaktı ki yanımda ki teyze beni dürttü ve bana dönüp o müziğin sesi son olunca kurtulmuyorsun dertlerinden dedi. Gülerek cevap verdim. Bilmem iyi geliyor ama boş şarkılar değil maNga. Herkesin bir huzur bulma mutlu olma biçimi vardır dedim gülerek

- eğer seni gerçekten mutlu ediyorsa sakın bırakma

Sadece kafamı sallayıp önüme döndüm. Rahatsız olmuştu aslında ama acılı olduğumu anlamış gibi sustu. Yolculuk sırasında mola vermiştik bu 30 dakikalık molada yeni üniversiteme tekrar bakmak istedim kalacağım otelin adresini elime yazdım. Artık Ege tıp fakültesinde okuyacaktım çok heyecanlıyım. Ve tabi birazda buruk. Acaba beni neler bekliyor. Ne yapacağım ki izmirde size basit gelebilir ama uyum sağlayabilecek miyim acaba? Korkuları rafa kaldırıp izmire son saatler için kulakligimi taktım, kapşonumu kafama geçirdim ve kafamı cama yaslayarak biraz daha uyudum uçak satın alabilecek zenginlikte olup otobüs yolculuğu yapan biriyim kortugum için falan değil o paranın içinde dayımın da eli değdi icin.

Sonunda yolculuk bitti dayımın benim için ayarladığı otele bakmaya başladım. Ve hiç şaşırmadım otel beş yıldızlıydı evimin tadilatına kadar burada kalacakmışım ne kadar güzel ya off dayim ve onun kanatlari. Kaçmaya çalıştığım şeyler sürekli hayatımın merkezi olarak karşıma çıkıyordu. Otele gittim ve çantamı yatağın üstüne atıp çantanın ön gözünden annemin resmini çıkardım. Bu ikimizi tek fotografiydi. Biraz baktıktan sonra resmi aynanın kenarına bıraktım. Odaya bakınca rahatsız olmuştum hiçbir yeri bana ait degildi. Her yere maNga posterlerini asmaya başladım albümlerini de bas ucuma koydum. Biraz daha iyi sanırım artık uyumam gerek erkenden çıkıp dayımı görmeden gitmek istiyordum. O adamı asla affetmeyecegim yaptıklarını unutamam onun yüzünden annesiz ve bir başıma büyüdüm şimdi ise bana yardım etmeye çalışıyor kesin yine bir planı var. Bir yandan aklımdan bunları geçirirken bir yandan da İzmir'i keşfedecek olmanın heyecanıyla tutusuyordum.

- Aşkım Arıyor

Nee ben bu o...pu çocuğunu hala telefomunda Aşkım diye kayıtlı tutuyorum. Olamaz bu korkunç numarayı engellesem iyi olacak bugün benim için çok gergin bir gündü en iyisi biraz müzik dinlemek

Hmm bakalım hangi şarkıyı secmeliyim acaba. ... Evet bu iyi ışte uzun zamandirda dinlemiyorum yani 3 gündür

Bir yandan şarkıyı söylüyor bir yandan da gülüyordum sanki kendime soyluyormusun gibi hissettim söylediğim şarkı da maNga -itildikti aptal gibi kahkaha atmaya devam ettim. Sanırım bu gece uyuyamayacaktim bir sigara yaktim otelden disariyi izliyordum otelin önünde o ve dayim vardı konuşuyorlardı Eren ve dayim. Nasıl yani Erenin burada ne işi vardı ?? Beni aldatmasi yeterince üzücü değil miydi yani?? Net dur bir dakika dayimla ne konuştular ki yani ne konuşmuş olabilirler. Off hayır olamaz yukarı geliyor hemen duvardaki posterlerimi topladım çantamı aldım ve kapıyı açıp dışarı ciktim o çoktan kata çıkmıştı bile olamaz o maNyakla karsilasmamaliyim hizlica pencereden yukarı ciktim cati katina pesimden geldi dayim aşağıda sigarasını yakmis sakince bizi izliyordu bana doğru sinirli bir şekilde gelirken bir anda annemin resminin aşağıda kaldığını farkettim hayır elimde bir tek o var onu almalıyım başka çarem yok tam o sırada resmi almak için pencereye gitmeye çalışırken birden ayagim kaydi ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 18, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Deli'nin HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin