Caroline

270 8 9
                                    

Serios ce treuie sa faca o fata ca sa primeasca putina atentie?

-Mama! Tata!

Am mers sa ii caut in bucatarie, dar nici urma de ei, insa am gasit un biletel.

"Draga mea, suntem la Jenna acasa, venim tarziu dupa ora ta de culcare, deci cand venim noi sa nu fi treaza. Angajatii au liber azi deci vei fi singura toata ziua.

P.s nu distruge si nu da foc la nimic"

Genial, toata casa doar pentru mine, Jenna e matusa mea si sta la 2 strazi departare, dar totusi macar ai mei nu's acasa. Parca e un vis, bine, deseori ai mei sunt plecati de acasa, dar mereu e majordomul sau alti angajati ai casei. Sa nu credeti ca am ora de culcare, nu am 7 ani si chiar si atunci stateam mai mult de cat aveam voie, acum am 11, de ce m'aș culca mai repede acum? oricum ar trebui sa mai il spionez pe vecinul Bill, nu va ganditi ca e vreun tip de care imi place (nu mi-a placut niciodata de nimeni), asta e un batranel de 50 de ani, adica el e cel care spune ca are 50 de ani, dar eu nu il cred. Locuieste aici de cand ma stiu si imi place sa spionez persoane, de la 5 ani de cand am primit binoclul spionez persoane, numai ca nu prea ai ce sa vezi interesant la vecinii mei, vecina de langa, Daniela are doar 26 de ani si locuieste singura pentru ca ai ei i-au facut cadou casa respectiva, iar ai ei locuiesc la Paris. Noi suntem in New York si sincer nu imi place, m-am jurat de cand aveam 6 ani ca o sa ma mut in L.A., imi place plaja de acolo si mai multe, dar nu am chef sa explic acum. Chestia e ca am fost cand eram mica cu ai mei acolo si m-am indragostit de locul ala. Apropo, Daniela avea grija de mine cand eram mica, sa speram ca ai mei nu o sa o trimita pe aici sa faca pe dadaca, ea ma lasa sa fac cam ce vreau, dar e altceva cand ai toata casa pentru tine. Stiti, mereu am vrut sa pun masina la spalat, acum am ocazia, cred ca am sa pun mult dero si un pic din chestia lipicioasa care se scurge si cred ca trebuie sa rotesc de o chestie rotunda de pe aici, dar mai intai sa pun rufele. Am tras cosul de rufe langa masina de spalat, le-am indesat acolo si am pornit-o. Acum sa fac un tort, vreau sa le fac o surpriza alor mei,am mai vazut la Brenda, bucatareasa, cum facea prajituri, nu parea asa de greu.

*

Da, cam asa eram eu cand eram mica, va dati seama ca tortul a iesit un dezastru, numai mizerie, iar masina de spalat, sa spunem ca a fost foarte multa spuma si haine colorate aiurea din cauza ca nu le-am sortat..iar ai mei au venit mai repede acasa si au vazut dezastrul si eu am fost certata...Oricum acum am 17, fac imediat 18 si urmeaza sa ma mut in locul meu de vis, ai mei mi-au promis ca la 18 pot sa plec de acasa si imi fac ei cadou casa mea in Los Angeles. Bine, nu ma mut de tot, trebuie sa termin liceul dar in vacante stau acolo, iar dupa ce termin liceul ma mut definitiv acolo. O sa mai vin de sarbatori pe la ai mei si subliniez de sarbatori pentru ca in vacanta de vara nu o sa ma vedeti pe aici. Mi-au promis asta cand aveam 15 ani iar eu scadeam la scoala rau...acum am numa note de 9 si 10, sunt mandra de mine...dar mama mea acum isi face griji din cauza faptului ca nu am un iubit si nu mi-a placut de nici un baiat, mereu refuzam orice baiat pentru ca toti mi se par niste nesimtit, porci si increzuti iar cei care nu's asa...pai chestia e ca nu am fost cu niciun baiat mai mult de simpli prieteni. Sunt prietena cu cel mai dorit baiat din liceu, iar eu nu ma simt atrasa de el, insa suntem foarte buni prieteni. Mama mea a inceput sa creada ca poate nu imi plac baieti si am incercat sa ii explic ca nu sunt pe invers, dar ea insista ca nu trebuie sa imi fie rusine de ea si ca ma va iubi chiar daca mie imi plac fetele si ca o sa incerce sa se acomodeze cu asta, dar eu nu's pe invers, serios. La 14 ani un coleg a incercat sa ma sarute in fața casei, eu l-am pocnit si bine am facut caci tata se uita pe geam, cand am intrat in casa a zis ca e mandru de mine. In ziua urmatoare colegul respectiv nu s-a mai apropiat de mine, bineinteles ca mama imi scoate ochii acum cu chestia asta pentru ca zice ca era un baiat foarte dragut si nu e singurul pe care l-am refuzat cu un pumn in fața, ala a fost doar inceputul. Chiar am inceput sa fiu recunoscuta pentru refuzul meu dureros, asa am refuzat baieti care incercau sa ma sarute, chiar si in ziua de azi o fac. Adica eu nici nu sunt cu ei si incearca sa ma sarute? cei care ma intrebau daca vreau sa fiu cu ei pur si simplu primeau un refuz, dar cei care incercau sa ma sarute regretau pe urma. Oricum eu si baiatul asta Zack suntem cei mai buni prieteni, l-am cunoscut cand eram o boboaca iar el era in clasa a X-a. Niste golani de a XI-a se luau de mine si el i-a gonit. Am inceput sa vorbim si ne-am inteles foarte bine. Mama a tot sperat sa fiu impreuna cu el, ba chiar ma lasa sa dorm la el, dar ea spera degeaba, eu si Zack suntem doar prieteni, cei mai buni prieteni si nimic mai mult. In majoritatea serilor cand dormeam la el si el la mine jucam jocuri video sau ne uitam la filme si vorbeam despre chesti, dar nimic de genul iubiței. Tata la inceput ne spiona pana si-a dat seama ca eu si Zack suntem doar cei mai buni prieteni si atat, iar acum are incredere in mine. Mama mai nou il invinovateste pe tata ca ma incuraja cand pocneam baieti si spune ca din vina lui eu nu am nici un iubit, dar mereu ii i-au apararea lui tata pentru ca eu am tot meritul pentru refuzurile mele dureroase.



(^_^)cam asta e noua mea incercare.Sper sa va placa si astept pareri :o3

CarolineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum