Mikor reggel felkeltem még fáradtabbnak éreztem magam, mint amikor este elaludtam. Oda ballagtam a tükrömhöz. A látvány ami fogadott nem épp az volt amire számítottam. Hajam kócos volt, szemeim alatt karikák virítottak. Az összkép pontosan jól mutatta a hangulatomat.
Előkaptam a szekrényemből egy koptatott farmer nadrágot és egy fekete pólót. Egyenesen a fürdőbe vettem az irányt. Amíg hajvasalóm melegedett sietve öltöztem fel. Felraktam egy leheletnyi sminket majd következett a hajam. Felraktam violinkulcsot ábrázoló nyakláncom és belenézve a tükörbe már kevésbé éreztem magam egy élőhalott zombinak.Letrappoltam az emeletről anyukám már lent ült a pultnál egy bögrével a kezében. A rádióból halkan szolt a zene. Gyors puszit nyomtam az arcára és nyitogatni kezdtem a hűtőt. Ő csak mosolyogva csóválta a fejét bénázásomat látva. Végül mikor eldöntöttem mit is eszek önelégült mosollyal fogtam bele. Megettem reggelim és felrohantam a táskámért. Telefonomat elvettem az íróasztalomról és mivel idő volt sietősre vettem az indulást. Farmerdzsekimet kaptam fel magamra és egy majd jövök szólással be is csuktam magam mögött az ajtót. Barátnőim Sara és Jessie már vártak a ház előtt. Mosolyogva köszöntem nekik és elindultunk. A suli előtt már csapatunk többi tagja várt. Lizziet szorosan megölelgettem majd köszönve a srácoknak beindultunk a suliba. Szerettem suliba járni. Mert addig is lekötött valami. Bár az utóbbi időben kezdtem arra a pontra jutni hogy elegem van a tanulásból és az iskolából . Tudom, hogy a legtöbb diákot ha megkérdezném szeret -e ide járni nagy valószínűséggel röhögve mondaná hogy legszívesebben felgyújtaná a helyet. De én a barátaim miatt szerettem ide járni. Képesek voltak kirángatni a szürke hétköznapokból. És tudtam, hogy bármikor számíthatok rájuk. És ez kölcsönös volt.
Lyukas órán az ablakba ülve néztem a Facem unalmamba. Igen, ez volt a legjobb a csütörtökbe. Ilyenkor az üres terembe ülhettünk és azt csináltunk amit akartunk. Lizzie telefonjából üvöltött a zene. Én meg csak átfutottam a kedvenc magazinom honlapját. Egyszer csak egy bejegyzésen akadt meg a szemem. Átfutottam a sorokat és felnéztem telefonomból. Hatalmas mosolyra húztam a számat és Lizziere pillantottam. Ő csak felhúzta a szemöldökét és felé nyújtottam a telefont. Mikor leesett neki mit is olvasott csillogó szemmel nézett rám.- A városba jön.-vigyorogtam és hatalmas sikítozásba kezdtünk.
Sziasztok! :) Remélem tetszeni fog a sztori. Tudom nem valami izgalmasra sikeredett a kezdés, de azért remélem elnyeri majd tetszéseteket a következő részek. :)
By.: Calipso
YOU ARE READING
Váratlan Szerelem (Shawn Mendes fanfiction) /BEFEJEZETT
FanfictionA borítót készítette: @fragmexnts 🥰 Cassie Evans csak egy átlagos 17 éves lány volt nagy álmokkal. Már majdnem beletörődött , hogy hátra lévő életét unalommal fogja eltölteni, míg egyik pillanatról a másikra megváltozott az élete. Először fel se tű...