,,Nemám tady na to věci,"

2K 84 5
                                    

Odešly jsme s Pattie do obýváku. Posadily jsme se na gauč.

,,Víš vím, že ti teď bude trapně, ale prosím řekni mi pravdu," řekla a já přikývla. Docela se bojím co to bude.

,,Spala si včera večer s Justinem?" zeptal se mě. Šokovaně jsem se podívala.

,,Ne Pattie nespala," odpověděla sem jí překvapeně. Jako čekala jsem všechno, ale tohle ne.

,,Vážně? Mně to říct můžeš. A jestli ti Justin vyhrožoval tak neboj nic ti neudělá," řekla a já zakroutila hlavou.

,,Ne vážně nespali jsme spolu Pattie a kdyby jo a ty jsi se mě na to ptala tak bych ti to řekla," řekla jsem jí a ona si s povzdechem přikývla.

________

,,No tak Isabell upečeme si ten nejlepší a nejsladší dort," žadonila Jazzy. Už mě tu přemlouvali asi deset minut. Oni už odjeli na nákupy a jsme tu jen mi a Cailin, ale ta spí. Byla unavená. By mě zajímalo z čeho.

,,Nemáme tady na to věci," zakroutila jsem hlavou a napila se čaje.

,,Kecáš na dort tu jsou vždy věci!" koukla na mě přísně Judith. Povzdechla jsem si.

,,Fajn tak jdeme dělat dort," řekla jsem a postavila se. Děti zajásali a hned šli k  lince. Já jsem šla do špajzky. Vyndala jsem vše co potřebuji na dort a dala to na linku pak jsem šla do lednice a vyndala taky to co potřebujeme na dort. Pak jsme se do toho pustili.

.......

"Páni," vyšlo z Jaxona, když se podíval na hotový dort. Byla jsem taky ohromená. Nevím jak jsme tohle dokázaly, ale je krásný. Dělali jsme ho cca 2 hodiny možná méně možná víc.

 Dělali jsme ho cca 2 hodiny možná méně možná víc

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


 ,,Je hezký už se těším co na něj řekne Justin," usmála se Jazzy a opatrně vzala dort, který přemístila na stůl. Všichni jsme si sedli ke stolu jelikož  už bylo uklizeno.

,,Víte co? Podíváme se na pohádky dáme si teplé kakao a cukroví co vy na to špuntí?" nadzvedla jsem obočí. Jejich ústa se roztáhly do zářivého úsměvu a jejich hlavičky začali souhlasně kývat.

,,Dobře tak běžte zapnout televizi a já udělám kakao," nemusela jsem to říkat dvakrát a oni odběhly pryč. Já vstala a vyndala si mléko a granko. Začala jsem dělat kakao.

Hotové kakao jsem položila na velký tác na kterém bylo položené i cukroví. Vzala jsem ho a šla do obýváku. Děcka už seděli na pohovce a koukali na Shreka. Položila jsem na stůl kakaa a cukroví a sedla si k nim.

Justin:

Vešl jsem do vnitř do bytu. Jako první jsem s taškami zamířil do pokoje pro hosty. Všechno jsem položil na postel. Jsou to tři velké tašky + jedna věc kterou vám neřeknu. Dozvíte se to zítra. Jo ,ale to jsou dárky jen ode mě. Sundal jsem si bundu a boty a dal to taky na postel. Ještě sem půjdu, protože musím zabalit dárky. Ale teď jdu dolů. Došel jsem do kuchyně a jediný co zaujme mou pozornost je dort, kterým se kochá i mamka.

,,Mmmm to pekli oni?" nadzvedl sem obočí a došel k dortu. Chtěl jsem si vzít jednu kuličku ,ale mamka mě plácla přes ruku.

,,Nech to, to se musí vyfotit. A není to tvůj dort, ale děcek a Bell ty jsi si s tím práci nedal," zakroutila hlavou a vytáhla mobil.

----

,,No tak nehádejte se," řekl jsem, když se Jazzy a Judith hádali o to kdo dá hvězdu na vršek stromku, který jsme koupili.

,,Nedá to tam ani jedna, ale já," přišla k nim ze zadu Bella. Obě zavrčeli a dělali uraženou. Bella si vzala hvězdu a stoupla si na špičky jenže tam stejně nedosáhla. Zasmál jsem se a vzal jí za boky. Vyzvedl sem jí a dal si jí na krk. Jelikož se lekla tak z ní vyšel malý výkřik. Pak se, ale uklidnila a dala hvězdu na vrh stromku.

,,Pattie, tati užjse stromek hotový!" zařvala Judith já mezi tím dal dolů Bellu. Když sem jí dal stála přede mnou a usmívala se.

,,Těšíš se na vánoce?" nadzvedl jsem obočí. Přikývla.

,,Ale byla bych nejradši kdyby tu se mnou byla máma, Lily a Madison hodně mi chybí," řekla a v očích se jí zalesklo. Ani jsem nezaváhal a objal jí. Ona mě objala taky.

"Juj jste tak cute," řekla Judith. Zasmál jsem se a odtáhl se.

***************************************************************************************
Nebudu se vymlouvat na to ,že poslední dobou není na psaní čas.Času je moc ,ale nálady ne. Dneska mám super náladu a tak jsem se rozhodla vydat dálší čááást našeho Criminal.Taky vám chci ríct ,že už zbívá jen max.15 a min 10 částí. :\ Netuším jestli bude i druhá série....

-Xoxo Týna



CRIMINALKde žijí příběhy. Začni objevovat