14. BÖLÜM

70 20 16
                                    


Multi : Selin


Karşıma birden Emre çıkmıştı. Ne işi vardı onun burada.

" Ne arıyorsun sen burada. "

" Sanada günaydın Melis " dedi gülümseyip.

 Göz devirip çıkışa doğru ilerledim. Kolumdan tutup.

" Bana neden böyle davranıyorsun? Bak tamam aydınlık bir geçmişimiz yoksa ama bu bir şeyi değiştirmez. En azından senden uzaklaşmamı. "

" Ne saçmalıyorsun sen " diyerek. Her zaman ki gibi göz devirip ilerledim.

kolumu bu sefer daha sıkı kavramıştı, canım da yanmıştı. Bu erkekler ne öküz ya koldan tutmak bir artislik mi abi  canımız acıyorrr canımız.

" Çek şu elini! Bana dokunma. " diyip ilerledim tekrar tutmaya yeltendi. " Dokunma demiştim. " Kulaklığımı çantamdan çıkarıp. Montumun cebindeki telefonumu alacaktım ki telefonum cebimde değildi. Arkamı dönüp arayacaktım ki Emre telefonu havada sallıyor ve piçimsi bir şekilde gülüyordu. Ardından

" Bunu mu arıyordun güzellik "

"Ver şunu!! " 

" AAa kızma Melis verdim. Düşürmüşsün zaten teşekkür etmen gerekiyor. Çemkirmek değil. " iç çekerek " Hiç değişmemişsin. "  ona doğru yürüyerek telefonumu elinden aldım. Kulaklığımı takarak yürüdüm bugün servis beni taksi durağının oradan alacaktı.

Yol boyunca yanımdan yürüyen Emre'nin sorularına kulak asmayıp yürüdüm. Taksi durağında beklerken servis geldi. Servise binip her zamanki yerime geçtim. Emre hala bana gülüyordu ve el salladı. Allahım bu çocuğu nasıl  bir yokluğa soktun yarabbimm.

Okula yetişmiştik. Kullaklıklarımı çıkartıp çantama koydum, telefonumu da aynı şekilde. Okulun kapısına doğru ilerlerken yanıma Selin geldi. Cırtlak ve samimiyetsiz bir şekilde " Selam! " kaşlarımı havaya kaldırarak. " En iyisi söyleyeceğini ve söyle ve git Selin. " hala gülümsüyordu. " Sana gerçekten nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum Melis. Bana Korkut'u verdiğin için gerçekten teşekkür ederim. Bu kadar kolay olabileceğini tahmin bile etmemiştim. "                             ne diyor bu ya sesimi yükselterek. " Ne diyorsun kızım sen ne sana vermişim. " telefonunu eline alarak. Bana yöneltti. Gözlerim büyümüştü ve bu da onun hoşuna gitmişti. Fotoğrafta Selin Korkut'u öpüyordu. Onu geç Korkut bu durumdan hiç de rahatsız gibi durmuyordu. Üstelik resmen poz vermişti. Gözlerim buğulandı. Koşarak tuvalete gittim. Gerçekten resmen ağlıyordum daha önce hiç böyle bir duygu tatmamıştım. 

Gözlerimdeki yaşları silerek. Sınıfa doğru ilerledim. Ders başlayalı 20 dakika olmuştu ama sınıfa girdiğimde hala hoca gelmemişti umursamadan sırama oturdum. Korkut hala sınıfta değildi.

***

Kafamı kaldırdığımda sınıf coşuyordu. Zeynep yanımdaydı ona dönüp. " Niye herkes hayvanat bahçesinden kaçmış hayvanla gibi çıldırdı? " Hemen bana yönelip. " Kanka hocaların toplantısı varmış. Okul dağılıyor saat 09.30 servisler gelecek onu bekliyoruz. " kafamı onaylarcasına sallayarak. Telefonumu açıp gözüm saate kaymıştı. Saat 09.09 anlamına bakmak için galeriyi açtım. - SENİ ÜZECEK -  Sağol ya çok moral verdin teşekkürler.

Zeyneple çantalarımızı alıp yavaş yavaş merdivenlerden inerken. Emre de çıkıyordu. Önüne geçip onu durduktan sonra gülümsedi , sinirli bir tavırla " Ne işin var senin burada? " dedim. " Yeni okuluma kayıt yaptırmaya geldim. " dedi kollarını açarak. Kaşlarımı çatarak " Arkamdan sürüklenmeye meraklısın anlaşılan. " dedim. Omuz atıp tekrardan Zeynep'in koluna girdim merdivenleri indik. Zeynep " Kanka sana  bugün ne oldu? Bir durgunsun falan. " Zeynep'e hala söylememiştim. Selin'in dediklerini, deseydim eğer Korkut la Selin'in helvasını yerdik. Tabi dayanamadım. " Selin bana çok kötü şeyler söyledi Zeynep. Ben kaldıramıyorum artık ne Selin'i ne de Korkut'u " Selin sürtüğü ve Korkut topu yüzünden bir damla yaş daha süzüldü gözlerimden. " Ne oldu MELİS!! " onu daha fazla sinirlendirmeden konuya girdim." Okula gelirken Selin sürtüğü yanıma geldi. - Bana Korkut ' u verdiğin için gerçekten teşekkür ederim. Bu kadar kolay olabileceğini tahmin bile etmemiştim.- dedi. Bu nasıl bir zihniyettir ya Zeynep bir açıkla. " 

" Aklı sıra seni kıskandırıyor desem olmayacak kanka ne yaptın sanki de seni kıskandırsın. Selin e gelirsek. Yarın azına sıçacam ben o kızın kanka sen merak etme. "

" Üstüne üstlük fotoğraf çekinmişler. Selin onu öpüyor ve resmen Korkut mutlu ve poz veriyor." dedim kısık bir sesle gözümden inen damlalara hakim olamıyordum artık.

" Kanka servise binmeyelim bugün yürüyerek gidelim. Hem hava alırsın. " başımı onaylarcasına sallayarak onu bellerinden kavradım sıkıca sarıldım ve yanağına bir öpücük kondurdum, oda bana aynı şekilde karşılık verdi.


Korkut'dan

Selin yanıma gelip. Bugün Melis'e sarhoş olduğum zaman beni öptüğü fotoğrafı göstermiş. Onu evden kovarak bir daha asla yanıma gelmemesini söyledim.

Melis çok yıkılmıştır ama bunu yapmak zorundayım. Onun yakında olduğum sürece ona daha fazla zarar verecektim, onun gözümün önün de üzülmesine dayanamazdım, ona bunu yapamazdım.

Tek amacım Melis'in de benden uzaklaşmasını sağlamamdı. O iyice olayı boka sardım. Onun daha fazla üzülmesini sağladım ama amacım bu değildi. Bunu daha fazla uzatmamalıyım.



Evet okuyucularım bir bölümün daha sonuna geldik. Desteklerini esirgemeyin lütfen sizi seviyorum bir saha ki bölümde görüşmek üzere <3 

GÜNLÜĞÜMÜN PRENSİ   #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin