Leżałem w swoim dormitorium. Nie mogłem zasnąć. Po wielu godzinach prób, wkońcu mi się udało. Jednak nie na długo. Otworzyłem oczy, a w rogu pokoju zobaczyłem wysoką, szczupłą sylwetkę. Zamknąłem na chwilę oczy, po czym znów je otworzyłem. Tajemnicza postać była już bliżej. Co jakiś czas przybliżała się. Kiedy już stanęła około dwóch metrów od mojego łóżka zobaczyłem... CO KURWA!? MALFOY'A!?!? Wpatrywał się na mnie prawie w ogóle nie mrugając. Chyba myśli, że śpię. Jest w błędzie. Postanowiłem przerwać tą krępującą ciszę...
- Co się gapisz, Malfoy? - zapytałem jak najciszej mogłem, żeby nie obudzić Neville'a i Ron'a.
Nikłe światło księżyca rozświetliło dormitorium. Teraz widziałem dokładnie całą jego twarz i sylwetkę. Zobaczyłem jak bardzo zmarszczył brwi, po czym usiadł na brzegu mojego łóżka. Przestraszony, że mógłby mi coś zrobić, odsunąłem się. Jednak on nie dał za wygraną i przybliżył się jeszcze raz. Mam do wyboru, oddalić się i spaść z łóżka przy czym budząc współlokatorów lub nie ruszać się z miejsca i mieć wyjebane, że może rzucić we mną Avadą. Mam go w dupie, i tak nic mi nie zrobi. Przecież on nie umie... Zostaję na miejscu.
Draco niespodziewanie przybliżył swoją twarz do mojej. Położył dłonie po dwóch stronach mojej głowy, tak, że nie miałem gdzie uciec. Poczułem jego zimny, świeży oddech. Wow, ta mięta to jego nowa pasta? Zobaczyłem jak lekko się uśmiecha. Teraz wyglądał inaczej niż zawsze.
- Malf... - nie dał mi dokończyć łącząc nasze usta. Z początku nie odwzajemniałem pocałunku, wiedziałem, że nie odpuści tak szybko póki tego nie zrobie. Powoli zacząłem odwzajemniać pocałunek.
Chyba już odpuścił skoro oddalił swoją twarz od mojej i wstał z mojego łóżka. Szybko musnął jeszcze raz moje usta i wyszedł szybkim krokiem z dormitorium.
Nie ukrywam, że całkiem świetnie całuje, ale po moich myślach chodziły tylko trzy słowa:
Mam. Zawał. Kurwa.
______________________________________
Heloł :# No i mamy prolog! Dziwny trochę xD No ale to przecież Drarry xD Jezuuu :v Mam downa xD
~Martyna ☕❤
CZYTASZ
Drarry ||•.•||
FanfictionCo by było gdyby zdwóch wrogów zbliżyło się do siebie za bardzo? Czy ich tajemnicę będzie znał każdy? Książka jest o Harrym i Draco :** Zastanawialiście się kiedyś co by było, gdyby Harry i Draco byli gejami? 😱😂 OPIS W TRAKCIE REMONTU XD