1# Chapter

218 13 3
                                    

Je večer a ja ležím na posteli s knížkou v ruce čtu mojí nejoblíbenější knížku Hvězdy nám nepřály ale v tom mě vyruší klepání dveří. "No co je?" Otevřou se dveře a v nich stojí můj táta. " Co potřebuješ tati?" Sednu si do tureckého sedu a podívám se mu do očí " pojď se najíst bude večeře uvařil sem nám palačinky" usměje se a během okamžiku zmizí z mého pokoje.

Pomalu a nuceně vztanu z mé postele ale ještě než odejdu uložím knížku zpátky do mé malé knihovny kterou mám kousek od postele. Vyjdu z mého pokoje a sejdu schody až do prvního patra. Zamířím do naší kuchyně kde už sedí můj táta a pojída palačinky který přichystal. Sednu si na židli která je na druhé straně stolu. "Dobrou chuť" řekne a ja se na něj podívám "Dobrou chuť" .Vezmu si příbor a pustím se do jídla. Dojedla jsem  talíř a odnesla ho do  míčky.

Šla jsme zpátky k tátovy a  zeptat se  jestli můžu jít s Maxem na procházku jako každý večer. Ptáte se kdo je Max? Je to náš malí pejsek  Yorkšířký Terier. Došla jsem do obýváku kde táta seděl na gauči a díval se na telku myslím že na zprávy ale tím jsem se nezabývala. "Eh tati?" Podíval se na mě váženým pohledem "Můžu se jít projít s Maxem" pokroutil hlavou ale pak se na mě znova podíval a kejvnul na mě jako  souhlas , když už jsem byla rozhodnuta odejít zastavil mě jeho hlas " Ale Ell za půl hodiny doma jasný? "  "  Jo neboj se ahoj"  vzala jsem vodítko a Maxovi ho nandala přes hlavu. Ještě jsem si vzala bundu a pak vyšla ven.

S Maxem jsme šly jako každý večer do parku který není až tak daleko od našeho baráku. Už jsem nějakou chvíli šly ale už asi dvě minuty  zanáma jede černý Jeep. Měla jsem z toho strašně blbý pocit a tak jsem  se vydala zkratkou zpátky domů.  Zatočila jsem do zatáčky a naštěstí jsem už viděla náš barák zrychlila jsem krok a auto za námi udělalo to samé. Začala jsem se strašně klepat a měla z toho hrozný pocit ale rozhodně  jsem se nezastavila.

Už mi chybělo jen pár kroků a když, už jsem otevírala branku od našeho baráku tak si zřejmě  všimli že tam bydlím a odjeli. Rychle jsem zaběhla do baráku a oddychla si když, jsem se tátovy chtěla zpovídat a říct mu co se mi stalo uslyšela jsem jak táta si s někým volá a tak jsem se zastavila a začala poslouchat u dveří o co jde.
"Kurva Nicku ja ti ty prachy vrátím!"
Slyšela jsem jen mého tátu tak že s kým se bavil jsem neslyšela.
"Cože?  Zítra? A kde je mám asi vzít doprdele"
"Jí? Ona je jediný co mám nemůžeš mi ji jen tak vzít!!"
"Hm Nazdar"
Cože?  Jaký peníze kdo je Nick? Kdo ona ? Co to má doprdele znamenat?
Z mého přemýšlení mě vyrušilo nadávání a bouchnutí telefonů o stůl. "Kurwa!" Vykuleně jsem tam ještě stálá ale pak jsem hlasitě bouchla dveřmi aby to vypadalo jako že jsme teď přišla. "Ell ty už jsi tady ?"  Přišel do předsíně a pousmál se nebyl to pravý úsměv spíš jsem viděla starost..

Měla jsem tolik otázek ale nic jsem neřekla ani to co se mi asi před 16 minutama stalo jen jsem se na něj podívala a kývla. Obešla jsem ho a pak se na něj otočila "Tati jdu si lehnout jsem unavená" "Dobře tak běž dobrou " Otočila jsem se a s Maxem jsem vyběhla schody na horu až do mého pokoje. Otevřela jsem dveře a spadla do postele a Max si lehnul hned vedle mě. "Nick?Peníze?Ona?"  Zadívala jsem se do stropu a ještě jsem nad tím dlouho přemýšlela ale ospalost mi nedala ja usla do tvrdého spánku...

Tak tohle je první kapitola mého příběhu tak doufám že se líbí ❤
Nikol ❤

Ps: Omlouvám se za chyby😅❤

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 10, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

My Bad MafianKde žijí příběhy. Začni objevovat