Вървях си спокойно по улицата. Времето бе мъгливо, очаква се да завали. Изведнъж се стъписах. Видях едно малко кученце, което лаеше. Личеше си, че беше изоставено, гладно и жадно. Беше цялото черно. Кръстих го Арти. Не се сдържах. Взех го в ръцете си и започнах да го галя. Не исках да го оставя отново на улицата, затова взех решението да си го взема вкъщи. Милото животинче. През целия път до вкъщи го галех и не спирах да се чудя как ще реагират родителите ми, но не ми пукаше особено много. Исках го. Исках куче още от детенце. И ето, че съдбата ме събра с едно прекрасно малко кутре. Стигнах до вкъщи. Родителите ми не бяха много очаровани от постъпката ми, но не можеха да го изхвърлят от вкъщи. Задържахме го.
Минаха се две години от както се сдобих с кучето. То вече порасна доста, не спирах да се грижа за него и да му давам цялата си любов. Годините си минаваха, а то остаряваше с всяка изминала секунда. Завърших гимназия. Трябваше да тръгна по своят житейски път. Мама и тати ме увериха, че ще се грижат за него като свое дете. Бях много щастлива и учудена до някаква степен.
Заминах за чужбина с приятеля си. Всеки ден се чувахме с родителите ми и попитах какво се случва с Арти. Много ми липсваше. Когато попитах те казаха, че е добре, но аз не им повярвах. В очите им личеше, че има нещо, което не е наред, но си замълчах.
Минаха се няколко дни и ме измъчваше факта, че се случва нещо, което изобщо няма да ми хареса и когато се чух отново с родителите ми настоях да ми кажат какво се е случило с моето кученце. Те въздъхнаха и ми отговориха " Арти почина". Бях шокирана. Избухнах в сълзи. Болеше ме. Имах чувството, че загубих част от мен. Никога не съм била до такава степен привързана към едно куче. Не очаквах дори да се случи такова нещо. След като научих, че е починало моето кученце се принудих и се върнах в България. Прегърнах го за последно и се разплаках. "Сбогом, мое малко кученце. Ще се видим някой ден горе.. Обичам те" Това бяха последните ми думи и го оставих в ковчежето му.  

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Ако искате да го развия като историйка ми пишете долу в коментарите. Надявам се да ви е харесало.

Благодаря ! 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 25, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Кучето // The Dog // 24.02.2017Where stories live. Discover now