56-kapitola

922 57 5
                                    

Došla jsem ke dveřím ,které jsem následně otevřela. Uviděla jsem Miley ,která měla celé oči červené od slz. Všude měla rozmazanou řasenku a taky měla rozcuchané vlasy. Uviděla jsem jí a okamžitě jsem jí obejmula, ona začala šíleně brečet.

“Miley to bude dobré“ řekla jsem a ještě pevněji jsem jí k sobě přitiskla. Najednou mě oslnil nějaký blesk. Otevřela jsem oči a uviděla jsem jednoho fotografa. Odlepila jsem se od Miley a tomu fotografovi jsem ukázala prostředníček. Vedle dveří jsem máčkla čudlík u kterého bylo napsané “ochranka“ a řekla jim ať toho fotografa chytí. Zase jsem se otočila k Miley a šla jsem s ní pomalu do obýváku.  Sedly jsme si na gauč a po chvíli přišel Justin. Když viděl Miley zrychlil krok a rychle si sednul vedle mě na sedačku.

“Miley co se stalo?“ zeptal se a smutně se na ní podíval.

“Niall se semnou rozešel“ řekla a z jejích očí se vyronily miliony slz.

“proč?“ zeptal se zvědavě Justin, chtěla jsem do něj bouchnout ,ale taky jsem chtěla věět proč se s ní rozešel..

“já –já ani sama nevím“ řekla a já jsem se k ní okamžitě nahrnula abych jí obejmula. Po malé chviličce už u ní byl i Justin. Chvíli jsme jí objímaly a ona nás pak odstrčila.

“Justine co to máš kurva na té ruce?“ vyjekla po něm.

“minulost“ řekla a falešně se usmál.

“už nikdy,povídám ti nikdy to už nedělej“ řekla Miley a ukazováčkem mu naznačila ,že to myslí vážně. Poté se zvedla ze sedačky a pomalu šla ke dveřím. My s Justinem jsme jí šly odprovodit a když odešla oba dva jsme se odebraly do ložnice. Lehla jsem si na postel a po chvíli už za mnou ležel Justin a objímal mě zezadu. Bylo to prostě takové aaaa. Pomalu jsem usínala až sem nakonec usnula.

*ráno*

 

Probouzím se a vidím jak na mě čumí Justin. Ani nezbystřil, že už jsem vzhůru. Nahnula jsem se k němu  a dala mu pusu. Až při tom si uvědomil ,že už jsem vzhůru.

Protřela jsem si rukama obličej a protáhla jsem se na probuzení. Svlékla jsem ze sebe dres a oblékla jsem si svoje triko. Hned po něm kraťasy a otočila jsem se na Justina ,který na mě bez zábran zase koukal. Kousnul se do spodního rtu a mrknul na mě. Poslala jsem mu vzdušnou pusu a zase jsem se otočila.

“Miláčku pojedeš semnou dneska se jen tak projít po městě? Seznámím tě s nějakými Belieberkami a tak“ řekl a svršil čelo. Kývla jsem a odebrala jsem se do koupelny kde jsem si udělala z vlasů drdol. Vyšla jsem z koupelny a uviděla jsem už připraveného Justina.

“můžeme jít?“ řekl a ukázal směrem ke dveřím. Zase jsem kývla a šla jsem pomalu za ním.  Otevřel hlavní dveře od domu  a já jsem pomalu vyšla. Šla jsem k jeho ferrari a čekala jsem až ho odemkne. Když ho odemknul vlezla jsem dovnitř a pomalu se připoutala. Justin udělal to samé  a pomalu nastartoval. Jely jsme do centra města a zastavily jsme na náměstí. Když jsme vystoupily nahrnulo se k nám asi 20 holek různého věku. Všechny se chtěly vyfotit s Justinem. Při tom jak jsem je fotila vzpomněla jsem si na ty tři malé holčičky,které semnou mluvily tenkrát na té benzínce. Byly takové roztomilé.

Když mě najednou někdo vytrhnul  z mého myšlení. Někdo mě zatáhnul jemně za ruku. Otočila jsem se a uviděla jsem jednu z těch malinký holčiček z té benzínky. Byla to myslím ta nejmladší.  Vykouzlila mi úsměv na tváři. Okamžitě jsem se k ní sehnula a pevně jí objala. Koukla jsem se a vedle ní stála asi její maminka. Zase jsem se postavila a pozdravila jsem se s její mamkou. Chvíli jsme si spolu povídaly a po té jsem si vzala tu malinkou na ruku a šla jsem s ní k Justinovi. Justin si jí vzal z mých rukou do těch svých a já jsem je vyfotila.  Pak jsem si jí zase vzala zpátky na své ruce a šla jsem za její maminkou. Po chvilce už ta holčička odešla a my jsme se šly s Justinem projít. Pěkně ruku v ruce. Šly jsme po nějaké ulici na ,které jsme uviděly malinkou holčičku na vozíčku. Neměla nohy. Šly jsme s Justinem za ní. Když nás ta holčička uviděla začala řvát Justinovo jméno. A šíleně začala brečet. Justin si k ní kleknul a vyfotil se s ní. Potom jsme si s ní povídaly. Najednou kolem nás prošel nějaký kluk mohl mít tak 18? A začal té holčičce nadávat..

takže další část is here! dohodneme se ,že když splníte nějáká kritéria tak hned přidám část:) kritéria pro další část je 20+ votes a aspoň více než 3 komenty:) chci tuto story už ukončit a zůstat u Breaking Point:) mimocodem, kdo jí ještě nečte tak ať začne :D:) (PS:kriteria jsou jakoby povinosti:D) miluju vas:)<3

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat