Prológus

224 12 0
                                    

Amalia szemszöge:

Egy átlagos 20 éves lány voltam egy ideig...
Minden 2 éve kezdődött amikor megismertem őket. A két legjobb baratnőm
Allinson Stewart és Amy Washington.
Ők szeretteték meg velem a rock zenét , és most itt állunk a St.Luis-i repülőtéren, új életünk kapujában...
Még annó megalapítottuk a Fallen Girls-t a saját, egyedi bandánkat. Senki és semmi nem gátolt még meg minket abban ,hogy elérjük a céljainkat, és ez most sem történt másképp... Mert különben miért is utaznánk mi az angyalok városába? Szerencsét próbálni. Pár hete feltöltöttük YouTube-ra a Black Veil Brides-tól a Rebel Love Song feldolgozását, és lassan eléri az 500.000-es nézetséget.
Ez még csak hab a tortán! Egy hete felhívott minket egy menedzser, hogy szeretne velünk leszerződtetni.
Boldogan elfogadtuk az ajánlatot és már másnap elkezdtünk készülődni. Lefoglaltuk a jegyeket L.A.-be stb..

Most pedig? Kicsit félek... Nem tudom mi vár ránk Los Angelesben , de az biztos ,hogy felejthetetlen élmény lesz....

Amy szemszöge:

Egyátlagosnak nem mondhato 20 éves lány vagyok.Ez mind 4 éve Kezdődött amikor is megismertem Allinsont aki megszerettette vellem a rockot.2 évvel később találkoztam Amaliával akivel megszerettettük a rockot.
Amint megismerkedtünk tudtuk hogy nekünk egy bandát kell alapítanunk.
Én énekelek/gitározok Allinson dobol Amalia pedig basszusgitározik.Amikor felhívott minket a menedzser mindenki annyira örült hogy van egy teljes bandánk.És most itt állunk a St.Luis-i repülötéren.Mindenki ideges főleg én.Mivan akor ha elmegy a hangom.Mondjuk lehet hogy akor kevesebb dobhártya szakadna be mint most.A menedzsernek inkább a cover videóink tetszettek.Féltem sőt inkább rettegtem attól a gondolattól hogy elkell hagynom Londont.
Azért is kezdtem rockot hallgatni mivel még
Kiskoromban nagyon sokat piszkáltak a kinézetem miatt.Jeff a menedzserünk azt mondta ha minden úgy meg ahogy eltervezte akor hallgatni fogják a zenéinket.
Nyugtatásként elkezdtem dúdolni a black veil bridestol az In the Endet.Remélem tudok velük találkozni.Nagyon szeretem a zenéjüket.Legjobban CC-t szeretem.

Allison szemszöge:

A nevem Allison Stewart,huszonegy éves,teljesen átlagos,szürke kisegérnek mondható lány vagyok.Kivéve egy dolgot.Ez az egy dolog pedig nem más,mint a Fallen Girls,a rock bandánk.Én és a bárátnőim (Amalia és Amy) alapítottuk,még évekkel ezelőtt.Akkoriban még nem volt annyira komoly,mint most.Nem rég,feltöltöttünk egy videót YouTube-ra,amelyben Black Veil Brides-tól,a Rebel love song-ot dolgoztuk fel.Ez nagyon nagy népszerűségnek örvendett,ezért megkeresett minket egy menedzser,és kitalálta,hogy szeretne velünk leszerződtetni.Mi természetesen azonnal elfogadtuk az ajánlatot (bűn lenne,ha kihagynánk) úgyhogy most..
Most itt állok St.Luis-i repülőtéren,a barátnőimmel,és várom a gépet.Hogy miért?Mert ma elutazunk Los Angelesbe,és ezzel új életet kezdünk az angyalok városában.Nem félek,egyáltalán nem.Talán,egy kicsit izgulok,de semmi több.Bízom abban,hogy vagyunk olyan tehetségesek ahhoz,hogy végre elismert rockbanda lehessünk.Mert ez az álmunk.A Fallen Girls meg fogja hódítani a világot,érzem!

Fallen GirlsWhere stories live. Discover now