Annem en üst kattan bana sesleniyordu . Ama bir garip . Telaşlı bir sesle . Yukarı çıktıgımda annemi göremedim . Yoktu . Bir alt kata indim tekrar . Bu seferde ses en alt kattan geliyordu . En alt kata indiğimde küçük kız kardeşim en sevdiği çizgi film olan " Honey country " yi seyrediyordu . Ordaki arıda " - Kızııııım " diye sesleniyordu . Aynı benim annemin sesindeydi sesi . Zaten ben en alt kata, kardeşimin yanına indiğimde ses kesilmişti . Demekki seslenen kişi annem değil . Filmdeki arıymış . Bahçeye çıktım . Annem yan villadaki hizmetliyle bişeyler konuşuyordu fısıl fısıl .
Ben : Anneeee .
Annem ( Max ) : Efendim Sarah ?
Ben : Arkadaşlarımın yanına gidiyorum ben . Gece gelmeyeceğim .
Annem : İyi eglenceler kızım .
Annem telaşlıydı . Benim geldiğimi fark edince hizmetliyi yolladı . Kekelemeye başladı . Açıkçası bir işler karıştırıyor gibiydi .
Üstüme bunları giyerek dışarı çıktım . Bir kafeye gidip oturdum .
Arkadaşım Barbara böyle giyinip gelmişti .
Barbara : Tatlııım, gelirken Max'i gördüm . Çok şık giyinmişti ve birisinin arabasına biniyordu .
Ben : Ama bana evde olacağını söylemişti ? Nereye gidiyordu acaba . Bi arıyım . ( Telefonu ) Açmıyor .
Barbara : Neyse ya Edward bizi bekliyor .
Ben : Nerede ?
Barbara : Kapıda .
Ben : Yapma bunuuuu .
Barbara : Hadi kalk bekletmeyelim daha fazla .
Kalkarlar .
Edward :