kıvırcık ve ben

220 1 3
                                    

Babamın tahini çıktığı için İngiltere'ye taşınmıştık. Yeni okula alışmak çok zordu.Yanımdan beş çocuk geçti,kıvırcık saçlı olanı bana baktı ve gülümsedi bende ona bakmıştım galiba aşık olmuştum ilk görüşte aşka inanmazdım ama ben ilk görüşte aşık olmuştum.Okul çıkışı yeni edindiğim arkadaşlarımla dışarı çıktık ve cafeye vardığımızdan bizim arkamızdan kıvırcık saçlı çocuk ve arkadaşları geldi.Yanımızdaki masaya oturdular.Yine bana bakıyodu ve bana gülümsedi. Bahçede oturduğumuz için cafenin içerisine girdi.Bende arkadaşlarıma bi lavaboya gidip gelcam dedim.İçeri girerken çarpıştık ve gözlerimin içine baktı.Bende ne yapcağımı şaşırdım ve afadersin dedim.Oda ben önüme bakmıyodum asıl özür dilemesi gerken bendim dedi.Bende yanından ayrıldım ve lavaboya gittim.Geri geldiğimde yoktular arkadaşlarıma sordum onlarda yeni yazdıkları şarkılarına çalışmak için evlerine gittiler dediler.Sonra arkadaşlarımın bir tanesi unuttunuz galiba bizide çağıdılar e kızlar gitcekmiyiz dedi.Bende çok heyecanlanmıştım ve bana göre hava hoş dedim.Onlarda hadi o zaman gidiyoruz dediler.Bende ben hasebı ödeyip geliyim dediler.Kasayerin yanına gittiğimde benden masa numarasını istediler bende masa numarasını verdim ve ödenmiş olduğu söylendi.Bende kızlar biri ödemiş dedim.Kızlar buna çok şaşırdı.Sonra arabaya binip gittik.Eve vardığımızda kapıyı kıvırcık saçlı çocuk açtı.İçeri girdiğimde beni tanıştırdılar bende kıvırcık saçlı çocuğun adını öğrenmiş oldum.Adı Harry'di.Benim esimin güzel olduğunu duymuşlar.Çünkü daha önce şarkı yarışmasına katılmıştım ve birinci olmuştum.Onlarla düet yapmamı istediler bende biraz şaşırdım ama kabul ettim.O gün hayatımın en güzel günümdü.Yarını sabırsızlıkla bekliyodum.Eve giderken beni harry bıraktı çünkü arkadaşlarım sahille incekti benimde dinlenmem lazımdı.Kalbim güm güm atıyodu yarın gerçekten güzel bir gün olacak ama tek korktuğum şey sesimin kötü çıkması yani titremesi.Çok güzel bir uyku çektim.Kahvaltımıda en kralından yaptım.Harry'nin ve arkadaşlarının evine gittim.Provolara başladığımızda çok güzel gitti.Grup kurmaya karar verdik.Harry bana çıkma teklifi etti bende kabul ettim.Çok güzel bir gün olduğunu söylemem gerek .Yeni bir okul yeni arkadaşlık yeni bir hayat.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kıvırcık ve  benHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin