Zactirtmeyin- Bölüm 5

576 267 56
                                    

Aslan annesinin koluna girerek o gece için hazırlanan dans pistine doğru yürüdü. Davetliler pistin etrafına sıralanmışlardı. Ritimli bir salsa parçası çalmaya başladı. Aslan önce çekingen adımlarla birkaç figür ile annesine doğru yaklaştı ve kibar bir reverans yaptıktan sonra salsa figürlerine başladı.

Davetliler bu sevimli çifti alkışlamaya ve ıslıklarla desteklemeye başlayınca Aslan'ın güveni yerine geldi ve daha kıvrak dans etmeye başladı. Bir süre dans ettikten sonra Aslan, annesini, onlara yaklaşan babası Mert'e teslim etti. Hemen Gonca'ya dönerek elini ona uzattı ve müzik daha da ritimli bir ezgiye geçtiğinde farklı figürlerle Gonca'ya hayran hayran bakarak dans etmeye başladı. Goncanın kıyafeti hareket ettikçe sallanan ve ışıldayan taşlarla adeta hipnotize eden bir etki yaratıyordu. O sırada dans hocası Zac de ortaya çıkmıştı. Birkaç farklı kişiyle dans ederek davetlileri piste gelmeleri için teşvik ediyordu. Bazı davetliler salsa yapmaya başlamışlardı bile. Gonca, Aslan'la biraz daha dans ettikten sonra yakışıklı Brezilyalı Zac ile dans etmeye başladı. Hızlı tempolu bir şarkı çalıyordu ve her ikisi de büyük bir uyumla, zor hareketleri ise çok basitmişçesine uygulayarak dans ediyorlardı. Davetliler onları dikkatle izliyordu.

"Bu Zac yaman bir dansçı," dedi Cengiz.

"Azizim, Gonca Kardeş de çok iyi dans ediyor, hakkını verelim," diye cevapladı Umut.

"Zac onlara burada haftada iki kez ders veriyormuş, Müberra Teyzem bile katılıyor, kadınlar üzerinde bu tür fiziksel aktivitelerin inanılmaz olumlu etkisi var," diyerek araya girdi Murat.

"Zac iyi bir hoca olduğu kadar fazlasıyla da yakışıklı. Yoksa partideki hanımların baygın bakışlarına başka nasıl bir açıklama getirmeliyiz sizce doktorcuğum?" diye lafa karıştı Umut.

Cengiz, "Zac ve dans figürlerinin videolarını hazırlayıp, çeşitli sosyal medya kanallarına yayarak çok zengin olabiliriz, para ve başarının kokusunu alabiliyorum. Zac'le Salsa - Bölüm bilmem kaç," derken Yiğit birden, "yeter, zactirtmeyin akşam akşam," diyerek arkadaşlarının konuşmasını kesti. "Şu an itibariyle, gözümüzün önünde gerçekleşen bu dans sonrası, Gonca Kardeş'ten kardeş kısmını çıkarıyorum arkadaşlar, bilginize," diyerek sözünü bitirdi.

"Kendi adına konuş dostum, Ben Gonca'yı hiçbir zaman kardeş olarak görmemiştim zaten," dedi Murat.

"Ben, daha dans öncesi o elbiseyle ortama giriş yaptığında kardeş demeyi kesmiştim," dedi Umut.

"Ne oldu? Zac'le savaşmaya mı karar verdin? Dans mı edeceksin? Dur bakayım, yoksa Zeybek mi oynayacaksın?" dedi gülerek Cengiz.

"Dostum, beni hiç tanımamış gibi konuşuyorsun. Mücadeleciyim ama kaba kuvvet sevmem. Hep barış yanlısı oldum. Ne demişler, savaşma, seviş. Arada sen de denesen iyi gelir." Cümlesini tamamlayıp Gonca'nın olduğu tarafa doğru yürümeye başladı Yiğit.

Meleğin KanatlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin