Dışarı çıktığımda Kai ortalıklarda yoktu. Evin yoluna doğru koşmaya başladım. Yoktu işte kai'nın evine gelince kapıyı çalmaya başladım. Kris açınca ona hemen kai'yı sordum.
"Kai geldi mi?"
"Hayır. Neden ki?"
"Off her şeyi yanlış anladı. Çok sinirliydi nerede olabilir? "
"Han nehrinin oralarda olabilir" teşekkür edip hemen han nehrinin oraya doğru gitmeye başladım.
●●●
Han nehrine geldiğimde Kai bir banka oturmuş ağlıyordu. Yavaşça yanına gidip oturdum bana bakmadı bile göz yaşlarını sildi."Neden? Neden beni sevmek için çaba göstermiyorsun?"
"Kai sen deli misin? Görmemiş gibi davrandım çünkü günümüz maf olsun istemedim" diyip arkama yaslandım ne sanıyordu ki? Onunla beraberken başkasına bakacağımımı sanıyor.
"Ben üzgünum Krystal. Ben sadece bilmiyorum işte..."
"Eğer bana güvenmiyorsan başlamadan bitirelim Kai"
"Hayır. Krystal be-ben seni bırakamam bırakmam"
Kai'nın elini tuttum. "O zaman olur olmadık yerde bana kızma ve küsme" beni omzunun altına alıp saçlarımı öptü.
"Söz. Ben daha önce hiç aşık olmadım ilk defa sana aşık oldum ve seni kayıbetmek istemiyorum"
"Tamam Kai. Düşünme bunları. Biz daha yeni sevgiliyiz bunun tadını çıkartalım"
"Nasıl istersen" beraber kalıp biraz yürüdük. Sonrada eve geldik tam içeriye geçicekken Kai kolumdan tutup;
"Yarın bi şeyler yapalım mı? " diye sordu
"Ne gibi?"
"Sinemaya gideriz"
"Olur" yanığıma öpücük kondurdu bende onu öpüp eve girdim.
~Suzy~
Chanyeol ile nerdeyse 4 gündür sevgiliyiz. Onunla başka şartlar altında sevgili olsaydık daha iyi olurdu belki. Akşam saat 5 olmuştu Minah uyuyordu Krystal ise duştaydı. Canım çikolata çekince not bırakıp dışarıya çıktım. Yakında ki markete doğru yürümeye başladım. Kolumdan tutulmasıyla korkuyla çığlık attım."Şşş benim" tanıdık sesle arkama döndüm. Chanyeol bana gülümseyip;
"Nereye?" diye sordu
"Markete. Canımız çikolata çektide"
"Anladım. Bende markete bir şeyler almaya gidiyordum hadi beraber gidelim"
"Olur." Elimi tutup yürümeye başladık. Markete varınca ilk önce Chanyeol kendi ihtiyaçlarını aldı sonrada çikolata reyonuna geçtik ben kendi sevdiğim çikolatalardan aldım. Chanyeol elimden alıp sepete koydu. Aldığımız şeyleri ödemek için kasaya geçtik. Chanyeol parayı ödeyince elinden fişi aldım. Aldığım çikolataların fiyatina bakıp cüzdandan para çıkardım. Chanyeol'a uzatınca bana şaşkın şaşkın baktı.
"Bu ne?"
Omuz silkip "çikolataların parası" dedim
"Saçmalama koy o parayi cebine"
"Asıl sen saçmalama"
"Beni delirtme Suzy!" Parayı yavaşça cebime attım. Bana öyle bakmayın gözleri aniden ateş saçmaya başlamıştı.
"Ta-tamam yaa. Çikolatımı ver" poşetden çikolata çıkartıp verdi. Paketi açtıktan sonra yemeğe başladım. Chanyeol elimi tutunca yürümeye başladık. Eve gelince Chanyeol;
"Yemekten sonra bahçeye çık" dedi
"Hava soğuk bahçede ne yapıcaz?"
"Sen bahçeye çıkınca mesaj at sana sürprizim var"
"Tamam"
●●●
Akşam yemeğinden sonra bahçeye çıktım. Chanyeol'a mesaj attım. Çok geçmeden dışarıya çıktı."Hadi gel" diyip kocaman gülümsedi. Gamzesi belli oluyordu. Elimden tutup içeriye geçtik evde kimse yoktu. Ve ev süslenmişti.
"Neler oluyor? " arkamdan sarılıp kulağıma fısıldadı.
"Doğum günün kutlu olsun bebeğim" arkama dönüp gözlerine baktım. Bana gittikçe yaklaşıyordu. Ve dudakları dudaklarıma bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi
FanfictionOkullarında yangın çıkan ve başka bir okula gönderilen 4 yakın arkadaş bakalım erkek lisesinde neler yaşayacak. [01.02.2017]