Ziua 11.09, ora 14:25
O zii obisnuita de sambata dupa masa. George se odihnea pentru ca a venit de la firma la ora 5. A avut un proiect important cu o alta firma si multe sedinte. In fine. Eram in bucatarie cu Vald si il ajutam sa isi faca temele. 2 luni de scoala sau dus si imediat vine Craciunul. Ii spun lui Vald ca unde nu se descurca sa vina in sufragerie ca ma intind putin. Ies din bucatarie si intru in sufragerie. Aprind televizorul dar ca deobicei adorm. "Din cazua mea fiul meu e pe un pat de spital... Nu trebuia sa ii dau drumul la mana pe strada.... Cat de proasta pot sa fiu.... Stau si ma uit la el cum sta pe patul de spital. George intra si el dar nici nu poate sa ma priveasca. Un doctor intra in salon si ne spune sa asteptam pe hol. Iesim din salon si....." Tresar pentru ca George ma misca. Ma intreaba daca totul este bine si dau din cap adirmativ. Ma ridic si mergem in bucatarie unde era si Anca, mama lui.
-Buna seara copii, si zambeste.
-Buna mama, si o ia in brate.
-Ce faceti? Totul bine?
-Da totul bine. Am terminat proiectul cu firma cealalta.
-Cam repede, dar lasa ca e bine. Tu Amanda ce faci? Cum merge sarcina?
-Eu fac bine si sarcina la fel. Luni pe data de 13.09 la ora 10:30 trebuie sa merg la ecografie.
-O doamne, sper sa fie baiat sau fetita.
-Eu doar sper sa fie sanatos.
-Da asta e cel mai important. Uitati de ce am venit. Azi la firma, adica diseara, este o petrecere in cinstea succesului lui George cu ultimile proiecte si implinirea a 50 de ani de cand firma e construita.
-Si la cat este petrecerea?
-La ora 20:30 la restaurantul hotelului firmei noastre.
-Vom fii acolo.
-Va astept. Eu va las ca am ceva mancare pe foc. Ne vedem la 20:30. La revedere copii!
Anca iese din bucatarie. Ora era 19:20 si trebuia sa ne pregatim. Ma duc in dormitorul lui Vald sa vad daca sa trezit si el sarea in pat. Intru in camera si se repezeste sa ma ia in brate. Ii pregatesc niste haine si ii zic sa mearga sa faca un dus. Dupa 10 minute iese si se imbraca. Era intr-o pereche de blugi negri, camasa si un plovar. Ii dau forma parului si il dau cu parfum. Ii spun ca este gata si ma saruta pe obraz. Iese din dormitor si eu in urma lui. Intru in baie si fac un dus repede. Ies dupa 10 minute si intru in dormitor. Imi iau din dulap o rochie neagra putin mulata, biste botine negre cu toc si o vesta cu blanita. Ma imbrac, imi dau cu fond de ten, ruj si rimel. Ma dau cu parfum si gata. Parul il fac intr-un coc si cobor in sufragerie. George era intr-o pereche de pantaloni de stofa albastri, camasa, cravata, si sacou de culoare cu pantaloni.
Ziua 11.09, ora 20:30
Coboram din masina si ne indreptam spre intrarea restaurantului. Cum intrat lumea deja incepea sa il felicite pe George pebtru succesele lui si pentru tot ce face. Eu cu Vlad ne-am dus la o masa. Dar in partea cealalta a restaurantului erau 2-3 baieti de varsta lui Vald. Colegi de la el din clasa. Ma intreaba daca are voie sa mearga la ei si dau din cap adirmativ. Dupa 2 ore chelneri incepeau sa apara cu tavile pe care era un bol, o farfurie si desertul. Ma duc dupa Vlad sa il aduc la masa. Ma ridic si ma vede. Vine inspre mine si ma ia de mana. Mergem la George sa il chemam si pe el si vine dupa noi. Ne asezam la masa si incepem sa mancam. Dupa o ora Vlad se duce inapoi la prieteni lui si noi ramanem la masa. Tatal lui impreuna cu el si restul de ingineri, sefi si toti acestia au inceput sa tina cate un discurs.
-Va multumesc pentru toate vorbele dumneavoastra in legatura cu proiectul. Inca unul dus la sfarsit cu succes. La multi ani firmei si sa mai dureze inca atatia ani de acum inainte. Lumea incepea sa aplaude si sa se ridice in picioare. Dar as mai spune ceva, Amanda vii te rog langa mine? Cand l-am auzit m-am ridicat si m-am indreptat spre el. Urc pe mica scena si ma cuprinde de mana. Amalia vrei ca sa imi fii aproape la bine si la rau, sa fii a mea pentru tot deauna? Si deschide o cutiuta rosie. Nu am mai stiut ce sa fac si lacrimile de fericire incepeau sa isi faca simtita prezenta.
-Da! Vreau sa fiu langa tine tot timpul. Pentru totdeauna. Lumea din sala incepea sa ne aplaude si sa ne aclame. George ma saruta la fel si eu.
-Petrecerea poate sa continue.
Coboram de pe scena si Vlad ii sare in bratele lui George spunandui bravo. Petrecerea a tinut pana la ora 00:30. Vlad adormise in bratele mele. Lumea incepea sa plece. Anca vine langa noi. Ne multumeste ca am venit si ne felicita. Ii spunem ca si noi plecam pentry ca Vlad adormise. Ne spune sa avem grija si o seara buna. George il ia pe Vlad in brate. Imi pun pe mine vesta si iesim din restaurant. Urc in masina si George il pune pe Vlad langa mine. Il cuprind in brate si George urca in fata. In 30 minute ajungem acasa. Il ia pe Vald si eu ma duc inaintea lor sa le deschid usa. Aprin luminile din casa si George urca in dormitorul lui. Il pune pe pat si il schimba. Il inveleste si il saruta pe frunte. Stinge lumina si inchide usa. Intra in dormitorul nostru si eu ma schimbam. Vine langa mine si ma saruta pe gat. Mici fiori incepeau sa apara. Imi sopteste ca l-am facut cel mai fericit om din lume si imi musca usor urechea. Ma intorc cu fata la el, ma uit in ochii lui si zambesc. Se schimba si el, ne punem in pat si adormim.
Ziua 12.09, ora 12:12
Imediat 9k. Va multumesc. Scuzati intarzierea capitolului dar e ora 02:53 dimineata. Daca sunt greseli ignoratile. Poate (nu promit nimic) o sa mai vina un capitol.
CITEȘTI
Suflet Inocent ~+18~
RomanceViata asta ... Cu urcari si coborari ... Numele ? Amanda Bensson. Rapita la 15 ani dar opss ! Nu dau mai multe detalii.