2.rész

112 10 1
                                    

Amy szemszöge:

-Gyere csak ide Washington!-eredt utánnam.
-Na azt lesheted Jenkins! -nevettem és futottam tovább, út közben eszembe jutott egy film jelenet ,hogy a főszereplő elbújik, a komornyik kis kocsiján.És lám?Pont elestem egy ilyen kocsiban.Erre Lia átesett rajtam.
Mindketten elkezdtünk nevetni.Mire ideért Al ő is elkezdett nevetni.
-Hát ti mi a francot csináltok?-kérdezte nevetve.Majd felhúzott minket a földről.
-Na kezdjünk el készülni mert indulni kellünk a stúdióba.Mire mi csak fájdalmasan sóhajtottunk egyett.Igaz hogy ezt az életett álmodtuk meg de azért fárasztó majdnem minden nap bejárni a stúdióba
-Amy írni kéne egy dalt mondta Al. Nem vertem ki a hisztit ilyen hülyeségek miatt.
-egy vagy két hét-Mondta Lia.Bólintottam egyet majd elkezdtünk menni a stúdióba.A portásnál felmutattuk a kártyát majd mentünk tovább.Nem figyeltem ezért neki mentem valakinek aki miatt a földre kerültem.
-Nem Nézznél a lábad elé?-förmedtem rá.
Mikor felnéztem akor megláttam CC-t a bvb dobosát.
-Bocs nem figyeltem-mondta majd felsegített a földről.
-Én bocs túl reagáltam-mondtam mosolyogva
-Amúgy azt hittem rajongókat nem engednek be-mondta nevetve
-Szeretem a zenéteket meg minden de azért nem szöknék be idáig ha nem lenne rá indokom-mondtam nevetve-Meg amúgy is itt szoktunk zenélni
-Nöi pop banda?-kérdezte
-De hogy is Nöi Rock Banda-mondtam.Mikor körbe néztem láttam hogy Al Andyvel beszélt Lia meg Ashel.Elkezdtem nevetni mire CC csak nézett rám.
-Azt nevettem hogy mindenki azzal beszél aki a kedvence a bandából.-magyaráztam meg.Mire ő is elkezdett nevetni.Mire oda jött Andy.

Amalia szemszöge:

Allinson kicsit féltékeny lett amikor Andy odament Amy-ékhez, ezen el is mosolyodtam.
Amikor Amy elesett, letámadtak minket a srácok. Amikor Ash-el elkezdtem beszélgetni, azt hittem ,hogy majd valami beképzelt bunkó lesz. De nem. Nagyon közvetlen és kedves. Az a csillogás a szemében amikor beszél a bandáról, felbecsülhetetlen. Épp a Fallen Girl-ről kezdtünk el dumálni , amikor kilépett az irodájából Jeff.
-Áhh lányok! Már vártalak titeket! Gyertek van még egy-két dolog amit meg kell beszélnünk a szerződéssel kapcsolatban!- miután elbúcsúztunk a fiúktól, bementünk a konferenciaterembe.
-Nos miről is volna szó? -kérdeztem hosszú percekkel később.
-Jaj, persze! Még ezeket az iratokat alá kéne írnotok! -nyomott a kezembe egy lapot, amin minden fontosabb információt megtaláltam... De egy valami nem siklott el a tekintetem mellett; az apróbetűs rész:

A stúdió költségei: 750$/hónap.

Elég érdekes amikor 1100$ a fizetésünk. Magyarul egész hónapban fejenként 350$-ból gazdálkodjunk...

Megmutattam Al-éknek a kis részt és Amy egyből pókerarcot vett fel:
-Elfogadjuk, de csak akkor ha 2000 lesz a fizunk.
-Ez azért sok, nem gondolod?-Suttogta Allinson.
-Nem ne aggódj! Tudja mit csinál!-Súgtam neki.
-Lányok...Ezt nem fogadhatom el... Meg kell értenetek.
-Tudom, hogy kellünk magának Jeff! Vagy átírja az iratot, vagy megyünk másik kiadóhoz!-Még én is meglepődtem szavain, nem ,hogy a lehet majdnem menedzserünk...

Hirtelen nyelt egy nagyot ,majd megszólalt:
-Rendben... Akkor ma még átíratom, és megköthetjük az üzletet.-sóhajtott egy nagyot és hívta a titkárnőjét ,hogy írassa át az ügyvédjével.-Akkor addig is munkára fel! -szólt ismét.

Fáradtan raktuk le a hangszereket. Miután kifújtuk magunkat kiléptünk a szobából és elindultunk.

Allison szemszöge:

-Isten vagy,Amy!-Néztem rá vigyorogva,miközben az épület előtt álltunk.
-Jah..tudom-Vonta meg a vállát,mire én unottan felsóhajtottam.Neki aztán,jutott elég önbizalom a genetikacsomagjában.Az már biztos..
-Lányok,én mindjárt éhen döglök!-Mordult fel Lia,miközben sóvárogva nézte a mellettünk lévő,mekis táblát.
-Majd eszünk a szállodában-Feleltem,és már indultam volna Amyért,aki egy fekete macskát basztatott,amikor is valaki hirtelen megállt mögöttem.Pontosabban,mögöttünk.Igazából,nem nagyon foglalkoztam vele,mivel egyenlőre csak az lebegett a szemem előtt,hogy megmentsem szerencsétlen cicát attól a pszichopata állattól..Vagyis,Amytől.
-Hallod,ne nyúzd már szegényt!-Szóltam oda neki,és elindultam felé.Már majdnem odaértem,amikor is konkrétan,összeakadtak a lábaim,és pofára estem a betonon.Szó szerint.A következő dolog,amit azonnal észleltem az egészből,hogy Amy,és Lia rajtam röhög,oldalukon a Black Veil Bridesal.Ahh...Tökéletes első benyomást tettem rájuk,mondhatom!Gratulálok,Allison!Még menni sem tudsz..Most úgy pofánbasznám magam..Hát hogy lehetek ennyire szerencsétlen,de komolyan?!
-Hát ez kínos..-Tápászkodtam fel a földről,és megigazítottam a hajamat (?).Andy visszafojtott nevetéssel nézett rám,én pedig igyekeztem úgy tenni,mintha semmi sem történt volna.Mondjuk..Nyílván észrevették ezt a hatalmas pofáraesést..Szerintem,ezt még a Holdról is látták.
-Na,de menjünk enni-Veregetett vállba Lia,mire én hálásan néztem fel rá.Igen,konkrétan fel kell rá néznem.Mondjuk,a kemény százötven centimmel,ez nem is csoda.Ehh.Tökre örülnék,ha én is olyan magas lehetnék,mint ő.Mert hát..szerintem senki sem szereti túlzottan,ha úgy tekintenek rá,mint egy kertitörpére.
Miután mindenki jól kiröhögte magát rajtam,elindultunk a legközelebbi kajáldába,a srácokkal.Útközben persze jócskán kaptam a "gratulálok,csodás esés volt" beszólásokat,ami egy idő után kezdett idegesítő lenni.

Fallen GirlsWhere stories live. Discover now