Cześć wszystkim :) Nie będę Was zanudzać długim wstępem, ale muszę kilka rzeczy napisać. Zacznę od tego, że zwiastuny robię dla przyjemności i jest to moje dodatkowe zainteresowanie. Nie spędzam przy tym całych dni. Zwiastuny robię od trzech lat (z małymi przerwami), byłam już na kilku zwiastunowniach i jeśli chodzi o zamówienia, mam duże doświadczenie. Tworzę w programie Sony Vegas. Staram się wykonywać zamówienia, jak najszybciej, ale bądźcie cierpliwi. Mam nadzieję, że każdy będzie zadowolony.
Regulamin:
1. Zamówienie składamy pod tym rozdziałem i tylko tutaj będę je brała pod uwagę.
2. Pamiętajcie, że krótkie zamówienia są bardziej czytelne!
3. Nie chciałabym, żeby moja praca poszła na marne, więc jeśli zamówienie Wam się nie podoba, po prostu napiszcie. Do tygodnia po oddaniu zamówienia, mogę wprowadzić poprawki.
4. Zwiastuny robię jedynie z filmów lub filmików z yt.
5. Jeśli macie konkretne materiały, wysyłajcie na mój e-mail: nb.buziaczek@onet.eu
6. Proszę, aby każdy zamawiający zaobserwował mój profil (@evil367) oraz dodał pod opisem opowiadania, kto wykonał zwiastun.
7. Mam nadzieję, że dodacie komentarz i ocenicie swój nowy zwiasun :)
Wzór zamówienia:
1. Nick zamawiającego
2. Tytuł zwiastuna (będzie on widoczny na yt)
3. Krótkie streszczenie opowiadania, o czym jest itp.
4. Informacje dodatkowe, np. kolorystyka, klimat, napisy.
5. Bohaterowie (np. zespoły, soliści itp.)
6. Kontakt (przyjmuję GG i e-mail)
WAŻNE INFORMACJE:
1. ZWIASTUNÓW NIE ROBIĘ Z: SPORTOWCY, HARRY POTTER, VIOLETTA, MANGA I ANIME.
2. Z CHĘCIĄ WYKONAM: KPOP,5SOS, MROCZNE KLIMATY, WOJSKO, SPOKOJNE.
Myślę, że to wszystko :) Jeśli będziecie mieli jakiekolwiek pytania, piszcie śmiało. Jestem raczej otwartą osobą. Mile widziana uzasadniona krytyka.
Przykładowa praca:
Pamiętajcie, żeby za każdym razem włączyć HD xx