Hoofdstuk 47
Pov. Louise
'We moeten versterking inschakelen.' Motiveer ik Aiden. Lucy dwingt hem om in het gesprek te blijven door hem eng aan te kijken. Aiden kijkt haar telkens geïrriteerd aan. Alsof ze een bij is die telkens om hem heen zoemt.
'En waar wil je die versterking van je vandaan gaan halen? De happy Meal?' Snauwt Aiden naar me. 'Andere packs. Trouwens hoeveel procent van de wolven die meevechten komt uit The Silver Moon?' Ik kijk hun beide vragend aan. Dit wist ik namelijk niet. Niemand had me dat nooit verteld. Ik ben hier niet eerder op gekomen.
Lucy kijkt Aiden vragend aan. 'Ik weet het niet. In the Moonlight vecht 80.000 wolven mee denk ik.' Hij kijkt ins niet bepaald begrijpend aan. 'Gast er vechten in totaal iets van 200.000 wolven. We vechten inprincipe ook op jullie grond. Hoe kan dat dat wij meer wolven erop afgestuurd hebben dan jullie? En wij komen uit Canada. Helemaal uit Canada. Dat is niet in om de hoek! Nemen jullie deze oorlog wel serieus? Jullie hadden meer wolven kunnen inschakelen. Wij konden niet meer regelen.' Lucy kijkt hem aan of ze hem elk moment kan vermoorden.
'Relax, niet mij zo aankijken. Ja weet ik veel hoe het georganiseerd werd. En ik moet toegeven we hadden meer wolven van mijn lack moeten inschakelen. Zo'n half miljoen. Dit moet worden uitgesteld.' Zegt hij. 'Je meent het? Luus we kunnen mijn oom om hulp vragen.' Zeg ik. 'Jouw oom zit in de kerkers. Dat gaaf moeilijk.' Aiden rolt met zijn ogen.
'Van mijn moeders kant.' Zucht ik. Aiden valt stil. 'Die kunnen we inderdaad inschakelen. Ze willen ons vast gaan helpen. The Ice Worriors is een sterke pack. Dan kan ik ook met onze pack contact nemen. Mijn vader wilt me vast wel helpen. Hij regelt dat we meer versterking krijgen.' Somt Lucy op. 'Vaderskindje.' 'Dat jouw moeder Louise meer mag dan jouw, is ook niet mijn probleem.' Krijst Lucy naar Aiden. 'Wat bezielt jouw eigenlijk?' Gaat ze krijsend verder.
'War heeft mijn moeder hier mee te maken? Beter gezegt, wat bezielt jouw eigenlijk? Heb je soms een hartinfarct?' Roept Aiden naar haar.
Lucy neemt een stap naar voren. Ze heft haar hand langzaam op, terwijl ze hem met de seconde enger aankijkt. Als blikken konden doden lag Aiden morsdood op het grond. Ze probeert Aiden keihard te slaan in zijn gezicht, maar Aiden pakt haar hand.
'Klootzak.' Schreeuwt ze naar hem. Luus schopt hem in zijn koninklijke edelen. Hij valt op de grond en kermt van het pijn. Geweldig dit.
'Ik had dit moeten opnemen. Jouw gezicht is echt goud waard.' Grijns ik genietend van het leedvermaak.
Lucy steekt een middelvinger naar Aiden op en schenkt hem een kwaadaardige lach.
Aiden ligt nog op het grond met een pijnlijke gezicht. Waarom heb ik geen popcorn? Hallo? Hiervoor kan je trouwens wel veel YouTube views krijgen. Geen slecht idee eigenlijk, grijns ik.
Okay onthouden voor de volgende keer. Film het optijd. Ik kan nu nog wel een foto maken met mijn telefoon. Ik pak mijn telefoon en maak wat foto's van Aiden, terwijl hij nog kermend op het grond ligt van het pijn. Dit ga ik later inlijsten. Dit is geweldig. Hier moet ik een groot poster van hebben. Jake kan vast wel dat voor me regelen. Hij heeft immers ene grotze zeil geregeld met een foto van Aiden en Kate erop zoenend. Hehe, we hadden hem goed voor schut gezet. Dat waren mooie tijden.
'Omg nee schatje, wat is mer je gebeurd?' Kate loopt ons omver en gaat gillend naast Aiden zitten. Nou ja zitten meer hurken.
'Schat, hoor je me? Waarom lig je op het grond?' Kate begint te huilen.
'Welke kreng heeft dit gedaan?' Ze staat kwaad op en kijkt gelijk mij aan. 'Jij.' Ze stormt op me af. 'Wie? Ik?' Zeg ik grijzend.
'Hoe durf je mijn vriendje in zijn edelen te schoppen! Zometeen kunnen we geen kinderen meer krijgen!' Krijst ze. 'Serieus kinderen?' Ik begin keihard te lachen. 'Alsof jij met kinderen kan omgaan.' Lucy lacht zich dood. Er rollen inmiddels tranen over haar wangen heen. 'Hier ga je voor boeten. Ik hoop voor je dat ik nog kinderen van hem kan krijgen.' Krijst Kate histerisch.
'Rustig aan. Als hij geschopt bij zijn dinges. Betekent niet dat hij...... Waarom ga ik je dit nog uitleggen? Je bent echt dommer dan ik dacht. Je kan gewoon kinderen krijgen van hem. Een knietje of een schoo is echt geen drama hoor. Bytheway je heb al een kind in je buik.' Ik rol met mijn ogen naar haar. 'Je bent gewoon jaloers dat jij niet zwanger ben.'
En op dat moment krijg ik de slappe lach. 'Whahahahahhahaahhahahahahhaahahahahahahahah.' Ik rol op het grond van het lachen. Er rolt een traan uit mijn oog van het lachen. 'Dat is een goeie zeg. Alleen hopeloze varkens willen zwanger van hem zijn.' Roep ik lachend. Lucy lacht alleen maar harder.
Kate loopt rood aan. Ze lijkt wel een stier in het arena.
Ze begint te gillen. 'Haal haar weg! Nu meteen.' Gilt ze naar iemand. De jongen negeert haar. 'Ik ben wel je toekomstige luna! Je hoort naar me te luisteren.' Schreeuwt ze als ze merkt dat hij niet naar haar luisterd. 'Jezus, je ben mijn luna niet. Ik kom uit The Silver Moon.' Mompelt hij.
Kate begint nog harder te gillen.
=
'Dat betekent dat we nu teruggaan! We gaan nu terug naar de packhuis van The Moonlight. We hebben helaas geen keus. Zoals jullie al weten hebben we blijkbaar een mol tussen ons. Levi is duidelijk slimmer dan we dachten. Als we nu gaan aanvallen zijn we verloren. Wij zijn al verloren inprincipe, maar jullie snappen mij wel. ' Zeg ik tegen de 3009 wolven.
'Dat klopt. We vertrekken nu meteen. Maak geen herrie. Laat maar, ze horen ons toch niet als we kabaal maken.' Zegt de bèta van The Moonlight. Hij kijkt Lucy, Aiden en mij aan als hij het laatste zin zegt. Het was Aiden's schuld! Hij moest weer moeilijk doen.
'Geen vragen graag. We hebben een serieus groot probleem. We moeten in wolvenvorm terug naar de pack. Behalve de mensen die de tanks besturen.' Zegt de bèta. We hadden daarnet ons verzameld achter dat grote heuvel.
Iedereen verandert in zijn of haar wolvenvorm. Ik verander in mijn witte wolf. Lucy daarintegen verandert in haar bruine wolf.
Iedereen begint weg te rennen, op weg naar de packhuis. Dit allemaal was voor niks. Wij hebben alleen maar hiermee tijd verspild.
Dit is niet goed.
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
LobisomemThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...