- Tim -
Okey, om te beginnen ik ben Tim. Ik ben jaar 9 oud. Ik heb blond, roomkleurig haar, wat altijd een beetje warrig zit. Ik vind het prima zo. Ik ben een beetje mager, maar wat is het ook anders. Ik heb in mijn leven niks anders te eten gekregen dan kliekjes, terwijl mijn zus Katja verslaafdt is aan chocolade. Tja, ik ben het wel gewend, inmiddels..
In mijn familie ben ik nogal hét zwarte schaapje in het midden. Het is zo treurig.. Eigenlijks haat niet iedereen me in mijn familie, er is eigenlijks maar een persoon die me zwart probeert te maken voor de wereld. Dat is mijn moeder, die verafschuwt alles wat ik doe.
Sem die helpt me altijd als ik weer op mijn donder krijg. Het is ook niet anders. Zij is weer de lieveling van moeder. Als ze vervolgens voor me opkomt doet ze best wel schijnheilig. Er is altijd wel een reden. Ze is een vaag persoon, al haar hele leven al.
Katja is een persoon die denkt alleen maar aan chocolade. Volgens mij heeft moeder daar best een hekel aan, maar Katja lijkt dat niet te merken. Ze is echt superlief, maar ze deelt nooit haar chocola. Ze leeft soort van in haar eigen wereld van chocola. Ze weet het eigenlijks nooit als ik op mijn donder krijg, maar zoals ik al zei: Ze is wel superlief. Ik kan met haar echt supergoed opschieten, ook al verschillen we totaal van elkaar en denkt zij alleen maar aan chocola.
Mijn hele leven weet ik het niet anders en ben ik gewoon het zwarte schaapje..
Ik ben altijd te zwak geweest om voor mezelf op te komen. Ik ben daarom nogal een schijterd. Ik ben altijd bang, ook al ben ik veilig en gebeurd er niks. Misschien is dat ook wel de reden waaorm moeder me haat. Ik ben een zwakkeling, een nietsnut. Het is alsof ik een raar aliën ben van Mars.
Katja zou dat gewelidig hebben gevonden om op Mars te wonen, omdat ze denkt dat het dan van chocola is gemaakt, snap je. Dus eigenlijks: Een raar aliën van uhh.. Neptunus, omdat ik nep lijk voor de wereld.
Kort samengevat:
Ik ben Tim, 9 jaar oud. Ik heb blond, roomkleurig haar, wat altijd een beetje warrig zit. Ik ben een jongen met bruine ogen, ook al vertel ik het nu pas. Ik ben mager, omdat ik niks anders dan kliekjes te eten krijg.
Ik heb een zus die verslaafd is aan chocola en ervan houdt mensen te irriteren ermee. En een zus die de lieveling is van moeder. Ik heb een vader die me negeert, alsof hij bang is voor iets dat er niet is. Moeder is degene die me ongetwijfeld zwart probeerdt te maken voor de wereld. De persoon die me verafschuwt bij alles wat ik doe.
Ik ben een zwakkeling en het lijkt alsof ik een aliën van Neptunus ben.
Nog korter samengevat:
Ik ben Tim, 9 jaar oud en het zwarte schaapje in mijn familie.
En dit is mijn verhaal..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik vind dit verhaal echt zo... Sirieus Ö Echt iets té sirieus. Dit is zo vreselijk, guys! Vreselijk!! Okey, het is gelukkig niet de ergste ramp voor de wereld. Het is een verhaal en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Okey dan. Hier is nog wat info over het verhaal.. Tim is de hoofdpersoon. Het verhaal wordt vervolgens geschreven in de hij/zij-vorm, omdat dat gewoon cool is, okey? Okey, dat was dan beste samenvatting ever, guys. Maar goed, laten we even ter zake komen.
Kun je alsje, alsje, alsjeblieft een reactie achterlaten wat je ervan vond? Ik, deze girlie, zou dat echt fantastisch vinden.
En omdat ik deze verhaal nog best leuk vond, ook al was ie té sirieus naar mijn smaak, ga ik verder bij 2 votes :D *Big smile, guys!!*
JE LEEST
Het geheim van de kwaadaardige ....
AdventureOorverdovend gekrijs. De dood. Knallend vuurwerk. Tijd die stilstaat. Pijn en angst...