- (Üstümdeki tişörtü çıkarttım.. )....
+ ( Ne yapıyor bu ? Beni çıldırtmaya mı çalışıyor ? Shiro'ya yaklaştım.) N..Napıyorsun ? Zor durumda olduğumu bilmiyor musun ? Her an üzerine atlayabilirim.
- N..Ne yapmak istemiyor muydun ? *Kızarır.*
+ Shiro.. Beni deli ediyorsun.. ( Shiro'nun üstünü çıkarttım. Koltuğa yatırdım. Ve dudaklarına yapıştım. Ve göğüs uçlarını sıktım. )
- Nmm.. ( Karnım acıkmıştı ama umrumda değil.. Zero'nun siyah gömleğinin düğmelerini açmaya başladım.)
+ Yemekten önce beni yemeni istiyorum. Ve bende seni yemek istiyorum. ( Pantolonunu çıkarttım.) Demek istediğim.. ( Baksırını çıkartıp penisini okşadım.) Birbirimize sakso çekip menimizi yutalım. ( Yapmak ister mi istemez mi bilmiyorum. Daha önce bana hiç sakso çekmemişti.)
- İyice sapıklaştın.. ( Zero'nın karnını öptüm. Ve pantolonunun düğmesini açtım. Penisini ağzıma aldım. )
+ Ahh.. Bekle.. Benim de seni yalamam lazım. ( Arkamı dönüp Shiro'nun penisini ağzıma aldım. An itibariyle 69 pozisyonundaydık. Acayip zevk alıyordum. Shiro'nun ağzının sıcaklığını hissetmek çok fazla zevk vericiydi. Bunu yapmayı kabul ediceğini sanmamıştım ve bunu arabada yapmak başka bir fantezi.. Ne kadar zor hareket etsekte..)
- Z..Zero.. İçime girmeni istiyorum...
+ Hayır.. Daha boşlamadın..
- Umrumda değil.. Seninki istiyorum..
+ ( Daha sert bir şekilde yalamaya başladım. ) Geliyorsun.. Shiro.. Hmm.. Sanırım bende... Ahh.. (Shiro'nun ağzına ve Shiro'da benim ağzıma boşaldı. Tadı sıcak kremalı şeker gibiydi..)
- ( Zero yukarıya doğru çıkmaya başladı. Karnımı öptü. Boğazıma kadar diliyle yaladı. Boynumu öptü, dudaklarımı ısırdı, ellerimiz birleşti... Daha önce hiç bu kadar sevilmemiştim.. Sonsuza kadar Zero'nun koynunda olmak istiyorum. )
+ Arabada sevişmek istediğimi de gerçekleştirmiş buulunuyorum... ( Parmaklarımı Shiro'nun deliğine soktum. İleri geri sokmaya başladım. ) Hoşuna gidiyor değil mi ?..
- ..Ah..
+ ( Parmaklarımı hızlandırdım. Boşalacak gibi duruyordu. ) Böyle boşalmana izin veremem. (Penisimi içine soktum. Ve penisinin ucunu boşalmaması için tuttum. )
- H..Hayır.. İzin ver...
+ ( Sırıttım.) Hayır.. ( Kalçalarımı hızlandırdım.)
-....Ahh!!... ( Çok ses çıkartmaya başladım. Ağzımı kapatmaya çalıştım ama Zero izin vermedi..)
+ Sesini duymak istiyorum.. Bağırışlarını,çığlıklarını..
- Aptal.. ( Zero'ya sıkıca sarıldım. Elim penisime gidiyordu. Boşalmak istiyordum. Ama izin vermiyordu. Hiç bir şey düşünemiyordum. Sadece zevk alıyordum.. )
+ Shiro.. İçine boşalacağım.. Araba mahvolucak.. Aahh!-
- İstediğin kadar kirlet beni.. Ben arabanı temizlerim...
+ Ahh... ( Shiro'nun içine boşalırken elimi penisinden çektim. Shiro'yla aynı anda boşaldık. Ve ikimizde büyük bir çığlık attık. )1 Saat Sonra
- ( Zero beni evimin önüne getirdi. Onu eve davet edicem. İkimizde aç kaldık. Yuri'yle birlikte yemesini istemiyorum.. ) Zero.. Gömleğini yanlış iliklemişsin.
+ Ah.. Sen yanımdayken hiçbir şeyi doğru yapamıyorum. ( Elimle düğmelerimi çözecekken Shiro elimi tutup indirdi. Ve düğmeleri en baştan sona kadar açıp tekrar iliklemeye başladı.) Hesapta yemeğe gidicektik.
- Hahah.. Gidemedik.. ( Zero'nun yanağından öptüm. ) Eve gelsene yemek yeriz. Sonra gidersin..
+ O zaman Yuri'yi arayıp haber vermem gerek. Yemek için kesin beni bekleyecektir.
- Tamam ara sen.
+ ( Telefonla Yuri'yi aradım. ) Hey.. Yuri.. Akşam yemeği yada uyumak için beni bekleme. Geç geleceğim.. Ne bağırıyorsun ?! İşim var !.. Onun yanındaysam nolur?!.. Bakarız şuan birşey diyemem.. Uslu dur, görüşürüz. ( Yuri kapatırken seni seviyorum dedi. Hafiften yanaklarımın kızardığını hissettim.) T..Tamam hadi gidelim.
- Tamam.. ( Zero ile eve girdik.) BU DA NE ?!!!X&X
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Zincir
Romansa+ Seni seviyorum.. (Shiro'nun belini tutarak kendime bastırdım. ) - (Elimi Zero'nun uzun kızıl saçlarından geçirerek kulağına yaklaştım.) Seni istiyorum..