Kusursuz

89 5 2
                                    

MULTIMEDYADA GECE VE İREM'İN ÇEKİNDİĞİ FOTOĞRAF VAR.

Bordo eteğimi tekrar çekiştirip Ceset'e girdim. Her zaman ki gibi kalabalıktı. Yoğun sigara kokusu bara hakimdi. Ayrıca alkol ve ter kokusu da vardı.  İlk geldiğimde bu kokuyu iğrenç bulsam da şimdi alıştığım için sorun yaratmıyordu.

Ayça bana el sallayınca onların yanına ilerledim.

"Selam." diyip masaya oturdum ve görevliden bira istedim.  Ayça yine Enes' in kucağında onunla yiyişiyordu. Erdem ve Kerem birasını yudumlarken İrem onların muhabbetinden sıkıldığını belli edip yanıma oturdu.

"Hey, nasıl gidiyor?"

"Harika.  Her şey mükemmel. Senin nasıl gidiyor?"

"Her zaman ki gibi sıkıcı." dedi bıkkın bir sesle. Çok memnuniyetsizdi.

"Hadi ama İrem. Bunu daha kaç defa konuşacağız? Senin yerinde olmak isteyen kaç kişi var biliyor musun?"

"Hiç sanmıyorum. "

"Kızım saçmalama.  Şuan evinde oturup ders çalışan ya da twittera attığımız parti fotoğraflarına bakıp iç geçiren kaç kişi var farkında mısın?"

"Haklısın." diyip gülümseyince içimden bir oh çektim.

"Öyleyim." diyip bende gülümsedim.

"Hey Gece. Seninki geliyor." 

Ayça'nın baktığı yere kafamı çevirince Aras'ın bu tarafa doğru geldiğini gördüm fakat o benimki falan değildi. Biramdan bir yudum alıp kafamı Ayça'ya çevirdim.

"O benimki falan değil Ayça. Tek gecelik bir şeydi. Şunu kafana sok." dediğimde "İyi be tamam." dedi.

Aras'ın tek geceliklerinden biriydim. O asla aynı kızla ikinciye sevişmezdi. Çoğu kız onu ikinci sekse ikna etmeye çalışırdı ama o asla kabul etmezdi. Bende pek umursamıyordum. Cidden tek gecelikti. Tamam, geçirdiğim en iyi gecelerden biri olduğunu kabul ediyorum. Aras bu konuda en iyilerden biriydi.

Kafamı çevirdiğimde biraz daha yaklaştığını fark ettim. Kalabalıktaki çoğu kişiyi tanıyordu ve onlara selam vererek geldiği için biraz yavaş ilerliyordu. Sakın aklınızda şöyle bir soru oluşmasın: "Aras Gece'nin yanına geliyorsa onu mu seviyor?" Hayır. Alakası yok. O yattığı kızları unutmaz ve kısa da olsa sohbet eder.İrem'e baktığımda onu süzdüğünü fark ettim. Süzülmeyecek gibi değildi zaten. Saçlarına ne siyah ne de kahverengi diyebilirdiniz. Çok değişik bir renkti. Mavi gözleri onu daha çekici yapıyordu. Dövmeleri tüm kızları kendine hayran bırakıyordu. Dövmelerinde dilimi gezdirdiğimi hatırlayınca gülümsedim.

"Selam Gece."

"Selam Aras." Elini uzattı.

"Dans etmek ister misin?"

Ayağı kalkıp eteğimi tekrar düzelttim ve biramı kafaya dikledim.

"Neden olmasın?" diyip elini tuttum ve beni piste çekmesine izin verdim.

Müziğin ritmine uygun bir şekilde dans ederken bize bakan kıskanç bakışları yakalıyordum doğal olarak. Her kız onunla olmak isterdi. Tek geceliklerinden bile olmaya razılardı.

"Bu ortama nasıl alıştın merak ediyorum." 

"Arkadaş ortamı."diyip gülümsedim.

"Nasıl yani?" diye sordu ellerini kalçama yerleştirirken.

"Üniversite için Adana'dan ayrılıp buraya geldim. Yurtta kalmaktansa evde kalmayı tercih ettim ve şans eseri Ayça ev arkadaşım oldu. Onunla bir kere buraya gelince bir daha çıkmadım. Sonra Erdem, Enes, Kerem ve İrem'le tanıştım. Peki ya sen?"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 07, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KusursuzWhere stories live. Discover now