18 daļa : ziņa

119 18 0
                                    

Tea - nu ko ejam mazā palaidne!
Viņš pasmejās un paņēma Anebellu aiz rokas un devās ārā no istabas. Atstājot mani vienu. Aizgāju pie skapja un paņēmu kādu džemperi, jo palika mazliet auksts. Gāju uz durvju pusi, pieskaroties slēdzim. Sarēba galva tik ļoti kā zaudēju līdzsvaru un kritu.

***
20 min. vēlāk

Atvēru lēnām acis paskatījos apkārt. Nekas nau mainījies kur nokritu tur arī esu. Mēģināju piecelties.
-aaa
Sarēba galava un atkal atkrītu.
Kāds nāca uz manu pusi un vēra vaļā durvis. Nesapratis ka esu durvīm priekšā mazliet ar spēku mani ar durvīm bīdīja prom.
Tea - Jimin tev vajadzēja jau pirms 20 min būt pusdienas. Jimin?
Es -  te
Ar visiem spēkiem mēģināju ko pateikt.
Tea mazliet apstulba un pēctam saprata kur esu.
Tea - Jimin ko tu dari pie grīdas?
Es - mmmaaaannn āaaa
Galva nenormāli augsti dzinkstēja. Sāpēs locījos uz visām pusēm.
Tea - jamaeui!

Tea skata punkts...
Jimin raustījās sāpes
Es- jamaeui
Beidzot viņa parādījās.
-  vai jūs mani saucāt Taehyung?
Es - ja ....vai varat viņu izdziedēt?
Viņa pamāja un devās pie Jimin. Uzlika savas rokas uz viņa ķermeņa . Jimin beidzis sāpes mocīties. Nu jau uz zemes gulēja.
- kāds no citurienes mēģinājis ar viņu sazināties tas viņam bija par smagu un sāpes mocījās.
Es - un kas tas būtu?
- to nu gan nezinu.... Vai vēl kas Taehyung?
Es- pagaidām ne .... ,bet es būtu patecīgs ja tu viņu apraudzītu līdz viņš pamožas . Tagad varat atstāt mani vienu.
- ja ser
Viņa izgaisa manā acu priekšā un es devos pie Jimin. Cerams ka viņš nebūs smags. Pacēlu viņu un aiznesu viņu uz gultu ,lai atpūšas.
Brīdi pakavējos pie viņa un tad devos savās darīšanās. ...

Jimin skata punkts ....
Brīdī sāpēs locījos ,bet tad par brīnumu visas sāpes muskuļos pazūd.
Skrienu pa mežu meklējot kaut ko .
- Jimin nāc!
Es skrēju balss virzienā.
- Jimin nāc!
Atkal tā maigā balss mani sauca. Skrēju balss virzienā ieskrēju kādā kapsēta. Palika mazliet neomulīgi, bet es devos skaņas virzienā. Skaņa beidzās, apskatījos apkārt un nonācu pie kādām kapenēm. Paskatījos kas tur ir rakstīts man no šoka acis iepletās.
Emīlija
Rasminda
Vitālijs
Jungkook
Un viņu uzvārdi... Miršanas datumi.
- Sveiks tomēr atnāci.
Kāda maiga balss runāja . Apgriezos ap savu asi,lai skatītos uz veco sievieti.
Es - ko tās nozīmē?
- Tu zini ka viņi visi ir dzīvi, bet tikai ne viņu māte. Taisnība? ..... Es tevi saucu šurp lai zinātu kā palīdzētu apturēt Vitāliju. Viņš ir ļauns vampīrs.
Es- Bet kādēļ tieši mani?
- tādēļ ka esi Klērai vajadzīgs. Kaut viņa ir komā, tu esi vajadzīgs.

Kritušais Eņģelis [Jimin ] (Labošanā) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang