Lată

30 1 0
                                    

După lungul și profundul sărut al lor, Vasilița cască ochii ca un limbric (apropo limbricii au ochi?).
-Tu și?!!! Mai otravit băi cu amprentele tale de la budzâ. Bunica as mă șerte!
Vasilița îi dă o palmă de i se înroșește obrazul și pleacă. Jimin o prinde de mână.
- Waiteu, Vasilita! Pleaseu don't leave me alone! I need U, girl (muzică de fundal: I need U, girl!) I need U, girl; I need U, girl!
-Tu și te-ai îmbatat că cânti ca bolnavul. Biși, Ai nid tu gău tu it sarmale!
-What is saramale?
-Sarmale, wăi nu saramale! Caroci pa! Eu vreu măncare! Bai bai!
-Ok. Bye! I love you, girl!
-Da mersi.
Vasilița o ia la sănătoasa numai ca să scape de "I need U, girl!" a lui Jimin.
Pe drum, aceasta o vede pe Nina in fața casei ei cu un Latte.
- Oooo!!! Salut, Nina! Ce faci cu Latăul?
-Da iaca trec la stilul intalian.
-Dar tu ești sigură ca e stil italian?
-Normal că da! Se pronunță așa de italian.
-Daaaaa... Ok. Dar ce cauți aici?
-A. Mama ta mo rugat să-i spun dacă ești în relație cu Jimin.
-Și ce i-ai spus?
-Că sunteti.
Vasilița se înfurie de se face ca o patlajică la față.
-Tu ești proastă?!!!! Eu nu-s în relație cu chitaițu ista! Tu vapșe te-ai gândit ce ai spus?!
-Și batz capu fa! Și minciunești! Nu-mi puni macaroani pi urechi ti rog!
-Ti-aș pune, dar eu nu mănânc macaroani, ci sarmali.
Vasilița di jiumati de oră încearca să-i explice Ninei ca nu e în relație cu Jimin, între timp ce Nina bea calm și linistit, făra niciun stres Latăul cel apetisant si minunat.
Și iaka o ajuns la concluzie Vasilița.
-Ai ințeles deja?
-Da. Am ințeles, dar este o problemă.
-Care?!
-Ni ti cred! Ha ha ha!
Între timp ce Nina se râde de "moare", Vasilița se uită la ea ciudat și se duce in casă. Acolo o aștepta mama cu Lată si sarmale si cu camera plină de inimioare.
-Mama, asta ce-i?
-Sunt așa de mândră de tine! Bojâca mea! În sfarșit ai ințeles ca nu trebuie sa ramâi necăsătorită! Om normal am născut până la urmă.
-Mama, tu ai afighit? Eu nu-s in relație cu jițălu șela ce nu ințelegi! Doamni ferești! Parcă ești bunica! Nicâ nu înțelegi!
-Femeie!!!!! Faaaa!!! Eu iți mai zic o dată si de două ori. NU VREAU SĂ MORI NECĂSĂTORITA, FA!!
-Da iaca di și anumi animalu așela ha?
-Pentru că e chitaiț, cântă frumos, îi bogat, gâtește foarte bine, este foarte politicos și îi tari frumos.
-Pai căsătorește-te tu cu dânsu.
-Aș vre, dar e mititel și iaka taică-tu as înceapă cu dramele lui. Hai nu mă supăra ti rog! Poftim un Lată sa gândesti mai bine, văd ca nu ești întreagă.
-Ok. Mersi. Hai pa! Mă duc să mă plimb cu Nina in oraș. Mergem taman la o cafenea unde se prepară numai Lată.
-Bine. Distracție plăcută! Și nu uita să-l pupi pe Jimin când il vedz.
Vasilița cum aude asta fuge cu o viteză deosebit de mare! 20cm/h.
Cum ajung în parc Vasilița cu vreo două pahare de Lată începe sa bârfească chestii urâte despre Jimin.
-Mă enervează omul ista! El vapshe nu gândeste! El tipa crutoi se crede! I hate Jimin!!!!
Jimin fix trecea pe langâ ea și cum aude asta, rămâne întristat, dar totuși se apropie de ea si o salută.
Vasilița îi simte picăturie de lacrimi a lui Jimin care cădeau pe hainele ei foarte foarte foarte foarte subțiri. ( oooooo. Cu dansa ii capetz.)





To be continued...

Aventurile sarmalelor din CostiujăniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum